Gå til innhold

Lúthiens bryllupsdagbok

Lúthien

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Luthien har det bra, eg har fått denne PM`en frå -kali:

Jenta hennes var så snill og delte et glass melk med laptopen uten å vite at laptopen var allergisk mot melk.. så nå er laptoppen syk og kan ikke gå ut på internett og leke. ;)

Så då får vi håpe laptopen blir frisk snart... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten
Luthien har det bra, eg har fått denne PM`en frå -kali:

Så då får vi håpe laptopen blir frisk snart... ;)

:ler: :ler:

Var vel godt ment da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veslo, Epica, Høstdamen, Gika, bethina, Lythande, Corazon, Markblomsten, Revenka, Minnimy, Litjtuppa, nevèsta, BecomingBride, Tomias, Izaria, @riel, Maibrud'06: Kjære, kjære jentene! Tusen takk for den utrolige omtanken som møtte meg når jeg logget på idag, jeg er helt overveldet! :blomst::kyss::blomst::kyss:

Hadde jeg visst at fraværet mitt skulle skape 3 sider med hilsener og bekymringer, så hadde jeg kjørt hele veien ut til mine foreldre for å logge på og fortelle at alt var bra! :rodme:

Lillemor har som nevnt over her vært veeeeldig snill med laptopen, men den fikk helt anfall av melken.. Lillejenta ble så skuffet over at den "daua", så da bestemte hun seg for å slenge den i bakken og danse til "svisj" på NRK2 istedet. Ulempen var bare at hun danset seg over både tastatur og skjerm, og dermed knuste hun skjermen også. :roll:

Jaja, jeg fikk overtalt mannen til å sette opp serveren med tastatur og skjerm, så da får jeg surfet littegranne frem til den nye lap'en kommer likevel! :sjarmor:

Kort oppsummert siden sist:

Seminaret gikk KJEMPEBRA!! Jeg var på forhånd redd for at det ble altfor mye på en gang, men min kjære og jeg klarte å prioritere de temaene som interesserte oss mest og slappet av resten. Mye nyttig info og veldig koselig å gjøre noe aktivt sammen med mannen! :Nikke:

(Nå hopper vi galant over at jeg fikk en skikkelig nedtur med senge-dager etter seminaret ;) )

Mannen har jo vært sykemeldt nå, og det har hjulpet så uendelig godt på!

Han har endelig fått kommet i gang med treningen, fått vært sammen med lillemor, laget regelmessige måltider (åh, han er så utrolig dyktig til å lage mat..... :sikle: ), snekret og fikset og sammen har vi fått ryddet begge bodene og laget kontor i den ene boden. Kjempegøy!

Vi har også hatt to dager hvor vi dro rundt i interiørbutikker og kikket, og mange planer er lagt for tiden fremover! :sjarmor:

Det at jeg fikk så mye avlastning har hjulpet meg utrolig mye, for jeg har kunnet konsentrere energien på det som er viktig for meg/oss og fått hentet meg litt inn igjen. Har hatt dager som har vært så gode at jeg kunne være med på det jeg nevnte over, og det er et stort fremskritt! Spesielt for humøret! :-D

Fikk brev om at jeg skal komme til hos spesialisten innen et halvt år, men når jeg ringte de så visste kontordamen at det ble jobbet "i kulissene" med saken min, så hun satset på at jeg skulle få komme til fort. Krysser fingrene og håper masse, masse!

Samtidig har jeg begynt å engste meg litt for å dra dit.. Har jo kjempet som bare det for å "vinne ventelistelotteriet", men nå som det kanskje nærmer seg så kjenner jeg en antydning til kalde føtter.. Hjelp! :sjenert:

Vi har pratet litt bryllup denne tiden, men etter mannens ønske legger vi det litt under teppet frem til interiørplanene er klare. Han vil konsentrere seg fullt og helt om bryllupsplanleggingen, og det er som kjent vanskelig for menn å konsentrere seg om to ting samtidig! :ler:

Vi har vært innom tanken (igjen) om å feire bryllupet på dagen vi ble sammen, men enda en gang ble de tankene lagt bort. Det er ikke så lett å skulle ha bryllup på julaften, selv om det er kun nærmeste familie som hadde blitt invitert.

Trist, men ikke så mye å gjøre med det.

Vi har jo allerede 3 dager på rad med bursdagen min, forlovelsen og årsdagen vår rundt jul, så det er kanskje på tide å finne en ny dato å glede seg til. Derfor holder vi oss til 28 april! ;)

Jeg tviler på at jeg rekker en dagbokrunde idag, men kommer sterkere tilbake imorgen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten

Så herlige å "se" deg igjen! Du har vært savnet altså!!

Veldig godt å høre at det er mye bedre med deg.

Kan være lurt å la menn ha én ting å tenke på av gangen :ler: Min er i alle fall slik - men så gå han inn med hele seg da, for det som fanger oppmerksomheten.

Blir godt å ha deg tilbake her blant oss KG-bruder :kose:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen::velkommen::velkommen::velkommen: TILBAKE.

ikke bare bare med små barn i hus :ler: .men de kommer alltid med ett uskyldig herlig fjes etterpå :sjenert: .

april bryllup høres jo herlig ut,kanskje litt mindre kaldt enn julen,selv om det er en egen stemning med det også,nå må du huske å slappe av og nyte tiden :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: Jenter!

Godt å være tilbake! :hoppe:

Nå har jeg vært igjennom noen av bøkene deres, men det var jammen mye å ta igjen!

Pauser litt nå og tar resten når jeg kommer innpå igjen!

Jeg har ikke glemt dere! :kyss:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake!!!

Fint at dere holder dere til vår-bryllup, synes jeg. Var det ikke Bjørnsson som "valgte seg april"? - Eller var det Ibsen?

Det kan se ut som om dere ble sammen en julaften? Hvordan blir man sammen med noen en sånn dag? Fortell (hvis du vil)!

:rosasmil: :rosasmil: :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei kjære snille vennen! :vinke: Gjett om jeg ble glad nå!! :hoppe: Har virkelig savna deg, veldig koselig å ha deg tilbake!! Godt å høre at du har mer overskudd og er i godt humør! :klem: Hehe, hu lille jenta di må være en pøbelunge :erter:

Neida, tuller bare, men måtte le høyt for meg selv da jeg leste om pcèns harde medfart, så for meg hele dramaet! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for koselige hilsener! Ingen nevnt, ingen glemt! :ler:

Corazon: Joda, det kan jeg fortelle! ;)

Vi hadde vært "gode venner" siden september samme året, og min samboer hadde flere ganger hintet til at han ville vi skulle være kjærester. Jeg var veldig usikker på følelsene mine etter et brudd tidligere det året, og ville være 100% sikker på at jeg var ferdig med gamlekjæresten.

Han respekterte det, men var nok ganske sårbar likevel, og kanskje redd for at det ikke skulle bli oss.

En dag i adventstiden var jeg ute for å kjøpe julegave til han, og gikk tilfeldigvis forbi en lekebutikk med et stativ med bamser utenfor døren. På genseren til den ene bamsen var det en påskrift med: "Jeg elsker deg", og da plutselig gikk det opp for meg at det gjorde jeg virkelig!! Så jeg dro hjem med verdens beste følelse inni meg, og en helt annen julegave enn jeg hadde planlagt.

To dager før julaften hadde jeg bursdag (jada, jeg fylte knapt 16, så det er lov å være litt barnslige da! ;) ), og hadde bestemt meg for å holde hemmelig min lille beskjed til selve julaften. Men etter en utrolig herlig bursdag tok gutten min hendene mine i sine, så meg dypt inn i øynene, og spurte:

"Vil du ikke være engelen min da?"...

Jeg tror det var det verste og beste øyeblikket jeg hadde opplevd så langt i livet. Så uendelig vondt jeg fikk inni meg da jeg bare måtte snakke det bort og han så på meg med de nydelige øynene sine, som til og med glitret av ufelte tårer..

Julekvelden to dager senere tilbragte han hos sine foreldre, mens jeg var hos mine, og da åpnet han julegaven fra meg. Der var den skjønne bamsen med "jeg elsker deg" på, og inni genseren lå det en liten eske med et lite dikt på, og inni den en liten lapp med

"Ja, jeg vil være engelen din!"

Nå har vi vært sammen i 7 år! :kline:

Derfor hadde det vært koselig at vi kunne si JA til hverandre på julaften 8 år etter at jeg sendte denne lille beskjeden! :hjerte:

Endret av Lúthien
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...