AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #1 Skrevet 18. mai 2021 Hei! Jeg trenger noen hjelpende råd eller oppmuntrende ord. Sliter med angst og har gjort det i mange år, det går veldig opp og ned mtp. hvor ille det er. Jeg begynte på p-piller 6 år siden, og fikk Diane pga akne. De hjalp masse. Men så fikk jeg mye angst i fjor, og til slutt så ille at jeg sliter med å svelge både mat (kjøtt) og bittesmå p-piller.. Bruker fort 30 min på å spise en brødskive, maten må liksom bli flytende for å gå ned. Så jeg gikk over til p-ring. Fikk da masse kviser igjen etterhvert. Og ingen kremer hjelper, er hormonelt. Sluttet på ringen og opplevde at angsten ble litt bedre, aknen verre. Jeg må jo åpenbart ta tabletter for å bli kvitt kvisene. Men min psykiske helse er så dårlig at jeg kvier meg for å gå på prevensjon igjen og er ikke så sikker på at jeg kommer til å klare å svelge piller hver dag.. Noen flere som har hatt skikkelig problemer med å svelge piller og overkommet det? Evt. angstproblemer med svelging? Jeg vet hvor små pillene er, jeg har jo tatt dem i 5 år og fikk først problemer med dem mot slutten. Det har nok også gitt meg en større sperre.. De siste gangene jeg tok pillen følte jeg at den satt fast, den kom opp igjen når jeg prøvde å svelge den og det var generelt veldig ubehagelig. Vil jo tro det bare er psyken som tuller med meg, for en så liten pille kan vel umulig sette seg fast. Noen som har tips til å overkomme redselen for å svelge piller? Anonymkode: c5782...721
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå