Gjest gjesta Skrevet 16. oktober 2005 #481 Del Skrevet 16. oktober 2005 Så deilig å få sovet ordntlig ut da! Hørtes ut som en koselig lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstdamen Skrevet 16. oktober 2005 #482 Del Skrevet 16. oktober 2005 Mye gode planer her ja. Ser ut som 12 timers søvn gjorde susen for deg og typen . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 16. oktober 2005 #483 Del Skrevet 16. oktober 2005 Dere har jo så mange flotte ideer og tanker! Deilig at dere har fått sove skikkelig ut, tror dere (og i alle fall du!) trengte det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 17. oktober 2005 #484 Del Skrevet 17. oktober 2005 God morgen! Så fint at du fikk sovet ut litt i helgen da. Hørtes ut som om du trengte det. Og så bra at dere har fått diskrutert og snakket om litt bryllupsplaner. Vi har satt av kommende fredagskveld til bryllupskos *tjihi* Håper den gode helgen kan videreføres som en start på en god uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. oktober 2005 #485 Del Skrevet 17. oktober 2005 Lurte på noe.. Du skrev engang tidligere.. " Vær litt obs på at man blir lettere gravid rett etter pilleslutt, så hvis dere vil vente til bryllupsmåneden bør dere trå forsiktig fremover! " Ooops.... Han hoppa ikke av på lørdag.. Det er ca 12 dager til mens, altså HVIS den kommer som normalt om jeg gikk på piller enda. Slutta nettopp på piller, siste mens begynte 3 oktober.. Har du en fin dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lúthien Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter #486 Del Skrevet 17. oktober 2005 (endret) God morgen/formiddag IdaH, Veslo, Gika, Dark Angel, Markblomsten, Becomingbride og Høstdamen! Gjett hvem som fikk sove 12 timer i natt også da!! Min søster skulle ringe igår kveld for å avtale når vi skulle hente lillemor, men hun vurderte å ha henne over til idag hvis hun ikke ble altfor trøtt etter første natten. Vel, vi hørte ikke noe igår vi, så da hadde de henne på overnatting helt til idag!! SÅ DEILIG!!!! Jeg fikk unna 3,5 timer med styrearbeid/regnskap i går kveld, og er så utrolig fornøyd og stolt av å ha alt på plass igjen! Nå tenker jeg å lese litt i bøkene deres, spise litt frokost og kanskje planlegge litt bryllup. Så håper jeg på å klare litt før lillemor kommer hjem igjen! :-D PS! Da blir det spennende å se hva som skjer Dark Angel! Skal mye til å treffe etter 1 dag, men sjansen er jo der alltids! Nå må du bestemme deg for om dere skal vente til neste år, eller ta sjansen på å bli gravide i år, for det er utrolig lett å bli slepphendte når pillene uteblir! Endret 17. oktober 2005 av Lúthien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. oktober 2005 #487 Del Skrevet 17. oktober 2005 Liten sjangs ja? Like så greitt! Regner med det var et engangstilfelle, fra sambos ståsted så det skjer nok ikke igjen før neste år.. Var deilig å tenke at jeg kanskje var gravid. Men er nok ikke det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lúthien Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter #488 Del Skrevet 17. oktober 2005 Man skal aldri si aldri! Huff.. forderdelig med disse pillene som ikke kan brukes.. Det er jammen lett å være uforsiktig.. Jeg håper så inderlig at ingenting skjer her i gården før bryllupet er unnagjort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. oktober 2005 #489 Del Skrevet 17. oktober 2005 OI! Kan det skje for dere også? Jeg har så lyst til begge deler, bryllup og baby, at HVIS jeg blir gravid vil jeg uansett bli så glad :-D Men vil heeelst vente da.. Tror jeg Jaja, blir morsomt å se, om det klaffer for noen av oss før bryllupsdagen Uansett, bare gleder meg til fremtiden nå.. Deilig å tenke tanken å starte familie, gifte seg... Før var alt så useriøst & gikk bare i festing og tull & vas. Sikkert derfor jeg tenker og skriver så mye om det.. Planer for uka da? Har dere vert uforsiktige fram til nå, eller..? Hører at for noen klaffer det på første forsøk, andre bruker 1 år! Skummelt å tenke på.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lúthien Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter #490 Del Skrevet 17. oktober 2005 Jaja, blir morsomt å se, om det klaffer for noen av oss før bryllupsdagen ← Ikke spøk med det en gang!!!! :hår: Planer for uka da? Har dere vert uforsiktige fram til nå, eller..? Tja.. mannen har en rolig uke i jobbsammenheng denne uken. Skal jobbe 4 timers skift, så da blir det litt mindre press på både han og meg. Fredag, lørdag og søndag skal vi på seminar sammen. Det håper jeg blir givende og interessant! I tillegg er det noe vi gjør sammen, så bare det i seg selv er jo koselig! Uforsiktige? ... hmm.. bare 1 gang etter forrige negative test, så jeg håper, håper, håper at det går bra! Det er på tide å gifte seg, og jeg er IKKE klar for ny baby enda! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. oktober 2005 #491 Del Skrevet 17. oktober 2005 (endret) Ikke spøk med det en gang!!!! :hår: Det går nok så bra!! Blir nok ikke baby her heller. Nå skjedde det som sagt rett etter pilleslutt, så det klaffet sikkert ikke. Og vi er nok forsiktige fremover, så da blir det bryllup først- Kanskje vi begynner å prøve i januar.. For jeg er litt redd for vi må prøve lenge .. Uforsiktige en gang..? Men det gikk bra altså, eller har du ikke fått svar på det enda..? Endret 17. oktober 2005 av dark angel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lúthien Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter #492 Del Skrevet 17. oktober 2005 (endret) Litt tidlig å få svar på det enda! Endret 17. oktober 2005 av Lúthien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. oktober 2005 #493 Del Skrevet 17. oktober 2005 ............... Når venter du mensen da?... Jeg venter den på neste onsdag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lúthien Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter #494 Del Skrevet 17. oktober 2005 Aaaaner ikke! Som jeg har skrevet før så er syklusen helt tullerusk etter at jeg sluttet på de fæle Cerazettene. Jeg gikk først to måneder før den første dukket opp, og etter det så har syklusene vært på 40-50 dager. Man blir jo :hår: av mindre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. oktober 2005 #495 Del Skrevet 17. oktober 2005 Uff da Lurer på om jeg får mens denne mnd.. Jeg gikk på Trionetta, fikk ingen bivirkninger, bare IKKE vondt under mens, var godt å slippe smertene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 17. oktober 2005 #496 Del Skrevet 17. oktober 2005 Vet alt om hva barnefri gjør med èn Ekstra deilig med to netter da!!! Vi skal også ha en fotograf som er "hobby-fotograf" til bryllupet. Vi tente på idèen umiddelbart. Blir litt mer personlig når man kjenenr fotografen, syns jeg da! Mye dere har fått tenkt igjennom, så deilig. Kjekt å lage en fest for alle, men på forskjellige steder, genialt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lúthien Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter #497 Del Skrevet 17. oktober 2005 Dark Angel: Jeg brukte Trionetta før snuppa ble til, og jeg hadde ikke noen problemer med syklusen den gangen. Forresten fikk jeg ikke så lang tid å sjekke den ut heller, siden jeg ble gravid så raskt etter pilleslutt. Cerazettene skulle liksom være mindre bivirkninger med, men de var skikkelig ille. NEVER AGAIN! Maibrud'06: Ja, genialt med bilder hele dagen. Vi skal ha "ekte" fotograf til de "ordinære" bildene likevel da, siden "hobbyfotografen" vår ikke er SÅ dreven enda. Der var det mange gåseøyne gitt... Ja, det med fest for alle er vel den beste løsningen for at alle skal få en like bra dag, når vi ikke kan ta alle 80 gjestene til middag! Tror kanskje det blir enda bedre på denne måten, for da kan jo ungdommen og barna kose seg sammen uten "kjedelig og striks" middag, mens det blir høyt under taket hos venner og kolleger! Tror det blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. oktober 2005 #498 Del Skrevet 17. oktober 2005 Dark Angel: Jeg brukte Trionetta før snuppa ble til, og jeg hadde ikke noen problemer med syklusen den gangen. Forresten fikk jeg ikke så lang tid å sjekke den ut heller, siden jeg ble gravid så raskt etter pilleslutt. Før første mens etter pilleslutt? Lurer egentlig på hvordan jeg reagerer om jeg blir, ikke blir.. gravid. Tror innerst inne jeg vil bli.. Men litt dumt ang bryllupet.. NEI NÅÅÅ MÅÅÅ JEG SLUTTE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 17. oktober 2005 #499 Del Skrevet 17. oktober 2005 Så SØT du er!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litjtuppa Skrevet 17. oktober 2005 #500 Del Skrevet 17. oktober 2005 Hei vennen! Høres ut som at du har hatt ei super helg! Bra at du har fått sovet ut og vært kjæreste og ikke mest mor Så godt å få klart litt av rammene rundt dagen da, ikke lett bare det! Vi har det faktisk ganske likt som dere, kusiner og fettre og flere venner kommer etter til kaffe, (kan være hjemme hos oss imens alle sammen) og vi skal ha ca samme opplegg på alkohol. Blir champagne som velkomstdrink, og likør/konjakk til kaffe. Ingen spesielle vinmennesker i selskapet, så jeg tror det blir sånn. Det blir en del barn i selskapet, syns ikke fulle folk og barn hører sammen, så vi legger ikke opp til så mye alkohol. Sparer masse på det og Jaja, nå må jeg ut og gå meg en tur, ha en fin dag gode Lùthien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå