Gika Skrevet 3. november 2005 #581 Del Skrevet 3. november 2005 Så søtt! Utrolig koselig historie. Hvordan i all verden klarte dere begge å gjennomføre julaften med familiene? Eller fikk dere kanskje truffet hverandre på kvelden? :kys_2: Jeg ble i godt humør av å lese historien din, jeg! Så da får jeg smilende gå tilbake til den kjedelige jobben jeg egentlig skulle holdt på med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lúthien Skrevet 3. november 2005 Forfatter #582 Del Skrevet 3. november 2005 Åh... det gikk vel på et vis, men det var jammen hardt!! Vi fikk genialt nok mobiltelefon til jul av våre foreldre den julaften, så hele kontantkortet på begge sider var tomme allerede morgenen 1. juledag! Gjett om jeg var spent på om gaven falt i smak da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nevèsta Skrevet 3. november 2005 #583 Del Skrevet 3. november 2005 Så fantastisk fin historie! Nesten som på film, bortsett fra at nå vet vi fortsettelsen... Av en eller annen grunn blir jeg enda mer forelska selv når jeg leser sånne ting... Skjønner at det hadde vært gøy å gifte seg på julaften, ja, men samtidig får dere jo to sånne kjempegode kjæreste-dager å tenke tilbake på. Fint å se deg her igjen, forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 4. november 2005 #584 Del Skrevet 4. november 2005 "HJEM" kjære du! Ble "lettet" (unnskyld!) da det var *smæsha* Laptop, og ikke syk Luthién, var nemlig det jeg trodde! Phhhhuu.... Utrolig koselig at du er tilbake iallfall! (skrev til deg i min dagbok også) Ble utrolig rørt av historien om julaften for 8 år siden....*dååååååååån* Måtte tilogmed fortelle sambo om den! STOOOOR til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. november 2005 #585 Del Skrevet 4. november 2005 For ei herleg julehistorie!!!!!!!!!!!!!!! Blir heilt rørt her eg sit jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 4. november 2005 #586 Del Skrevet 4. november 2005 Ja dette var en fin start på dagen. For en herlig historie dere har. Blir helt rørt her jeg sitter jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. november 2005 #587 Del Skrevet 4. november 2005 for en skjønn historie... 7 år er lenge ! Ha en super helg!! Har du fått planlagt litt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lúthien Skrevet 4. november 2005 Forfatter #588 Del Skrevet 4. november 2005 (endret) Åh.. så koselig at dere ble litt rørt også! Jeg kjenner jeg får en liten klump i halsen hver gang jeg tenker på den julaften! Synes egentlig vi har vært utrolig heldige og har hatt mange spesielle og herlige stunder som vi kan se tilbake på med glede. Det føles godt og trygt å dele livet med han som jeg valgte allerede som tenåring! Det som er så morsomt er at det stadig dukker opp småting som jeg ikke visste om min kjære, og det etter så mange år sammen, og med en så tidlig start.. Blir aldri kjedelig! Vet dere hva??? Jeg har en nyhet!!! :hoppe: *slettet* Helt genialt!!!! Nei, dette er bare SÅ spennende!!!! Endret 8. november 2005 av Lúthien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. november 2005 #589 Del Skrevet 4. november 2005 Næmmen, dette er jo heilt fantastisk!!!!!!!!!!!!! Gratulerer så mykje!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litjtuppa Skrevet 4. november 2005 #590 Del Skrevet 4. november 2005 Ojoj, her var det mye spennende å lese!! For en herlig historie, så romantisk!! Og gratulerer med jobben!! Høres spennende ut!! Så gøy!!! Gleder meg til å høre hvordan det går!! Men nå må jeg pakke og løpe til toget, ønsker deg si superfin helg Lùthien!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 4. november 2005 #591 Del Skrevet 4. november 2005 (endret) Så artig!!! :hoppe: Dette kan jo ikke være en bedre start på helgen GRATULERER!!! Endret 4. november 2005 av Markblomsten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. november 2005 #592 Del Skrevet 4. november 2005 Spennende!! HEADHUNTET altså? Så gøy da! Håper det blir rabatter.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gika Skrevet 4. november 2005 #593 Del Skrevet 4. november 2005 HURRA!!! Gratulerer med ny jobb! Det er jo alldeles strålende! Må si at jeg synes det høres både spennende og morsomt ut, og det virker jo som det er en arbeidsbelastning som kan passe deg også. Da kan det vel nesten ikke bli bedre? :-D :-D :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. november 2005 #594 Del Skrevet 4. november 2005 Du skrev det er normalt 6,5 uker mellom hver tante?.... Litt lenge da? Planlegger du en ny nå som du er smittet av syken.... God helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 4. november 2005 #595 Del Skrevet 4. november 2005 Oi, her var det mye å lese - så her sitter jeg og småsnufser både over den vakre jule"fortellingen" og den nye jobben din! Dette fortjente du så absolutt etter en tøff periode! Ha en nydelig helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 4. november 2005 #596 Del Skrevet 4. november 2005 Gratulerer med jobben - det er jo litt av en mulighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstdamen Skrevet 4. november 2005 #597 Del Skrevet 4. november 2005 Gratulerer så mye med ny jobb- skikkelig gøy da og bli headhuntet til en jobb. Supert at du er kommet tilbake til oss her på k.g, ble litt beskymret vet du. Ha en super kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. november 2005 #598 Del Skrevet 5. november 2005 Spent å begynne neste uke tenker jeg? Hvordan har helgen vert så langt da, kooose deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 5. november 2005 #599 Del Skrevet 5. november 2005 Guri malla så artig da! Kan tenke meg du var overrasket ja! Gratulerer vennen! Skrev til deg i dagboken min også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lúthien Skrevet 5. november 2005 Forfatter #600 Del Skrevet 5. november 2005 Så gøy at dere er så entusiastiske! Da roer nervene mine seg litt også, for jeg grugleder meg noe vanvittig til onsdag!! :hår: Hvis noen har tips om en bra side med sko på nett så er jeg superhappy om dere vil dele den med meg. Jeg skal ha på meg en høyhalset genser og ettersittende skjørt til ca knehøyde og støvlettene jeg har klikker litt for mye til parkettgulvene der hvor jeg skal jobbe! Må ha noen fine sko (ikke støvletter tror jeg, men noe annet som passer til skjørt) som ikke smeller i parketten, men som har litt hæl. Noen med skodilla her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå