Hatsumomo Skrevet 17. mai 2021 #1 Del Skrevet 17. mai 2021 (endret) Hvor mange rapporter må en sende inn om brukere før dere faktisk gjør noe med brukeren? Bare lurer, for etter å ha sent ørten rapporter om enkelte brukere som helt tydelig overtrer diverse forumregler, og de får fortsette ufortrødent videre med brudd så syntes jeg det begynner å bli latterlig at dere stadig vekk ber oss om å rapportere når dere vitterlig ikke gjør noe med brukerne!! Det virker fullstendig nyttesløst! Endret 17. mai 2021 av Hatsumomo 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rocka69 Skrevet 18. mai 2021 #2 Del Skrevet 18. mai 2021 Hatsumomo skrev (20 timer siden): Hvor mange rapporter må en sende inn om brukere før dere faktisk gjør noe med brukeren? Bare lurer, for etter å ha sent ørten rapporter om enkelte brukere som helt tydelig overtrer diverse forumregler, og de får fortsette ufortrødent videre med brudd så syntes jeg det begynner å bli latterlig at dere stadig vekk ber oss om å rapportere når dere vitterlig ikke gjør noe med brukerne!! Det virker fullstendig nyttesløst! Kan bare skrive under på denne. Og dette har pågått i flere uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 18. mai 2021 #3 Del Skrevet 18. mai 2021 Hei Jeg forstår at det kan se ut som ingenting skjer, men sanksjoner blir stort sett først gitt som en PM med påminnelse om reglene, så beveger det seg videre til en advarsel og tilslutt blir bruker utestengt. Disse tingene tar gjerne tid og det kan nok derfor se ut som ingenting er blitt gjort. Ved alvorlige tilfeller og ved spamming så kan man avvike fra dette og bruker kan bli utestengt. Vi setter stor pris på at dere rapporterer inn og håper at dere fortsetter med det selv som det kan være frustrerende med brukere som fortsetter å bryte reglene gang på gang. Elaine Marley, mod. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå