Lúthien Skrevet 20. januar 2006 Forfatter #801 Del Skrevet 20. januar 2006 Det er så koselig å se så mye aktivitet i boken min, selv om jeg ikke klarer å være så veldig aktiv selv! Jeg har innlemmet mannen i planene, og han falt for ideen, så da gjenstår det å høre med muligheter for at en kirke er ledig, at presten vår (familiemedlem) vil og kan vie oss da, og at det lar seg praktisk gjennomføre med maten. Nå må dere ikke ha så vanvittig store forventinger til dette, for det er ikke SÅ orginalt, det er bare det at jeg ikke har lyst til å buse ut med enda et opplegg før vi vet om det er gjennomførtbart! Samtidig fikk jeg en mail om at det er på vei informasjon i posten om danmarksopplegget, så det må nesten vurderes det også. Idag skal jeg i 18 årsdag til min søster, og er spent på om formen tillater det. Har også en del papirer som må ordnes i forbindelse med legeting. Jeg skal ta med meg en sjokoladekake (verdens beste!! ) og suksesskake til dagen idag. Med god hjelp fikk vi de heldigvis ferdig i tide. Gleder meg til god mat og samvær med familien! Det ordner seg også med interiør hjemme nå. Mannen og en venninne av meg har vært strålende flinke til å få ting gjort siste måneden, og jeg har hatt noen turer ut for å plukke ut detaljer og småmøbler til barnerommet. Det ble dessverre litt mye for meg pga formen, men det er nesten så det er verdt det nå når jeg ser hvor fint det blir rundt oss. Lillejenta får verdens fineste barnerom!!! Humøret er ihvertfall ingenting å si på! Ha en fin dag, jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litjtuppa Skrevet 20. januar 2006 #802 Del Skrevet 20. januar 2006 Godt å høre at humøret er i god behold! Koselig å innrede og gjøre det fint ja, selv om det er et slit når det står på! Er spent på å høre hva som står om Danmarksopplegget! Lykke til og god helg vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 20. januar 2006 #803 Del Skrevet 20. januar 2006 Så fint at det ser ut til at dere nærmer dere endelige planer ang bryllupet da Er spent på å høre mer om dem. Nok en gang - hyggelig å ha deg tilbake her hos oss kg-jentene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kali- Skrevet 22. januar 2006 #804 Del Skrevet 22. januar 2006 Hei vennen! Jeg orker ikke lese hele boka di, jeg, men jeg veit vel alt fra før, gjør jeg ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 22. januar 2006 #805 Del Skrevet 22. januar 2006 Oppps! Nye planer!?! Man venter spent..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lúthien Skrevet 24. januar 2006 Forfatter #806 Del Skrevet 24. januar 2006 Hei jenter! Jeg har ikke fått pratet med de involverte i planen enda, så det er litt på is til jeg har gjort det. MEN, idag fikk jeg masse informasjon i posten om Danmarksopplegget, så da skal jeg sette meg ned og se på det når lillejenta ligger i sengen sin om en halvtimes tid. :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nevèsta Skrevet 24. januar 2006 #807 Del Skrevet 24. januar 2006 Kos deg med danmarksinfoen. Håper ting snart går i orden. Spent på å høre om nye planer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. januar 2006 #808 Del Skrevet 24. januar 2006 Spent på nye planar!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 24. januar 2006 #809 Del Skrevet 24. januar 2006 Ja! Spent!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litjtuppa Skrevet 25. januar 2006 #810 Del Skrevet 25. januar 2006 Hei du! Hvordan ser Danmarksplanene ut?? Noe brukbart/gjennomførbart?? Håper det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lúthien Skrevet 26. januar 2006 Forfatter #811 Del Skrevet 26. januar 2006 Heh.. jeg kom visst ikke innpå igjen, for det var så mye som skjedde her. Vel.. altså.. Danmarksopplegget virker kjempebra! Får DEN stemningen når jeg leser i brosjyrene og ser på bildene. Egentlig tror jeg vi nå har to kjempebra alternativer, men veldig forskjellige da.. Det kommer an på økonomi og muligheter, og så snart min kjære kommer tilbake fra østlandet skal vi se litt nærmere på det. I Danmark har vi sett på et gods som er helt nydelig.. jeg er helt forelsket! Det er litt morsomt at slekten som bygget/eide godset er en gren av slekten min fra laaaangt tilbake. Veldig fjern slekt, men likevel, det er jo litt morsomt. Skal vi feire bryllupet der, så må vi endre dato, for man må nesten ha litt ferie når man først reiser dit synes jeg. Legoland og andre parker må også ha åpnet for sesongen, så det er mye som må klaffe. Jeg skal la denne ideen modne litt til mannen kommer hjem, tror jeg. Alternativ to er en delt bryllupsfest, med vielse og middag med nærmeste familie en dag og et eller annet med alle sammen en stund etterpå. Den måten vi vurderer vil bli veldig gunstig med tanke på økonomien, og ikke minst for helsen min da jeg slipper å ha alt på en lang dag. Det er litt sånn deilig avslappende feiring, og ingen kjempestive middager som varer og varer.. Når det gjelder datoene i dette alternativet, og hvordan vi kan gjøre det i praksis, så har vi en del folk å prate med før det kan planlegges videre. Tenk, det er faktisk SOL her idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 26. januar 2006 #812 Del Skrevet 26. januar 2006 Flotte alternativer! Helse og økonomi er viktigst, i nevnte rekkefølge :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gika Skrevet 7. februar 2006 #813 Del Skrevet 7. februar 2006 Høres ut som gode alternativer, og jeg gleder meg til å høre mer. Håper i mellomtiden at helsa bedrer seg, og at du har fine dager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. februar 2006 #814 Del Skrevet 8. februar 2006 Blir spennande å sjå kva de endar opp med!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. februar 2006 #815 Del Skrevet 8. februar 2006 Blir spennende å se hva dere velger Begge deler høres ut Planer for helga da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå