Gjest Revenka Skrevet 26. desember 2005 #761 Del Skrevet 26. desember 2005 God jul og godt nyttår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kitekatt Skrevet 27. desember 2005 #762 Del Skrevet 27. desember 2005 God Jul Håper du hadde en fin feiring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. desember 2005 #763 Del Skrevet 27. desember 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. desember 2005 #764 Del Skrevet 28. desember 2005 godt nyttår!! Hatt en fin jul? Planer for nyttår? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nevèsta Skrevet 28. desember 2005 #765 Del Skrevet 28. desember 2005 Har du hatt en fin julefeiring? Hvordan er det med deg ellers? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 29. desember 2005 #766 Del Skrevet 29. desember 2005 GODT NYTTÅR LUTHIEN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 30. desember 2005 #767 Del Skrevet 30. desember 2005 Da er jeg i gang med runden..tusen takk for det gamle og gleder meg til flere KG-stunder med deg i det nye - 2006.. GODT NYTT ÅR!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 1. januar 2006 #768 Del Skrevet 1. januar 2006 Godt nyttår Lúthien Nå kommer det til å bli så artig å følge hverandre, nå som datoene til hver enkelt av oss nærmer seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 2. januar 2006 #769 Del Skrevet 2. januar 2006 Godt nytt år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnimy Skrevet 5. januar 2006 #770 Del Skrevet 5. januar 2006 godt nyttår,lenge siden vi har hørt fra deg nå,håper det står bra til med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nevèsta Skrevet 6. januar 2006 #771 Del Skrevet 6. januar 2006 Hei Hvordan er det med deg? Savner deg her på KG... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litjtuppa Skrevet 10. januar 2006 #772 Del Skrevet 10. januar 2006 GODT NYTT ÅR VENNEN!! Ser du ikke har vært her på lenge, håper på å se deg her inne snart!! Har du en dårlig periode nå kanskje..ønsker deg god bedring i hvert fall.. *Stor klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnimy Skrevet 10. januar 2006 #773 Del Skrevet 10. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 13. januar 2006 #774 Del Skrevet 13. januar 2006 Ønsker deg god bedring dersom det er grunnen til at det er lenge siden vi har sett deg her inne nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. januar 2006 #775 Del Skrevet 13. januar 2006 Saaaknar deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 14. januar 2006 #776 Del Skrevet 14. januar 2006 veslo skrev: Saaaknar deg... ← Savner deg veldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 14. januar 2006 #777 Del Skrevet 14. januar 2006 Enda flere som savner deg også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 17. januar 2006 #778 Del Skrevet 17. januar 2006 Halloooooo!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litjtuppa Skrevet 18. januar 2006 #779 Del Skrevet 18. januar 2006 Yahoo, ser du er inne på forumet Lùthien!! Skriver du en oppdatering her eller? Gleder meg til å høre fra deg igjen! Håper du har det bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lúthien Skrevet 18. januar 2006 Forfatter #780 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) Hei venner! Det var visst en som ikke tålte julestyret her, så jeg har vært gode venner med sengen siden det.. Dvs.. vi er egentlig ikke så gode venner, vi to! Hadde en tøff juletid, men det var koselig likevel. Nyttårsaften var jeg utrolig nok i kjempegod form (dvs sånn litt under normalen til dere friske. ) og vi hadde en kjempeherlig dag. Hele gjengen fant ut at singstar etter rakettene var en god ide, selv om ingen hadde prøvd det noe særlig før, og det ble en braksuksess! KJEMPEMORSOMT! Tror det ble nesten 6 timers singstar den natten.. Jeg har lenge latt være å tenke bryllupstanker, for jeg har liksom grudd meg så mye til det. Ikke nødvendigvis selve dagen, men å klare å komme i mål med planleggingen og å klare det hele økonomisk. Det er ikke så lett når man er alvorlig syk med lite energi.. MEN, nå gleder vi oss kjempemye. Vi har snakket med familien som egentlig ønsker et stort, "stivt" og tradisjonelt bryllup (ok da.. det er min familie som ønsker det, mannens familie er totalt motsatt, der har de enten hatt spleise/dugnadsbryllup eller reist utenlands), og fortalt at vi dessverre ikke klarer å gjennomføre et stort, tradisjonelt bryllup når situasjonen er som den er. Det ser ut til at de har forståelse for det, og at de også er åpen på å finne på noe alternativt i feiringen nå. Vi vil trenge mye hjelp fra nærmeste familie også, hvis vi skal ha noe "stort" etter kirken. Derfor er det viktig for oss at de også "er med på" opplegget vi skal ha. Så da svever tankene fritt rundt hvordan vi skal feire dagen. Begge har lyst på noe spesielt og litt utenom det vanlige, gjerne noe med mye stemning og som gir litt opplevelser samtidig. Det må ikke være veldig omfattende eller svært energikrevende, da kan jeg jo ikke delta selv.. Jeg lurer på om jeg rett og slett skal starte en ny dagbok, siden vi nå tenker helt nytt. Da blir det lettere å henge med også, så kan denne dagboken ligge med all informasjonen og alle tankene hittil. Jeg tror jeg beholder denne til vi har fundert oss frem til opplegget, og til dato for dagen, så lager jeg en ny! Mange fra Lúthien Endret 18. januar 2006 av Lúthien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå