Gå til innhold

Lúthiens bryllupsdagbok

Lúthien

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å, massasje hørtes deilig ut!! Blir bare det i helgene på meg siden jeg bor på hybel et stykke unna, og da er det store, vonde knutene han må massere vekk!! :ler:

I morgen er den store dagen, tenker du er spent nå!! Gleder meg til å høre hvor bra det gikk ;) Ha en fin dag!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest høstdamen

Massasje-ååå det høres helt herlig ut, snille mann du har :troest:

Lykke til imorgen-ta det som en utfordring og kos deg i nye jobben :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phui... Innom en kjapp tur mellom slagene!

Mye som må gjøres for å forberede og lage istand lokalene gitt, er litt sliten allerede.. :ler: Tar på å pangstarte i en sånn jobb etter så lang tid hjemme gitt! :sjenert:

Rakk ikke å kjøpe sko idag, så mamma kom med et par jeg kunne låne. Håper bare det går bra, for det er sånne slip-in sko, og det er jo ikke det letteste å ha på beina når man jobber. Har noen tips til noe man kan gjøre for å ikke skli ut av de?

Nå står lillemor og danser til barnetv. Hun hadde visst savnet meg idag, og da jeg kom hjem smilte hun aldeles strålende og ropte "kos, kos mamma!" :hjerte:

Elsker den lille jenta mi!! :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herleg jente du har!!! Godt at det gjekk bra på jobb i dag!!! :) Eg vil tru at Scholls Party Feet-innlegg vil hjelpe til at du ikkje sklir ut av skoa dine... Slike innlegg får du kjøpt på apotek, ol. dei kostar rundt 80,-. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for tipset! Får vurdere det til senere anledninger, for nå er apoteket stengt. :forvirret:

Nå må jeg stryke skjorte og putte en kur i håret! :sminkedokke:

Ja, jenta mi er verdens herligste! :hjerte:;)

Endret av Lúthien
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan Lúthien!!

En stund siden jeg har vært her nå. Var som andre skrev her, engstelig for at du var dårlig. Godt å høre at det var dataproblemer da, og ikke helseproblemer!

Skjønner at du skal begynne på ny jobb i morgen, og at du er headhuntet. Hvor bra!! Men mye er slettet, så jeg vet ikke hvor du skal jobbe.

Uansett, lykke til imorgen Lúthien :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så masse spennende det stod her inne! :klem:

Blå stoler ja, plutselig dukker det opp ting i hodet man aldri hadde trodd man skulle bry seg om. Jeg har gått gjennom den samme saken, vet ikke hvilken farge det er på stolene - kunne svært gjerne tenkt meg stoltrekk, men da tror jeg både mann og mor kommer til å se veeeeldig dumt på meg :sjenert:

Lykke til i ny jobb!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: til dere jenter!

Nå legger jeg meg, blir en lang dag imorgen og jeg må opp før 06.. :overrasket:

Herlig med all støtten, jeg blir kjempeglad av å lese alle de koselige hilsenene fra dere!

Maibrud'06 og BB: Jeg slettet veldig mye tekst som gikk på beskrivelser av og tanker om jobben, både fordi jeg ikke ønsker å ha det stående her så lenge og fordi det selvfølgelig er en bryllupsdagbok, og da trenger jeg ikke 3 sider med jobbmas! :ler:

Hvis noen er nyskjerrige, så er det bare å sende meg en PM! :klem1:

Natta jenter, jeg er litt spent nå ja! :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surra litt eg, var jo i morgon du skulle begynne å jobbe sjølvsagt!!!! :) Får håpe det funkar fint med skoa utan innlegg!! Lukke til i morgon! Gledar meg til å høyre om korleis det gjekk!!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gikk SUPERT! :hoppe:

Når jeg våknet idag var jeg helt rolig, og ikke en antydning til sommerfugler eller andre flaksende vesener i magen! :ler:

Jeg tror selskapet ble en suksess, til tross for at det var det første store selskapet for både bedriften (dvs avdelingen ved akkurat disse lokalene) og for meg.

Et par småting som jeg vil forandre på til neste gang, men ellers så gikk alt som smurt.

Skoene ja.. hehe... Det var bare tragisk.. :sjenert:

De var jo veldig pene å se på da, men... :ler:

Vel, det endte med blå tær og hovne fotsåler, samt et par skikkelige gnagsår, så jeg dro lettere desperat hjemom en tur for å hente noen litt mindre pene, men MYE bedre sko når det var et par timer igjen. Bra jeg bare har 2 min hjem! :Nikke:

Det ble nesten 10 timers jobbing uten særlig pause, inkl. oppvask og opprydding, og det var et DAGarrangement! Jeg må si jeg virkelig lurer på hvor lang arbeidsdag det blir ved brylluper og andre festdager! :overrasket:

Plutselig fikk jeg VELDIG medlidenhet med de stakkarene som jobber "den der bak" av seg for å fikse i stand til bryllupene våre!! Ikke visste jeg at det krevde SÅ mye..

Nå må jeg rett i dusjen og pakke tingene for meg og lillmor, for vi skal et par mil avgårde for å passe på at mine småsøsken kommer seg avgårde på barneskolen og gymnaset imorgen. Selvfølgelig måtte mine foreldre velge akkurat denne langhelgen til å reise bort! Lang dag? Neiiida... ;)

*gjeeeesp*

Endret av Lúthien
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at alt gikk greit Lùthien!! Flink du er :klem: Stakkar, hørtes slitsomt ut ja.. Du får finne deg et par GODE, stilige sko til senere anledninger davettu.. ;) Nå fortjener du å slappe av og kose deg!! Ha en fin kveld :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Markblomsten

Så bra det gikk fint da! har vært med å arrangert et par selskaper selv jeg før, så har litt medlindehet med alle som skjules "bak fasaden" på en dag som bryllup. Men godt for de som er midtpunktet da :ler2:

Lykke til med småsøskenpass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for julehistorien, nesten som en film!

Gratulerer med jobb! Har lest mange sider i boka di nå, men finner ikke mye om selve jobben, kanskje jeg har hoppet over noe. Er det en serveringsjobb?

:):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra den første dagen gikk fint! Håper småsøsknene også oppførte seg fint, og at du får slappet av litt innimellom alt sammen. For det er viktig, vet du! :fy_fy:

Har du tenkt noe mer på de stolene og stoltrekkene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest høstdamen

Kjekt å høre at det gikk så bra da, stå på girl.

HAr selv jobbet innenfor bransjen og ville definitivt kjøpt meg noen gode sko ja :) .

Ha en avslappende kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...