Litjtuppa Skrevet 5. desember 2005 #721 Del Skrevet 5. desember 2005 Innom med en klem jeg også, håper du har det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 6. desember 2005 #722 Del Skrevet 6. desember 2005 Var her med en ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 6. desember 2005 #723 Del Skrevet 6. desember 2005 Har visst dessverre ikke vært så flink til å legge igjen spor etter meg i det siste jeg, men jeg følger med altså Blir nok bedre når vi får bredbånd hjemme (i løpet av uka) og det blir litt mindre hektisk på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstdamen Skrevet 7. desember 2005 #724 Del Skrevet 7. desember 2005 Innom med en god og stor , håper det går noelunde greit-tenker på deg vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lúthien Skrevet 7. desember 2005 Forfatter #725 Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) Innom med et lite livstegn idag! Imorgen er det legetime og vi skal prate om diagnosen, økonomi, tilrettelegging og sånt noe. Håper hun tar seg god tid, siden jeg har ventet 2 uker på å få diskutere dette med henne. Idag spiste jeg sjokolade og smurfedrops, selv om jeg egentlig skal holde meg unna søtsaker.. Unnskyldte meg overfor meg selv tidligere idag med at man må få litt godterier når man er syk (jeg har fått forkjølelse/influensa i tillegg nemlig) , men jeg spiste jo kakemenn, marsipangris og pannekaker igår også da.. Jeg er altfor sukkergris/sjokoladesmurf til å klare å holde en null-søtt diett i desember (eller hvilken som helst annen måned ). Jeg kom plutselig på at jeg spiste en hel sjokoladekake for noen dager siden... Regner med å få litt kjeft av legen nå ja... Tenk, igår var det St. Nicholas dag og idag er det 7 desember... Tiden går så vanvittig fort!!! Må begynne å tenke litt på julepresanger etterhvert! Idag vant jeg forresten en sånn designer-radio-sak til nesten 2000 kr!! Kjempegøy!!! :hoppe: Husk å være med på gjetteleken hver dag, jeg har ansatt en vikar (Markblomsten) mens jeg er fraværende! Endret 7. desember 2005 av Lúthien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 7. desember 2005 #726 Del Skrevet 7. desember 2005 Må ikke slurve sånn med dietten din da! Selv om jeg må innrømme at jeg skjønner deg veldig godt... Grattis med designer-radio-sak da! Hva måtte du gjøre for å vinne den? Ja nå går det veldig fort til jul! Jeg håper å bli ferdig med julegaver i helga jeg, men har nesten ikke begynt enda da... Gooooos bedring da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 8. desember 2005 #727 Del Skrevet 8. desember 2005 Hei vennen. Hvordan gikk det hos legen i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstdamen Skrevet 9. desember 2005 #728 Del Skrevet 9. desember 2005 God helg , håper det ikke ble alt for mye kjeft hos legen ang. snopperiet ditt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lúthien Skrevet 9. desember 2005 Forfatter #729 Del Skrevet 9. desember 2005 (endret) Der var jeg igjen, jenter! Det gikk veldig bra hos legen. Hun er utrolig grei og forståelsesfull, og selv om hun er litt fortvilet fordi hun vet så lite om sykdommen min (sjelden), så har hun bedt meg bestille informasjonsmateriell til henne og med det vise at hun virkelig bryr seg. Strålende fornøyd med det! Nå ser det ut til at ting skjer rundt meg, for det jobbes aktivt både på sykehuset, hos legen min, i kommunen og bydelen (forvaltningsenheten), og i barnehageservice. Håper, håper, håper at ting ordner seg snart, det hadde vært verdens beste jule-/bursdagsgave! Mannen har frihelg denne helgen, og for første gang på lenge er det rent, pent og ryddig og vi bare slapper av! Det er så deilig kaffelukt i huset, og i ovnen ligger gylne rundstykker som smelter på tungen! Nå holder mannen på å lage varm sjokolade til meg, og vi har tilogmed krem i huset. :hoppe: Fremdeles tett i nesen og litt sår i halsen, men det kommer seg! Nå skal jeg ta en kjapp runde i bøkene deres før lunsj! Husk å være med i gjettekalenderen da, jeg ser Markblomsten har gjort en god jobb i mitt fravær! (Takk, Markblomsten! ) Endret 9. desember 2005 av Lúthien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lúthien Skrevet 9. desember 2005 Forfatter #730 Del Skrevet 9. desember 2005 Phu... Der tror jeg at jeg klarte å legge igjen et spor i de fleste! Mannen kjefter litt på meg nå, så jeg får gi meg før jeg blir dårlig igjen! Nå blir det namme-lunsj sammen med min kjære!! Ha en fin helg jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. desember 2005 #731 Del Skrevet 9. desember 2005 Høres ut som en deiiilig helg med mannen Kose deg med nam'e - lunsjen.. Godt at formen er bedre, og du har en bra lege Har dere bestemnt bryllupsdato? Fått planlagt mer i det siste? GOD HELG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 9. desember 2005 #732 Del Skrevet 9. desember 2005 Så fint med en lege som bryr seg så mye. Høres ut som opptakten til en deilig helg for dere - håper dere får det fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litjtuppa Skrevet 11. desember 2005 #733 Del Skrevet 11. desember 2005 Hei vennen! Jeg vant!!! Så morsomt at min intuisjon stemmer Hadde inntrykk av at vi er ganske like på en del områder, så det var ganske greit å skrive om hvordan jeg tror du er! Ble stolt ja! Ellers da, har du hatt ei fin helg? Godt å høre at det gikk bra hos legen og at det jobbes så det skal bli så greit for dere som mulig med barnehage osv! Det fortjener dere virkelig! Håper du får ei fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. desember 2005 #734 Del Skrevet 12. desember 2005 Hei søta!!! :kys_2: Lenge siden sist! Koss står det til med deg? Eg har endeleg fått juleferie (dvs. arbeid på matbutikken kvar dag), så eg skal nok få tid til litt meir KG og bryllupsplanlegging i løpet av jula tenker eg! Gledar meg! Har vore fælt med KG-nekt.. Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 13. desember 2005 #735 Del Skrevet 13. desember 2005 Så det er ikke bare jeg som er delvis fraværende på KG for tiden Huff, ikke moro å høre at du er syk. Håper du får all informasjon du trenger. Ellers er det full jul her, selv om det regner. Har du shoppa noen julegaver enda? Hva skal dere i julen? Vi skal hjem til familien. Heldigvis kommer vi fra samme sted så vi splittes ikke i julen. Ha en fin dag i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 13. desember 2005 #736 Del Skrevet 13. desember 2005 Førjulshilsen og god bedringhilsen fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litjtuppa Skrevet 15. desember 2005 #737 Del Skrevet 15. desember 2005 Hvordan går det med deg vennen? Håper du er bedre! Savner deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 15. desember 2005 #738 Del Skrevet 15. desember 2005 Gir deg en God bedringsklem! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lúthien Skrevet 18. desember 2005 Forfatter #739 Del Skrevet 18. desember 2005 Hei jenter! Takk for hilsner og klemmer!! Jeg har holdt en litt lav profil her i det siste, fordi jeg har veldig lite energioverskudd og bryllupstankene er så og si ikke til stede nå i juletiden. Nå er det under en uke til jul og vi har ikke fått kjøpt en eneste julegave enda.. Menmen, vi har planlagt på papiret hva som skal kjøpes da, så det gjelder bare å få det gjort. Jeg har bursdag på torsdag, og så er det julaften på lørdag. Deretter kommer alle julebesøkene og så er det nyttårsaften. Skjønner ikke helt hvordan jeg skal komme igjennom alt dette med så lite energi, men gleder meg litt likevel! Vi har fått innvilget hjemmehjelp av kommunen, og imorgen blir det rent og pent til jul!!! :hoppe: Jeg er så utrolig glad for dette, for nå kommer to hjemmehjelper og tar det tyngste husarbeidet (støvsuging, vasking av gulver og vasking av bad..osv) en gang i uken. UTROLIG god hjelp! Helt fantastisk! Jeg og mannen er helt i taket av glede, spesielt mannen som har så utrolig mye annet å ta seg av. Det blir deilig å kunne overlate det til andre og faktisk få det helt rent hver uke! Det kommer også en ergoterapaut her i kommende uke, så det blir spennende. Er veldig spent på hva som skjer i forhold til avlastningsrullestol eller ikke. Tenk så rart hvis folk kan se meg gående den ene dagen og rullende i en elektrisk rullestol den neste. De kommer jo til å tro jeg tuller... Merkelig sykdom dette her... Det jobbes også veldig for barnehageplass nå, med press fra både legen og kommunen, så jeg krysser fingrene for at vi skal få plass så fort som mulig. Det er en spesiell barnehage som er aktuell, fordi jeg også må ha mulighet til å hente henne de dagene mannen jobber sent, og det er den som ligger i 1 minutts gangavstand herfra. Håper, håper, håper!! Ellers så har vi det bra. Det er snø utenfor og det gir jo litt god stemning.. :rosasmil: Håper dere koser dere i juletiden, alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Syrinen Skrevet 18. desember 2005 #740 Del Skrevet 18. desember 2005 Bare innom med en liten førjuls ! Så supert at dere har fått hjemmehjelp! Krysser fingrene for at det ordner seg med barnevakt også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå