Gå til innhold

Lúthiens bryllupsdagbok

Lúthien

Anbefalte innlegg

Så deilig med hjemmehjelp! Jeg og vil ha.... :sjenert: Heehehehehe, neida det er mye bedre at dere som virkelig trenger det får det!

Håper dere får barnehageplassen også da.

Stor advent :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, veldig godt å høre at ting ordner seg!! Jeg var hjemmehjelp i sommer, trivdes godt med det jeg, så hvis du bodde litt nærmere, ville jeg gjerne ha vaska for deg!!! :klem: Bra at den fins en sånn ordning, tenk hvor mange som slipper å ligge våken og bekymre seg for alt som skulle vært gjort, men som ikke går pga helsa/alderdom! Må være godt å få den bekymringen ut av verden..

Jaja, håper du blir bedre så du får gjort det du ønsker til jul! :klem:

Hvis formen tillater det, kan du stikke innom gjettekalederen og se om du tipper like godt på meg som jeg gjorde på deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! :klem:

Jeg er en kjapp tur innom idag, for formen er ikke så bra.

Vet dere hva vi gjorde igår?? :hoppe:

Vi hogget vårt eget juletre, midt i et fantastisk vakkert vinterparadis!

Det var sol og nydelig vær, tykk snø på bakken, frostrøyk i luften og den uendelig deilige lukten av grantrær!

Utgangspunktet var en liten gård langt oppe i ingensteder, hvor de har hester, føll, små ponnier, fasaner, høns, griser, flere katter og kaniner. Gjett om lillemor var henrykt! :ler:

Den er bygget i sånn gammeldags tømmer-stil, og stemningen der er bare helt... ubeskrivelig.

Mannen fikk dessverre ikke være med på juletrehogsten, for han hadde 13 timers dag på jobben, men vi klarte oss bra likevel! :-D

Juletreet var det jeg som fant, og siden jeg ikke kunne klatre opp i skråningen for å hente det, var det 3 staute mannfolk som smilende tok på seg den jobben for meg. *sukk* ;)

Fikk litt sånn følelse av at det hadde vært deilig å leve på den tiden det hverken fantes biler, skyskrapere og slemme terrorister, bare kjekke gårdsarbeidere og en masse frisk luft! *drømme*

Etterpå varmet vi oss foran peisen inne på gården, med julekaker, kakemenn og gløgg. Mmmm..... :tommelsmil:

Alt i alt en fantastisk dag, selv om jeg fikk en aldri så liten krasjlanding i formen når jeg våknet idag. Det var absolutt verdt det! :Nikke:

Håper vi klarer å få kjøpt julepresangene imorgen, etter at ergoterapauten har vært her, for nå er det neimen ikke lenge igjen til julaften. :overrasket:

Vel, først må jeg vel glede meg til overimorgen, den 22 desember, for da har jeg bursdag!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Dagen etter, på lillejulaften, skal vi ha en liten feiring med pynting av juletre og god mat. Da har vi nemlig vært forlovet i et år! :hjerter_rundt:

Så er det julaften og det er den dagen vi ble sammen! :kline:

Huset er fremdeles rent og pent, og nå lukter det deilig middag her. Mannen kokkelerer på kjøkkenet, og lillemor har lagt seg.

Jeg elsker juletiden!! :nissekonekyss:

Håper dere har det bra også, jeg beklager at jeg ikke får besøkt dagbøkene om dagene, jeg har rett og slett minus på energien og må spare litt til jul.

Kommer sterkere tilbake! :klem1:

:nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heisann det er liv i meg enda,jeg er ferdig med gavene det er deilig,

jeg syntes synd på deg,men jeg er så glad for at alle kan hjelpe til,håper du får slappet av litt i julen og bli vartet opp litt av familien i besøk,det er herlig å bare kunne gå i besøk og spise og ikke lage hjemme herlig :sjarmor:

ha en kjempe fin bursdag på torsdag

og husk husk husk husk ta godt vare på deg selv :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Her er det jo en halv evighet siden jeg har vært...har ikke oppdatert meg i boken din, men lest gjennom ditt siste innlegg. Høres koselig ut med selvhogget juletre da - det har jeg aldri vært med på.

Har mye å gjøre frem mot jul nå, regner med at du har det samme.

Tenker nå på deg uansett...god :klem:

Endret av Philippa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten

HEia!

Flott å se at du er såpsaa oppegående at du er innom her av og til. Men pass nå på å bruke energien din på familien din nå :Nikke:

Kos deg i denne førjulstden og alle begivenhetene den fører med seg for dere.

Førjuls :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HURRA FOR DEG SOM FYLLER DITT ÅR

JA DEG VIL VI GRATULERE!

Gratulerer med bursdagen i dag, med ett år forlovelseesdag i morgen og med bli sammen dagen på julaften! Håper du koser deg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nevèsta

Hei, Lúthien!

Gratulerer med dagen. Håper du koser deg! :blomst:

Gratulerer også med morgendagen og julaften - ikke annet enn fine dager for deg framover, håper bare formen din holder og.

Har ikke vært så mye her inne i det siste, men skal komme sterkere tilbake. Hvis det ikke blir før i romjula, får jeg ønske deg en

GOD JUL nå. :nisse: Ta godt vare på deg selv!

:klem: fra Nevèsta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for koselige hilsener!

Jeg ønsker dere alle en riktig god jul og godt nyttår!

:nisse: klemmer fra Lúthien

:nissekonekyss:

Endret av Lúthien
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...