Lúthien Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter #501 Skrevet 17. oktober 2005 Så SØT du er!!!! ← Hmm.. det var vel Dark Angel du tenkte på da tenker jeg! Koselig med visitt!
Lúthien Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter #502 Skrevet 17. oktober 2005 (endret) Jess Litjtuppa, vi har kost oss veldig i helgen! Håper denne uken blir bra og avslappende! :-D Jeg tror det blir veldig bra å ha festen på denne måten, og det er jo bra å høre at vi ikke er de eneste som gjør det slik! Det er delte meninger om barn og alkohol, men jeg har mitt eget syn på det, og det står jeg fast på. Det er for min del helt ok at barn er tilstede selv om det blir drukket vin til maten. Da lærer de om gode holdninger til alkoholbruk og at man kan kose seg med vin uten å bli fulle. Men at barna skal oppleve at foreldre/andre blir ekle når de har drukket mye, det synes jeg er en uting! Husker selv hvor ekkelt jeg synes det var når mamma ikke var mamma, men en "fremmed" dame med blanke øyne og hysterisk latter, og pappa var høyrøstet og vikende i blikket. Og mine foreldre drikker LITE, vi hadde aldri noe alkoholproblemer i huset.. Det er lett å overse barns reaksjoner på festefylla, og derfor (i tillegg til at en god del er avholds) holder det med velkomstdrink, vin til maten og avec til kaffen! Endret 17. oktober 2005 av Lúthien
Gjest gjest1 Skrevet 17. oktober 2005 #503 Skrevet 17. oktober 2005 Hmm.. det var vel Dark Angel du tenkte på da tenker jeg! Koselig med visitt! ← Oj, hehe.. Trudde eg var i dark angel si dagbok! Gåt litt fort inimellom!! Men du er søt du også då!!!!!!!
Litjtuppa Skrevet 17. oktober 2005 #504 Skrevet 17. oktober 2005 Jepp, helt enig med deg Lùthien, det er rølp og fulle, teite onkler jeg ikke er så begeistret for når barn er med. Vin til god mat, cider på en varm sommerkveld, champagne på nyttårsaften og andre festeligheter osv er det ikke noe galt med, ikke rett å skjerme dem helt heller, må få et realistisk blide av verden i dag! Får vondt inni meg når jeg tenker på alle barna som ser foreldre/voksne de har tillit til, bli helt forandra. Spesielt i jula, når alt skal være så koselig..blir jo barna som må ta seg av foreldrene mange steder...jaja, nok om det.. Håper at gjestene forstår hvorfor vi gjør det sånn, skal informere om det på forhånd så ingen blir skuffet, verken den ene eller andre veien. Prøver å vise at vi tenker på begge partene og møtes på halvveien! Selv om noen sikkert syns det er merkelig.. men vi er forskjellige, må bare respektere hverandre og gjøre det beste ut av det! Går jo an å slå seg mer løs når det ikke er barn til stede ved en annen anledning!!
miss77 Skrevet 17. oktober 2005 #505 Skrevet 17. oktober 2005 Høres ut som dere har hatt en strålende helg:) Oppskrift på lammestekt tas forøvrig imot med takk. Syns det er nam nam , men må innrømme at jeg aldri har disket opp med det selv. Var jo en utrolig god idé det med bildene. Skjønte det var noen andre på KG som hadde satt deg på idéen, men hva er det vil ikke vi skal bruke KG til om det ikke er for å dele idéer?!?!?
Lúthien Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter #506 Skrevet 17. oktober 2005 Hmm.. jeg har visst ikke oppskrift på lammestek i hodet idag! Ja, den ideen med egne bilder nappet jeg galant fra andre på forumet, men jeg gjorde likevel ideen litt til min egen, siden jeg vil gjøre det på den måten jeg nevnte. Det er greit nok å bli inspirert av andre, men HELT likt må det jo ikke bli! Jammen bra vi har dette forumet til å utveksle ideer, det har virkelig kommet til nytte!
Gjest gjesta Skrevet 17. oktober 2005 #507 Skrevet 17. oktober 2005 Oj, hehe.. Trudde eg var i dark angel si dagbok! Gåt litt fort inimellom!! Men du er søt du også då!!!!!!! ← :grine2: DERE er søte!!
Gjest høstdamen Skrevet 17. oktober 2005 #508 Skrevet 17. oktober 2005 Innom med en god . Og takk for besøk i d.g , alltid hyggelig det vett du.
Gjest nevèsta Skrevet 17. oktober 2005 #509 Skrevet 17. oktober 2005 Det hørtes ut som om du har hatt en helt fantastisk og velfortjent helg! Også så utrolig godt det må være å endelig få to netter med mange timers søvn etter så lite søvn i så lang tid.
Gjest Olava Skrevet 18. oktober 2005 #513 Skrevet 18. oktober 2005 Heiheihei! Nå er farten kommet tilbake her. Godt å høre at du er uthvilt!
Gika Skrevet 18. oktober 2005 #514 Skrevet 18. oktober 2005 Så godt at du fikk en rolig helg og har kommet godt igang igjen!
Litjtuppa Skrevet 18. oktober 2005 #516 Skrevet 18. oktober 2005 Hei!! Hvordan er formen i dag?? Håper du har det bra
Lúthien Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter #517 Skrevet 18. oktober 2005 (endret) Heisann jenter! Idag var min kjære hos legen og hadde en lang prat med ham.. Stakkars mannen min er så uendelig sliten og trøtt, og går rundt med konstant dårlig samvittighet fordi han føler han ikke mestrer både jobben, huset og lillemor bra nok. I tillegg så har han fått skikkelige ryggsmerter pga stress og spente muskler. Legen hans var visstnok veldig forståelsesfull, og de hadde en lang og god prat sammen som lettet litt på tankekaoset til min kjære. Han sykemeldte mannen resten av måneden, og hjalp han å sortere tankene og finne løsninger på en del problemstillinger, slik at han kan slippe å ha den dårlige samvittigheten. Jeg er helt imponert over legen hans, for han er virkelig et medmenneske og ikke bare en "samlebånds"-lege. Godt at det finnes slike leger! Da ser det med en gang litt lysere ut for meg også! Nå får jeg både sett mer til mannen min, pluss at vi kan dele på ansvaret for lillemor og huset! Jeg har nettopp kost meg med kylling, cæsarsalat, salte chips og eplemost på glassflaske (det blir akkurat som en pils eller et glass vin for meg som ikke får drikke alkohol om dagene ) I kjøleskapet venter jordbær med hjemmelaget sjokoladesaus (av ekte Valorsjokolade!!) og nå går kakemannen ned på høykant!! Jeg koooooooser meg!!! Endret 18. oktober 2005 av Lúthien
Gjest Svimle Skrevet 18. oktober 2005 #518 Skrevet 18. oktober 2005 Så deilig!! Veldig glad på dine vegne, kooooooooos deg videre
miss77 Skrevet 18. oktober 2005 #520 Skrevet 18. oktober 2005 Fornuftige leger liker vi Bra at mannen din får noen dager på å komme seg til hektene, og at du får litt hjelp hjemme. Av en eller annen grunn blir jeg ofte sulten når jeg er innom dagboka di :klø:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå