Gå til innhold

Lúthiens bryllupsdagbok

Lúthien

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skriver det her.. svaret i dagboka mi..

Han sier han gleder seg (osv..) Lúthien

Men han sier ikke akkuratt det jeg vil han skal si

Som at det er endel av hverandre, og DET er spesielt...

Han virker så glad når han har sønnen, at hva kan jeg gi ham?

Et barn til bare? Ingenting annet? uff..

Jaja, en kjip tankedag ...

Han har en unge med en annen & jeg får aldri gitt ham hans første, uansett hva jeg tenker eller gjør eller sier eller ønsker..

Og nå er det snart stemorshelg, og jeg må være utenfor..

Vente på at vi skal få unger, mens han koser seg sammen med sønnen sin, som ikke er min..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så triste tanker dark angel :( Får håpe dere blir enige om framtiden og barn :klem:

Og til deg Lúthien, så ønsker jeg deg en riktig god kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er klart han ikke sier det Dark Angel, for han har jo ikke fått oppleve det sammen med deg enda. Menn generelt tenker ikke så mye over slike ting, og i hvertfall ikke på forhånd. Skal bare se det kommer noen ord fra han når dere sitter sammen og venter på lille! :Nikke:

At han virker fornøyd sammen med sønnen sin synes jeg er kjempebra! Det er jo ikke sønnens feil at foreldrene hans skilte lag, så at han da har en pappa som virkelig bryr seg om han og gleder seg over å være sammen med han er jo kjempeflott!

Kanskje mannen din ikke er så flink til å inkludere deg når det kommer til sønnen hans?

At det er derfor du sliter med disse følelsene?

Når ens kjære har et nært og godt forhold til et annet menneske, så vil man ofte føle seg litt på sidelinjen. Det er ikke tall på hvor mange menn/kvinner som føler seg litt tilsidesatt når partneren har et veldig nært forhold til sin mor/far/søster/bror/venn/whatever.

Dette blir jo enda sårere for deg, siden du så sterkt ønsker deg barn sammen med mannen din!

Kanskje du kan prøve å gi noen forsiktige hint om at du kunne tenke deg å bli en større del av guttens liv, og at det føles litt sårt når du stilles på sidelinjen?

Ellers så tror jeg alt dette ordner seg når dere har fått det barnet dere lengter etter, og du føler deg tryggere på dine egne og din samboers følelser!

Husk bare å ikke glemme sønnen deres da, for det er lett at han overtar din plass på sidelinjen når det kommer et nytt ansikt i familien! Det er sikkert ikke så greit for han heller, spesielt ikke hvis din kjære og guttens mor har et anstrengt forhold over hodet på han.

Kos dere på konserten!

:klem:

Endret av Lúthien
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*sukk*

Det er ikke alltid så greit med uforutsigbare arbeidstider.. Mannen måtte på møte etter normal arbeidstid idag, så han er ikke hjemme enda..

Han har vært på jobb siden i dag tidlig, og kommer nok ikke før i 23 tiden.. :roll:

Stakkars.. han var ikke mye blid når han fikk vite det i dag nei.. :sjenert:

MEN, han har ihvertfall fått fri neste jobbhelg, for da skal vi på seminar sammen fra fredag til søndag! :hoppe:

Han kommer nok til å ta noen flere feiredager nå i oktober, med mindre han sykemeldes, for han har fremdeles noen til gode. Det er visst umulig å ta de ut i november/desember, for da er det fullt kjør og gode sjanser for ekstra cash. ;)

Jaja, så fikk jeg en rolig kveld alene idag! Det er jo litt deilig det også! :Nikke:

Prøver å motivere meg til å planlegge litt bryllup på egenhånd, men jeg brukte visst energien min på tips og dagbok-lesning i deres bøker, og nå er jeg trøtt i hodet! :ler:

Hva kan jeg egentlig ta for meg tro?

Kom med et tips til meg da! Noe som er gøy å surfe etter! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :vinke: Takk for hilsen i dagboka mi!! Å, var på premieren på ringenes herre nr 2, da jeg gikk på folkehøgskole for to år siden..En hel buss med venner fra skolen som dro dit, filmen starta vel kl to på natta, det var stemning det!! :hoppe:

Hehe, mange som låg utenfor kinoen i flere netter for å få biletter, snilt av dem, hadde ikke orka det selv.. :ler: Fascinerende filmer, får frysninger bare jeg tenker på det!! Hm..skal si ifra hvis jeg kommer på gode forslag til brusdagskos ;)

Ha en fin kveld du også, og nyt tiden du har for deg selv!! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kva du skal gjere? Hmm.. Har de bestemt dykk for mat enno? Tenkt på invitasjonane? Du kan jo begynne å lage til ein mal på dei kanskje? Kva med kyrkjeprogram? Bordplassering? Og forlovar-boka di, korleis går det med den? Hehe...

Veit forresten alt om korleis det er å ha ein skiftarbeidande mann.... Min jobbar natt i natt, og eg saaaaknar han... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Luthién

Tusen takk for tipset om de pillene, de skal prøves ut :hoppe: Mente det jeg skrev jeg, har jo lest litt hva du har skrevet til de andre her inne også, g synes nesten dy blir litt "frøken fryd", du har jo et fornuftig svar på absolut alt! Blir overimponert...Også så hjelpsom :) Må si mannen din som virker helt utrolig er heldig ;)

Håper du får koset deg selvom det ble alenekveld...Sitter å venter på min kjære jeg også, når han kommer hjem skal vi se siste episoden av LOST :tommel:

Stooooooor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Markblomsten

God morgen! (for jeg håper det er det den er for deg også..)

I dag er det FREDAG - og snart helg :hoppe:

Du er jo heldig som enda har goood tid på planlegginga da, så du har jo tid til å vente litt på at mannen også skal ha litt tid å sette av til det.

Håper alenekvelden ble avslappende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for du prøver å forstå :klem:

Sambo er veldig tålmodig og prøver inkludere meg..

Han har tålt mer en noen andre ville tålt.

Han sier det er fordi han elsker meg så høyt..

Vi har hatt mye opp & nedturer pga dette.. Jeg har holdt meg vekke.

Det er jeg som har gjort at vi ikke har det mest nære forholdet, jeg og stesønnen..

Jeg vet jo han gleder seg & alt, til vi får barn.

Er bare så vondt når han har stesønn annenhver helg, det er så forvirrende.

Er vant med at det bare er meg og sambo.

Og de helgene er det sønnen som mye av oppmerksomheten og jeg forstår jo det.

Men av og til kommer vonde tanker..

Tenk om stesønn alltid vil være den mest spesielle, for han kom først, og det var da sambo ble pappa for første gang.. :tristbla:

Men heldigvis er det mye han ikke har opplevde, ettersom han og exen skilte lag 3 mnd etter sønnen ble født..

Og han var egentlig ikke klar for barn da.. Og hadde et dårlig forhold til exen som maste seg nermest til at de skulle få barn..

Jaja.. så er det stemorshelg igjen.. Gruer meg alltid litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maibrud'06: Takk for tips, jeg burde jo selvfølgelig komme på alt det der selv, men jeg var så trøtt i hodet i går kveld! Lite motiverende å bare begynne med noe "abstrakt" da liksom.. :ler:

Håper du hadde en fin natt!

Izaria: :klem: Takk for at du stikker innom! Jeg må få oppdatert meg litt i boken din snart også! :Nikke: Ha en strålende helg!!

Litjtuppa: Ja, det er helt utrolig hvor bra stemning det var! Du får blåse litt bursdagsfeiringstanker i denne retningen hvis noe dukker opp! ;)

Veslo: Forloverheftet, selvsagt! Jeg hadde nesten glemt det! :ler:

Håper du fikk en god klem av nattarbeideren din når han kom hjem! :klem1:

Bethina: "Frøken Fryd" :hoho: Tusen takk for de fine tankene! :sjenert::klem1: Ja, jeg koste meg i går, og nå har vi spart opp 2 eisoder av LOST for å kunne se de samtidig! :ler: Gleder meg vilt! :hoppe:

Markblomsten:God morgen.. ehm.. god ettermiddag til deg også! Ja, vi har god tid, heldigvis! :Nikke: Takk for koselig hilsen!

Dark Angel: Det er klart.. alt fra denne kanten blir jo bare spekulasjoner, det er bare du selv som vet hva som gjør ting og hvorfor! Vil bare vise at jeg bryr meg, og jeg håper at om det ikke treffer spikeren på hodet, så vil det ihvertfall hjelpe deg å se og sortere tankene dine. Om ikke annet så får du ihvertfall skrevet det ned! Det er jo terapi i det også! :klem1:

Håper du får kost deg litt i (jeg liker ikke ordet stemor) foreldrehelgen!

Endret av Lúthien
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fydda, så mange smileyer det ble i det forrige innlegget! :overrasket:

Jeg sitter og venter på at mannen skal våkne fra skjønnhetssøvnen sin. Han sto opp med lillemor i morges og var helt utslitt etter disse tøffe ukene, så da ba jeg han gå og legge seg litt. :Nikke:

I dag er huset bombet, og vi har ikke fått handlet enda. Lite motiverende for noe som helst.. :roll:

Heldigvis kom svigers og hentet lillemor, så da får hun den aktiviteten hun trenger og som vi ikke har overskudd til å gi henne idag.

Min søster har tatt ferie fra studiene og er i byen denne uken, så hun har ytret ønske om både feiring av bursdagen hennes og overnattingsbesøk av lillemor mens hun er i byn. Det er selvfølgelig HELT greit for oss! :ler:

Tror jeg tar en liten nap sammen med sambo og deretter prøver å få ryddet litt og handlet matvarer.

I'm so sick and tired of being sick and tired! :sjenert:

Endret av Lúthien
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten

Dere kan jo gå på kino på bursdagen din selv om det ikke er ringenes herre da ;) Finnes andre filmer også, he he. Men ringenes herre var veldig bra!!!

Vet alt om bomba hus og sliten etter lange og tunge uker (om enn på en annen måte enn for dere), så nå synes jeg du bare skal nyte stillheten og slappe av med sambo. :klem1: Rotet stikker ikke av skjønner du :ler:

Ønkser deg en aldeles super helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...