Gjest nevèsta Skrevet 18. oktober 2005 #521 Skrevet 18. oktober 2005 Åh, så bra! Det er så fint når legen tar en på alvor. Godt mannen din også får litt fri sånn at han ikke møter veggen helt. Blir kjempedeilig med god tid sammen, tenker jeg. Mannen din høres forresten helt fantastisk ut. Nesten som min
Gjest gjesta Skrevet 18. oktober 2005 #522 Skrevet 18. oktober 2005 Uff da.. stakkars mannen din, håper det går bedre snart Takk for råd i d-boka mi Men kan jeg teste samme dag som forventa mens når syklusene mine kan være lengre siden jeg akkuratt sluttet på pillen? ............når skal du teste da?.............
Lúthien Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter #523 Skrevet 18. oktober 2005 Svarte deg i boken din Epica! Tomias og Becomingbride: Håper dere koser dere idag! Blir du sulten miss77? Jeg elsker mat! Spesielt GOD mat! Glad jeg har høy forbrenning, ellers hadde jeg nok ikke vært så slank! Har akkurat spist noen jordbær dyppet i smeltet, lys valorsjokolade og det var heeelt fantastisk!! Sparte litt til imorgen også, må jo ha litt å se frem til! Det er jammen sant nevèsta! Heeeelt fantastisk, og det er jammen bra det finnes en fantastisk mann til hver av oss!
Lúthien Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter #524 Skrevet 18. oktober 2005 Oj, jeg har jo helt glemt å fortelle at jeg var i brudesalongen idag! Spurte om de kom til å ta inn noen kjoler fra 2005 kolleksjonen, men det var visst uaktuelt... Blir litt bekymret for at jeg ikke skal få prøvd kjolen min igjen før jeg bestiller den, det er jo litt overmodig å bestille en kjole jeg hadde på i under 3 minutter. Jeg fikk vite at det skal være stor brudemesse i begynnelsen av November!!! Den må jeg jammen melde meg på, og 2006 kolleksjonen var visst kommet, så da er det bare å kikke!!! Noen som vil være med?
Gjest gjesta Skrevet 18. oktober 2005 #525 Skrevet 18. oktober 2005 2006 kolleksjonen? Venter på Demetrios..
MiNNieMooSe Skrevet 18. oktober 2005 #527 Skrevet 18. oktober 2005 JEG vil på brudemesse, men du bor jo i andre enden av verden for meg da Skal på en i januar jeg, hvis ikke jeg tar helt feil skal det være en her da.Gleder meg!Er nemlig ikke overbevist om kjolen, må prøve flere ganger... Men, damen i brudesalongen sa jeg var VELDIG tidlig ute, og at det kom masse nyheter i desember, og at de fleste "booker"kjole på nyåret...Jaja, hva vet vel jeg?Har ikke giftet meg før jeg
Lythande Skrevet 19. oktober 2005 #528 Skrevet 19. oktober 2005 Så bra han har en lege som forstår - det er alfo og omega i sånne situasjoner.
Gjest gjesta Skrevet 19. oktober 2005 #529 Skrevet 19. oktober 2005 Kose deg massssse etter styremøtet da Håper møtet er over fort!
Gjest Olava Skrevet 19. oktober 2005 #530 Skrevet 19. oktober 2005 Høres spennende ut med brudemesse!!! Skulle ønske jeg kunne bli med!!!
Gjest høstdamen Skrevet 19. oktober 2005 #531 Skrevet 19. oktober 2005 HAdde vært gøy å vært en gjeng på brudemessen da. Er det brudehuset du har hatt kontakt med? Ha en super kveld
Gika Skrevet 19. oktober 2005 #532 Skrevet 19. oktober 2005 Så bra at han fikk en ordentlig prat med legen og litt tid. Høres ut som han trenger det. Godt for dere alle tre, tenker jeg.
Gjest Markblomsten Skrevet 20. oktober 2005 #534 Skrevet 20. oktober 2005 Så bra med en forståelsesfull lege da. Håper det letter litt på situasjonene deres, slik at dere begge får litt mer overskudd. Jeg vil også på brudemesse Men må vel vente til jaunar før det r noen i mitt distrikt. skummelt dette med kjolen din da. Er du sikker på at det er den du vil ha uansett? Selv om du ikke får prøvd den igjen?
Gjest Revenka Skrevet 20. oktober 2005 #535 Skrevet 20. oktober 2005 Hei igjen. Lenge siden sist. Hva er nytt hos dere da? *oppdaterer seg ved å lese det siste*... Åh, høres ut som noen deilige jordbær du, men hva er den sjokoladesausen? Aldri hørt om. Fortell Veldig viktig med en bra lege ja! Mannen til søsteren min fikk litt problemer for et par år siden. hadde en krevende jobb og to små barn, så det toppet seg litt. Han fikk rask legehjelp og det gikk bra. Viktig å kjenne på seg selv når man ikke har det bra. Mamma har også vært utbrent, men hun ville ikke innrømme det ovenfor seg selv eller andre. Det tok lang tid før familien oppdaget det for hun prøvde å skjule det. Det tok lang tid før hun var tilbake til sitt vanlige jeg, men hun hadde jo slitt med det lenge uten at vi visste om det. Det går nok bra med mannen din nå som han har fått god kontakt med legen
minnimy Skrevet 21. oktober 2005 #537 Skrevet 21. oktober 2005 håper det går bra med deg og dine....god å ha en flink lege og godt å være litt sammen dere også...kos dere i helgen..
Litjtuppa Skrevet 21. oktober 2005 #538 Skrevet 21. oktober 2005 Heihei vennen Innom for å ønske deg ei god helg, håper alt står bra til med dere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå