Lúthien Skrevet 18. januar 2006 Forfatter #781 Del Skrevet 18. januar 2006 Yahoo, ser du er inne på forumet Lùthien!! Skriver du en oppdatering her eller? Gleder meg til å høre fra deg igjen! Håper du har det bra!! ← Du er helt utrolig herlig, Litjtuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litjtuppa Skrevet 18. januar 2006 #782 Del Skrevet 18. januar 2006 Så godt å høre fra deg altså! Er du litt bedre nå eller? Håper det! Bra at dere har fått tatt en prat med forelde/svigerforeldre om hvordan dere vil ha dagen, høres bra ut med noe litt annerledes med opplevelser! Ikke like lett med så mange forskjellige meninger fra alle kanter nei.. Gleder meg til å følge med framover og se hva dere kommer fram til! Velkommen tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 18. januar 2006 #783 Del Skrevet 18. januar 2006 Så hyggelig med en oppdatering fra deg nå Tror det kan være lurt av dere å tenke litt alternativt på bryllupet ja - og ikke minst viktig at alle som dere trenger hjelp fra er med på ideene undervei. Da blir de også mer motiverte og ønsker å bidra med sin energi. Og du, det med å lage en ny bryllupsdagbok har jeg sansen for - så snart ny dato er satt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. januar 2006 #784 Del Skrevet 18. januar 2006 Lenge siden!! Går det bra? Hvordan er det med planlegginga, og jobben? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gika Skrevet 18. januar 2006 #785 Del Skrevet 18. januar 2006 Så godt å se deg tilbake! Håper dere finner fram til noen lure løsninger for feiringen. Spesielt blir det helt sikkert, og sånn jeg har lært å kjenne familiene deres fra dagboka di vil jeg tro at dere får god hjelp. Fortsatt god bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lúthien Skrevet 18. januar 2006 Forfatter #786 Del Skrevet 18. januar 2006 Formen svinger veldig, Litjtuppa, men akkurat idag har jeg det ganske bra. Nå har jeg sendt mail til et "leirsted" med selskapslokaler, overnatting nok til alle gjestene, og en drøss med aktivitetstilbud for å høre om det kan være noe. Håper de har en rimelig pris og muligheter for at man kan stå for mat og drikke selv. Jeg har også sendt avgårde en forespørsel til et slott/gods i danmark, for å høre hvilke priser de har der. Da kunne vi nemlig tatt det i kombinasjon med sommerferien, slik at de som ville være med kunne først feriert en ukes til i Danmark og deretter evt. dratt videre nedover mot Tyskland osv.. mange av de har nemlig familie i Tyskland og tar av og til sånne bilferier i den retningen. Vi kunne leid feriehus og bodd der den uken, minus akkurat de to dagene/natten som bryllupet skal stå. Det økonomiske kunne vi ha ordnet ved å la venner og tanter+onkler betale litt på kuvertprisen istedenfor å gi oss gaver, dermed kan de være med og. De av vennene jeg såvidt nevnte denne muligheten for ble helt i hundre. Vennetur til Danmark med bryllupsfeiring sto visst høyt i kurs der. Håper vi får positiv tilbakemelding og at dette kan realiseres, det høres helt supert ut for oss som egentlig drømte om et stort og flott slottsbryllup i Skottland! Andre alternativer? Hmm... jeg vet ikke.. Vi er jo veldig glad i julaften da, siden det er dagen vår, men da blir det kun nærmeste familie som deltar, og det er sikkert vanskelig å få alt til å klaffe på akkurat den dagen. Det er likevel ikke heeelt utelukket enda. Åh.. jeg kjenner jeg blir i kjempegodt humør når jeg tenker på dagen vår igjen, det er så deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lúthien Skrevet 18. januar 2006 Forfatter #787 Del Skrevet 18. januar 2006 Oj.. der var det visst flere svar jeg ikke har sett! til dere! Epica; Den jobben er over og ut, jeg sluttet etter 3 ganger for helsen tålte det ikke... Trist, men ikke noe å deppe over i lange tider! Håper det går bra med alle sammen, jeg har ikke mulighet til å oppdatere meg i alle bøkene enda. Er dessverre ikke bra nok til det enda, så hvis det skjer noe stort må dere bare skrike ut her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gika Skrevet 18. januar 2006 #788 Del Skrevet 18. januar 2006 Meldingsboksen din er visst full, så jeg svarer her i stedet: Jeg har mailproblemer, og får visst ikke sendt deg mail før i morgen. Beklager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. januar 2006 #789 Del Skrevet 18. januar 2006 Åh så godt å se deg att!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nevèsta Skrevet 18. januar 2006 #790 Del Skrevet 18. januar 2006 Så fint å se deg igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lúthien Skrevet 18. januar 2006 Forfatter #791 Del Skrevet 18. januar 2006 Jeg fikk svar fra leirstedet... De hadde ikke ledig før langt ut i juli neste år.. Utrolig kjipt, for det virket veldig bra! Men, det finnes alltids andre muligheter! Jeg skal se om jeg klarer å lete litt til, og det har ikke kommet svar fra Danmark enda. Godt å være her igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. januar 2006 #792 Del Skrevet 18. januar 2006 Godt å være her igjen! ← GODT å ha deg tilbake!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 18. januar 2006 #793 Del Skrevet 18. januar 2006 GODT å ha deg tilbake!!!! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lúthien Skrevet 19. januar 2006 Forfatter #794 Del Skrevet 19. januar 2006 Jeg har en plan.... Må bare høre om mannen er enig, og om det lar seg gjøre praktisk. Hvis det gjør det, så er det en ny bryllupsdagbok i anmarsj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 19. januar 2006 #795 Del Skrevet 19. januar 2006 Så flott å se deg her inne igjen!!! *glede meg til nye bryllupsplaner* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. januar 2006 #796 Del Skrevet 19. januar 2006 Spennande!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 19. januar 2006 #797 Del Skrevet 19. januar 2006 *sitter her og gleder meg til nye bryllupsplaner....* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 19. januar 2006 #798 Del Skrevet 19. januar 2006 *venter i spenning* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nevèsta Skrevet 19. januar 2006 #799 Del Skrevet 19. januar 2006 Er alt tima og tilrettelagt? Gleder meg til å høre om planen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 19. januar 2006 #800 Del Skrevet 19. januar 2006 Så koooselig å se deg her inne igjen Lúthien Høres ut som en super idè med den Danmarksturidèen deres. Jeg falt for den iallefall Ellers så venter jeg også på hva planen din er nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå