Gjest gjest1 Skrevet 5. november 2005 #601 Del Skrevet 5. november 2005 Åh, eg har ikkje peiling på sko, men du hørtes lekker ut!!!! *glise* Kjem du i morgon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nevèsta Skrevet 6. november 2005 #602 Del Skrevet 6. november 2005 Finnes det høyhelte sko som ikke klikker? Kanskje noen av disse "myke-sko-produsentene" har noen (ecco, catwalk...)? Ellers mener jeg å ha hørt at enkelte skuespillere, evt amatørskuespillere, bruker møbelknotter under hælene for at mikrofonene ikke skal fange opp klikkingen av skoene. Kanskje ikke helt holdbart i lengden, men. Gratulerer med jobb! Det fortjener du. Også så artig måte å få den på Blir nok deilig å komme seg ut og jobbe litt igjen, tenker jeg, og at det ikke er så altfor ofte er nok midt i blinken. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. november 2005 #603 Del Skrevet 6. november 2005 Det går så bra på onsdag skal du se!! http://www.corino.no/stovletter.html http://www.eurosko.no/ Hatt en fin helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 6. november 2005 #604 Del Skrevet 6. november 2005 Jeg har flere par med høyhælte sko som ikke klikker så veldig, titta på dem nå, de har en mykere såle under hælen enn de andre. Kanskje en god skomaker kan bytte ut en hard en med en mykere? De beste ikke-klikke skoene som ikke er designersko kjøpt rasende billig på salg er faktisk fra Mango, har ikke de butikker i Norge også? Ifølge et kjapt internettsøk har de tre butikker i Norge, i Oslo og Stavanger... kan jo prøve der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. november 2005 #605 Del Skrevet 7. november 2005 Hvilken Pronovias er det?? Fra 2005 kolleksjonen? Har du bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lúthien Skrevet 7. november 2005 Forfatter #606 Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Takker for skotips! Jeg skal innom en skobutikk imorgen og kikke litt, må jo ha skoene til onsdag morgen, så jeg rekker ikke å lete så voldsomt akkurat nå likevel. Mango? Har de faktisk butikker i Norge? Det visste jeg ikke.. Handlet en del på Zara og Mango når jeg bodde i Spania, og de hadde bra utvalg der ihvertfall! Jeg er helt oppslukt i jobbgreiene akkurat disse dagene.. grugleder meg noe vilt, for dette blir jammen spennende! *slettet* Endret 8. november 2005 av Lúthien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 7. november 2005 #607 Del Skrevet 7. november 2005 Den jobbe din høres jo veldig spennende ut da! Og så må den jo være glimrende for deg som planlegger bryllup! Mye innside information Må bare nok en gang øsnke deg lykke til altså, og si at jeg er -glad på dine vegne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lúthien Skrevet 7. november 2005 Forfatter #608 Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Tusen takk, Markblomsten! *slettet* Føler jeg spinner på adrenalin om dagene! Ja, forresten... jeg kikket jo innom lokalene idag igjen da, og nå oppdaget jeg plutselig at stolene er skarp blå! Høres sikkert ut som DEN Bridezillaen nå, men det var jo ikke helt etter planen.. Kan man pynte med grønn, hvit og champagne i et rom med skarpblå stoler? Kanskje det går an å skaffe hvite stoltrekk som kan brukes... Ja, det hadde sikkert vært lurt i tilfelle det er flere som ønsker nøytrale farger på lokalene og innredningen! Andre som har planer om stoltrekk? (Jeg ER faktisk ikke noen Bridezilla, så hvis stoltrekk ikke lar seg ordne, så er det ikke noen krise..) Endret 8. november 2005 av Lúthien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. november 2005 #609 Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Spennende... Det kommer til å gå så bra! Hvite stoltrekk ja.. Tror jeg hadde valgt det.. Oi, litt av et ansvar du vil få, men det må være motiverende & veldig utfordrende Endret 7. november 2005 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 7. november 2005 #610 Del Skrevet 7. november 2005 Lykke til i ny jobb! Høres utrolig spennende ut, er en sånn jobb jeg kunne tenkt meg også. Kan jeg spørre hva slags utdanning/erfaring man trenger for å få en sånn en? Annet enn gode bekjentskaper og litt flaks da, hehe. Snakk om at du blir hevet rett inn i det da, med så viktig kunde og så stort selskap først. men det går sikkert så bra så. Tror egentlig det er en fordel for de du jobber for at du på en måte er på begge sider av bordet, du blir jo både arrangør og kommende kunde. Da ser du sikkert enda flere ting som kunne vært bedre eller annerledes enn mange andre ville tenkt på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litjtuppa Skrevet 7. november 2005 #611 Del Skrevet 7. november 2005 Å, så spennende Lùthien!! Hehe, vet hvordan det er å gruglede seg! Er sikker på at det går så bra, tror vi alle har godt av noen utfordringer! Gleder meg til å høre hvordan det går, skal krysse fingrene Anngående stoltrekk; det skulle jeg også hatt.. vi skal jo ha selskapet på et grendahus, og der har har de grønne stoler..(og nei, jeg liker det ikke.. ) Alt hadde vært bedre enn sånne grønne plastikkstoler, men sånn er det der..tenkte med en gang på sånne stoltrekk, men når vi trenger det til ca 130 stoler, blir det nok en stor utgift som vi ikke har råd til.. så vi får bare gjøre det beste ut av det med annen pynt og lite lys så ingen ser fargen på stolene.. Men hadde vært interessant å hørt prisen på et sånnt stoltrekk bare for moro skyld, er jo lov å drømme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nevèsta Skrevet 7. november 2005 #612 Del Skrevet 7. november 2005 Vel er det kjedelig at fargen på stolene ikke matcher resten, men tror du egentlig at det er noen som legger merke til det? Bortsett fra deg som har tenkt mye på det, kanskje. For å være ærlig tror jeg ikke gjestene bryr seg om det, det de bryr seg om er at det ser bra ut og at dere har det bra + at de trives, og jeg tviler sterkt på at du ikke klarer å få gjestene dine til å trives. Men selvfølgelig - hvis du får jobben din til å kjøpe inn trekk, sparer jo du en utgift, og det er sikkert andre bridezillas glade for. Bare vent, plutselig treffer du på noen ala de som er på "brudegalskap i New York"... Du får en stor utfordring, tror jeg, men det høres utrolig spennende ut. Det klarer du med glans. Vi får vel høre alt etterpå? Og tenk å bare bli tilbudt en jobb på den måten - fantastisk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. november 2005 #613 Del Skrevet 7. november 2005 Oj, spennande tider her om dagen!! Blå stolar er jo lite anvendeleg, så å foreslå stoltrekk til jobben din er absolutt tillatt, syns eg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hippopotamus Skrevet 7. november 2005 #614 Del Skrevet 7. november 2005 Stoler i feil farge synes i hvert fall ikke når man sittr til bords, da er det jo menneskene oppå stolene som synes! Og de matcher neppe bordpynten uansett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litjtuppa Skrevet 7. november 2005 #615 Del Skrevet 7. november 2005 Hehe, godt poeng Milla76 Tror jeg lar det være som det er, det er jo bare rett før man går til bords at stolene syns så godt, blir ikke såå stivt selskapet vårt, så det går nok bra.. da skal jeg ikke tenke mer på den saken, godt å få småting ut av verden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. november 2005 #616 Del Skrevet 8. november 2005 God morgon søta!! Eg trur faktisk folk legg merke til stolane eg... Er sikkert utruleg stilig om bordpynten hadde gått i blåfargar då, men dersom det krasjar er det kanskje litt kjedeleg? Men kan jo hende det er fint med DYKKAR bordpynt til blå stolar då, det veit eg jo ikkje heilt.... Kvifor har dei BLÅ stolar, eigentleg, mon tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 8. november 2005 #617 Del Skrevet 8. november 2005 Du står ovenfor litt av en utfordring for tiden, skjønner godt at du grugleder deg. Lykke til på skojakten i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. november 2005 #618 Del Skrevet 8. november 2005 Go morgen vennen! Sovet godt?.... Er det imorgen du skal møte i ny jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lúthien Skrevet 8. november 2005 Forfatter #619 Del Skrevet 8. november 2005 (endret) Hei jenter! Takker for innspill i stoltrekk-saken! Generelt sett er stoltrekk-fargen det siste som hadde bekymret meg, men når de hadde satt på plass stolene i lokalet i går og jeg kom inn døren, så var det liksom "Wow- her var det blått gitt!" Kjempestilig ellers, for til konferanser og andre arrangementer så er det kjempetøft med skarpblått interiør mot lyse vegger og stilig kunst på veggene som matcher, men akkurat i den settingen vi ser for oss så kunne det ikke vært mer mismatch.. I og med at stolene er helt nye og dermed veldig skarpe i fargen, i tillegg til formen på stolene, så blir det noe spesielt likevel. Det blir BLÅTT inntrykk rett og slett.. Hadde blått vært en farge jeg kledde og som sambo også hadde likt, så hadde vi bare pyntet med blått istedenfor, men det blir liksom helt feil for oss.. Det er verdt et forsøk å sjekke ut stoltrekk, det hadde jo vært teit om noen skulle velge bort lokalet pga stolfargen senere! (Ja, det finnes nemlig sånne der ute!) Ordner det seg ikke med stoltrekk, så blir det blå stoler. Ferdig arbeid! Jeg har IKKE tenkt mye på det nevèsta, det bare slo meg igår. Lisee: Koselig med nytt ansikt i boken min! Min bakgrunn er ganske variert egentlig. Jeg har et ben, en tå eller en hånd innom mange retninger. Blant annet har jeg tatt litt utdanning og jobbet litt innen kokkeyrket/kjøkken, vært i utlandet og studert business-studies, matte, engelsk og et par andre fag med eksamen fra Cambridge samtidig som jeg jobbet i reiselivsbransjen, vært med å arrangere diverse messer og arrangementer, jobbet litt som modell, men for det meste har jeg jobbet og utdannet meg innen administrasjon, personal og økonomi. Har mye datakunnskaper også, med en mann som driver innen den bransjen. Så jeg tror de fant nytte i den varierte kunnskapen, og mange av de tingene jeg har drevet med tidligere får jeg jo god nytte av i denne jobben! Hovmestere på restauranter og hotell jobber vanligivs enten som servitør med lederutdannelse, eller så er de en kombinert hovmester/restaurantsjef. I dette tilfellet blir det Hovmester/Selskapskoordinator, da firmaet driver Catering og selskapslokaler! Endret 8. november 2005 av Lúthien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lúthien Skrevet 8. november 2005 Forfatter #620 Del Skrevet 8. november 2005 Skal ned og forberede selskapet idag, men imorgen er Den Store Dagen, epica! Mannen fant frem et sånt himmelsk massasjeapparat for ryggen og nakken i går kveld, så jeg fikk en halvtimes bearbeiding av musklene før jeg sovnet. Sov VELDIG godt, og skuldrene senket seg 10 hakk etter all spenningen som har satt seg der. Nå er jeg temmelig rolig med tanke på jobben, DETTE SKAL GÅ BRA!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå