AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #1 Skrevet 18. mai 2021 Jeg sliter med angst til vanlig, men pga alkoholinntaket igår så er den helt ut av styr idag, blir jo 10 ganger verre som fyllaangst. Hjertet mitt dunker som bare det og jeg tenker på all idioti som sikkert ingen andre bryr seg om men i hodet mitt er alt så ille. Noen trøstende ord, andre som sliter med samme? 😞 Hva hjelper mot dette? Anonymkode: 224c2...3ac
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #2 Skrevet 18. mai 2021 Det er pga alkoholen at det blir 10x verre, hadde du ikke drukket så hadde du bare vært litt flau så hadde livet gått videre i dag. Tro meg, 98% av resten av fyllikene sitter hjemme og tenker helt likt i dag, alle er så opptatt med å tenke på hva de sa at de glemmer hva du sa 😅 😊 Anonymkode: 3981e...045
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #3 Skrevet 18. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er pga alkoholen at det blir 10x verre, hadde du ikke drukket så hadde du bare vært litt flau så hadde livet gått videre i dag. Tro meg, 98% av resten av fyllikene sitter hjemme og tenker helt likt i dag, alle er så opptatt med å tenke på hva de sa at de glemmer hva du sa 😅 😊 Anonymkode: 3981e...045 Takk, det er nok sant. Haha fyllikene ja. Gleder meg til alkoholen er helt ute av kroppen igjen og jeg føler en viss kontroll og ro over livet igjen😅 Pleier ikke drikke til vanlig pga angsten min, men var litt unngåelig igår på 17 mai. Anonymkode: 224c2...3ac
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #4 Skrevet 18. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk, det er nok sant. Haha fyllikene ja. Gleder meg til alkoholen er helt ute av kroppen igjen og jeg føler en viss kontroll og ro over livet igjen😅 Pleier ikke drikke til vanlig pga angsten min, men var litt unngåelig igår på 17 mai. Anonymkode: 224c2...3ac Haha, ja sant, vær litt snill med deg selv i dag så går det nok fortere over 😊 men herregud jjeg har vært der du er. Verste følelsen i verden er de første sekundene når man våkner dagenerpå og innser at det ER dagen derpå og at man har gjort og sagt alt det dummeste i verden! Jeg har fått den følelsen enda jeg en gang bare satt i en sofa med halvlitere og ikke sa noe som helst omtrent, så det er bare alkoholen som kødder med en ☺ Anonymkode: 3981e...045
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå