Gå til innhold

Lúthiens bryllupsdagbok

Lúthien

Anbefalte innlegg

Yahoo, ser du er inne på forumet Lùthien!!  :hoppe: Skriver du en oppdatering her eller? Gleder meg til å høre fra deg igjen!  :klem: Håper du har det bra!!

:ler::ler::ler:

Du er helt utrolig herlig, Litjtuppa!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så godt å høre fra deg altså! Er du litt bedre nå eller? Håper det!

Bra at dere har fått tatt en prat med forelde/svigerforeldre om hvordan dere vil ha dagen, høres bra ut med noe litt annerledes med opplevelser! ;) Ikke like lett med så mange forskjellige meninger fra alle kanter nei..

Gleder meg til å følge med framover og se hva dere kommer fram til! Velkommen tilbake! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten

Så hyggelig med en oppdatering fra deg nå :klem:

Tror det kan være lurt av dere å tenke litt alternativt på bryllupet ja - og ikke minst viktig at alle som dere trenger hjelp fra er med på ideene undervei. Da blir de også mer motiverte og ønsker å bidra med sin energi.

Og du, det med å lage en ny bryllupsdagbok har jeg sansen for - så snart ny dato er satt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å se deg tilbake! Håper dere finner fram til noen lure løsninger for feiringen. Spesielt blir det helt sikkert, og sånn jeg har lært å kjenne familiene deres fra dagboka di vil jeg tro at dere får god hjelp.

Fortsatt god bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen svinger veldig, Litjtuppa, men akkurat idag har jeg det ganske bra. :)

Nå har jeg sendt mail til et "leirsted" med selskapslokaler, overnatting nok til alle gjestene, og en drøss med aktivitetstilbud for å høre om det kan være noe.

Håper de har en rimelig pris og muligheter for at man kan stå for mat og drikke selv. :)

Jeg har også sendt avgårde en forespørsel til et slott/gods i danmark, for å høre hvilke priser de har der. Da kunne vi nemlig tatt det i kombinasjon med sommerferien, slik at de som ville være med kunne først feriert en ukes til i Danmark og deretter evt. dratt videre nedover mot Tyskland osv.. mange av de har nemlig familie i Tyskland og tar av og til sånne bilferier i den retningen.

Vi kunne leid feriehus og bodd der den uken, minus akkurat de to dagene/natten som bryllupet skal stå. Det økonomiske kunne vi ha ordnet ved å la venner og tanter+onkler betale litt på kuvertprisen istedenfor å gi oss gaver, dermed kan de være med og.

De av vennene jeg såvidt nevnte denne muligheten for ble helt i hundre. Vennetur til Danmark med bryllupsfeiring sto visst høyt i kurs der. :ler:

Håper vi får positiv tilbakemelding og at dette kan realiseres, det høres helt supert ut for oss som egentlig drømte om et stort og flott slottsbryllup i Skottland! ;)

Andre alternativer? Hmm... jeg vet ikke.. Vi er jo veldig glad i julaften da, siden det er dagen vår, men da blir det kun nærmeste familie som deltar, og det er sikkert vanskelig å få alt til å klaffe på akkurat den dagen. Det er likevel ikke heeelt utelukket enda. :)

Åh.. jeg kjenner jeg blir i kjempegodt humør når jeg tenker på dagen vår igjen, det er så deilig! :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj.. der var det visst flere svar jeg ikke har sett!

:klem: til dere!

Epica; Den jobben er over og ut, jeg sluttet etter 3 ganger for helsen tålte det ikke... Trist, men ikke noe å deppe over i lange tider! :)

Håper det går bra med alle sammen, jeg har ikke mulighet til å oppdatere meg i alle bøkene enda. Er dessverre ikke bra nok til det enda, så hvis det skjer noe stort må dere bare skrike ut her! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meldingsboksen din er visst full, så jeg svarer her i stedet:

Jeg har mailproblemer, og får visst ikke sendt deg mail før i morgen. Beklager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk svar fra leirstedet... De hadde ikke ledig før langt ut i juli neste år.. Utrolig kjipt, for det virket veldig bra!

Men, det finnes alltids andre muligheter! :Nikke:

Jeg skal se om jeg klarer å lete litt til, og det har ikke kommet svar fra Danmark enda.

Godt å være her igjen!

:klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en plan.... :Hehe:

Må bare høre om mannen er enig, og om det lar seg gjøre praktisk.

Hvis det gjør det, så er det en ny bryllupsdagbok i anmarsj! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koooselig å se deg her inne igjen Lúthien :klem: Høres ut som en super idè med den Danmarksturidèen deres. Jeg falt for den iallefall :Nikke: Ellers så venter jeg også på hva planen din er nå :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...