Gå til innhold

Hvor finner du interiør inspirasjon?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Blogg? Instagram? Kataloger? 

Jeg skal pusse opp og sliter med å finne frem til inspirasjons sider. Scroller en del på pinterest men vanskelig å vite helt hva man skal søke på. 

Legg ved link eller navn til din favoritt inspo🤩

Anonymkode: a58a1...d33

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan jo være vanskelig å vite hva en liker og hva det blir kalt så her er en grei link med ulike stiler navn.. https://www.interiorbutikker.no/l/forskjellige-interiorstiler/

Selv har jeg en maksimalistisk bohemian fargefull stil. Er nok litt i overkant for de fleste, men jeg har alltid elsket stilen. https://techno.expertexpro.com/no/interer-pomeshchenij/330-stil-bokho-v-interere.html

Følger f.eks "bohemian_matigan", "ingerslille" "mewkid", "kristinefredheim", "gladefarger", "isahlin", på instagram samt andre som har samme type stil. Og søker opp ofte stilen på pinterest og nettet generelt.

Men igjen, føler folk på kg ofte er mer minimalistiske i hus og hjem enn meg så sikkert helt feil inspo 😅

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar 🤩 Ja jeg er livredd farger 🤣 Har svart rom...🤣 Liker lite ting og rolige toner, men er nok ikke heelt der med de andre. Veldig greit med slik oversikt, jeg aner jo ikke hvilken stil jeg har... Alltid når jeg pusser opp så ender det med å bli for mørkt for jeg hater egentlig hvitt og veldig lyse farger. Liker stilen til mange men ingenting blir helt meg, så skal ta meg en titt på den.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Overalt :)

På jobb, på kafé, hos venner, interiørprogrammer på tv, youtube. Bruker pinterest hvis jeg leter etter noe spesielt (feks bad, kjøkken, gang, hvordan innrede med en spesiell farge), og instagram (følger interiørbutikker jeg liker). 

På pinterest kan du prøve å søke på farge og rom, feks Black bedroom.  På Instagram kan du bruke hashtag, feks #minimalism. Du trenger jo ikke kjøre en spesiell stil helt ut, heller bruke tid på å finne få ting som passer deg, uavhengig av om det blir litt stilmiks:)

Jeg er mer skandinavisk maksimalisme, med typisk lyse farger, grønt, planter og treverk, blandet med klare farger og masse ting i åpne bokhyller. Jeg liker masse, så for meg er det enkelt å finne inspirasjon 😛

ArchDigest på YouTube har masse flotte hjemme hos-videoer :)https://youtube.com/ArchitecturalDigest

Anonymkode: ac979...f4d

• Liker 2
Skrevet

Jeg bruker Pinterest. Sjelden jeg kjøper interiør magasiner etter som jeg føler alt ser likt ut. 

Når man skal skape seg et hjem så hvorfor ikke gå for ting man liker og ikke tenke for mye på hvordan andre har det. 
Finner veldig mye på loppemarked og finn. 

Trur det første du skal finne ut er hvilken farge nyanser passer best, kan det være for eksempel fint med mørk tre til hvite vegger? eller et grønn teppe for å skape en leken kontrast? 

Her er Pinterest genialt.  ☺️

• Liker 2
Skrevet

Bruker Pinterest! Det er masse på instagram også, men jeg glemmer ofte at jeg har appen😁

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Overalt :)

På jobb, på kafé, hos venner, interiørprogrammer på tv, youtube. Bruker pinterest hvis jeg leter etter noe spesielt (feks bad, kjøkken, gang, hvordan innrede med en spesiell farge), og instagram (følger interiørbutikker jeg liker). 

På pinterest kan du prøve å søke på farge og rom, feks Black bedroom.  På Instagram kan du bruke hashtag, feks #minimalism. Du trenger jo ikke kjøre en spesiell stil helt ut, heller bruke tid på å finne få ting som passer deg, uavhengig av om det blir litt stilmiks:)

Jeg er mer skandinavisk maksimalisme, med typisk lyse farger, grønt, planter og treverk, blandet med klare farger og masse ting i åpne bokhyller. Jeg liker masse, så for meg er det enkelt å finne inspirasjon 😛

ArchDigest på YouTube har masse flotte hjemme hos-videoer :)https://youtube.com/ArchitecturalDigest

Anonymkode: ac979...f4d

Har ikke tenkt over at youtube er et alternativ en gang 😅

AnonymBruker
Skrevet

Bruker pinterest men føler det er så stort og uoversiklig, men kanskje det er bare jeg som ikke har orket å satt meg skikkelig inn i appen enda😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...