Gå til innhold

Lúthiens bryllupsdagbok

Lúthien

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Godt nyttår Lúthien :klem:

Nå kommer det til å bli så artig å følge hverandre, nå som datoene til hver enkelt av oss nærmer seg :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GODT NYTT ÅR VENNEN!! :klem: Ser du ikke har vært her på lenge, håper på å se deg her inne snart!! Har du en dårlig periode nå kanskje..ønsker deg god bedring i hvert fall.. *Stor klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Yahoo, ser du er inne på forumet Lùthien!! :hoppe: Skriver du en oppdatering her eller? Gleder meg til å høre fra deg igjen! :klem: Håper du har det bra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei venner! :klem1:

Det var visst en som ikke tålte julestyret her, så jeg har vært gode venner med sengen siden det.. Dvs.. vi er egentlig ikke så gode venner, vi to! :ler:

Hadde en tøff juletid, men det var koselig likevel. Nyttårsaften var jeg utrolig nok i kjempegod form (dvs sånn litt under normalen til dere friske. ;) ) og vi hadde en kjempeherlig dag. Hele gjengen fant ut at singstar etter rakettene var en god ide, selv om ingen hadde prøvd det noe særlig før, og det ble en braksuksess! KJEMPEMORSOMT! :ler: Tror det ble nesten 6 timers singstar den natten.. :overrasket:

Jeg har lenge latt være å tenke bryllupstanker, for jeg har liksom grudd meg så mye til det. Ikke nødvendigvis selve dagen, men å klare å komme i mål med planleggingen og å klare det hele økonomisk. Det er ikke så lett når man er alvorlig syk med lite energi.. :tristbla:

MEN, nå gleder vi oss kjempemye. Vi har snakket med familien som egentlig ønsker et stort, "stivt" og tradisjonelt bryllup (ok da.. det er min familie som ønsker det, mannens familie er totalt motsatt, der har de enten hatt spleise/dugnadsbryllup eller reist utenlands), og fortalt at vi dessverre ikke klarer å gjennomføre et stort, tradisjonelt bryllup når situasjonen er som den er. Det ser ut til at de har forståelse for det, og at de også er åpen på å finne på noe alternativt i feiringen nå.

Vi vil trenge mye hjelp fra nærmeste familie også, hvis vi skal ha noe "stort" etter kirken. Derfor er det viktig for oss at de også "er med på" opplegget vi skal ha.

Så da svever tankene fritt rundt hvordan vi skal feire dagen. :sjarmor:

Begge har lyst på noe spesielt og litt utenom det vanlige, gjerne noe med mye stemning og som gir litt opplevelser samtidig.

Det må ikke være veldig omfattende eller svært energikrevende, da kan jeg jo ikke delta selv.. :ler:

Jeg lurer på om jeg rett og slett skal starte en ny dagbok, siden vi nå tenker helt nytt. Da blir det lettere å henge med også, så kan denne dagboken ligge med all informasjonen og alle tankene hittil.

Jeg tror jeg beholder denne til vi har fundert oss frem til opplegget, og til dato for dagen, så lager jeg en ny! :Nikke:

Mange :klem: fra Lúthien

Endret av Lúthien
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...