AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #1 Del Skrevet 17. mai 2021 Jeg trenger nye hodetelefoner til løping og annen trening. Jeg har brukt on ear hodetelefoner til nå fordi jeg synes det er vanskelig å få ørepropper til å sitte godt nok i ørene slik at det blir tett og lyden blir bra. Skulle veldig gjerne funnet ørepropper som kan sitte i ørene mine for det er jo lettere og mindre varmt og klamt på trening. Vil gjerne ha tips både til ørepropper som passer smale øreganger og gode lette on ear hodetelefoner. 🤸♀️🏋️♀️🏃♀️ Anonymkode: 05f92...79c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #2 Del Skrevet 17. mai 2021 Anbefaler beats. Beste jeg har hatt. Anonymkode: f2878...1a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #3 Del Skrevet 17. mai 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Anbefaler beats. Beste jeg har hatt. Anonymkode: f2878...1a3 Disse?: https://www.power.no/hoeyttalere-og-lyd/hodetelefoner-og-oerepropper/beats-powerbeats-pro-true-wireless-svart/p-987566/?gclid=CjwKCAjwqIiFBhAHEiwANg9szgkgRJ2QNHd0-99zodM5q4xb2LVWT4pvGs5N-WzPkvcB7JmUifGnCRoCq_UQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds Hvordan funker de med solbriller? Har sett på dem, men ser for meg at det blir litt mye over ørene? 🤔 Anonymkode: 05f92...79c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #4 Del Skrevet 17. mai 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Disse?: https://www.power.no/hoeyttalere-og-lyd/hodetelefoner-og-oerepropper/beats-powerbeats-pro-true-wireless-svart/p-987566/?gclid=CjwKCAjwqIiFBhAHEiwANg9szgkgRJ2QNHd0-99zodM5q4xb2LVWT4pvGs5N-WzPkvcB7JmUifGnCRoCq_UQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds Hvordan funker de med solbriller? Har sett på dem, men ser for meg at det blir litt mye over ørene? 🤔 Anonymkode: 05f92...79c Jeg bruker sportsolbriller og merker ikke noe til de.. Anonymkode: f2878...1a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #5 Del Skrevet 17. mai 2021 Har forøvrig små ører/øreganger og disse sitter på plass. Løse propper faller bare ut. Anonymkode: f2878...1a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #6 Del Skrevet 17. mai 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg bruker sportsolbriller og merker ikke noe til de.. Anonymkode: f2878...1a3 Takk for tips. Har liksom ikke vurdert denne typen pga det med briller, men kanskje jeg ikke trenger det da. 😊 Anonymkode: 05f92...79c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #7 Del Skrevet 17. mai 2021 Jeg bruker airpods(ikke pro, men de vanlige)og er fornøyd med de. Har små ører og kan kun ha flate propper så disse passer bra. Anonymkode: 31f30...679 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 19. mai 2021 #8 Del Skrevet 19. mai 2021 Jeg bruker Adidas høretelefoner. Meget gode, sitter godt og pent design. Lyden er også svært god med bra bass og dynamikk. https://www.adidas.no/rpt-01-sport-on-ear-hodetelefoner/CM5015.html?af_channel=Search&af_reengagement_window=30d&c=adidas-DSA&cm_mmc=AdieSEM_Google-_-adidas-DSA-_-All Website - categories-_-DYNAMIC SEARCH ADS&cm_mmca1=NO&cm_mmca2=b&gclid=Cj0KCQjw7pKFBhDUARIsAFUoMDZafhaC7w95JkFYYTNBVyXyhSX_6elemVU1gwEyKYqiP9QzEKeNU7waAtSREALw_wcB&gclsrc=aw.ds&is_retargeting=true&pid=googleadwords_temp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 20. mai 2021 #9 Del Skrevet 20. mai 2021 DeLorean skrev (20 timer siden): Jeg bruker Adidas høretelefoner. Meget gode, sitter godt og pent design. Lyden er også svært god med bra bass og dynamikk. https://www.adidas.no/rpt-01-sport-on-ear-hodetelefoner/CM5015.html?af_channel=Search&af_reengagement_window=30d&c=adidas-DSA&cm_mmc=AdieSEM_Google-_-adidas-DSA-_-All Website - categories-_-DYNAMIC SEARCH ADS&cm_mmca1=NO&cm_mmca2=b&gclid=Cj0KCQjw7pKFBhDUARIsAFUoMDZafhaC7w95JkFYYTNBVyXyhSX_6elemVU1gwEyKYqiP9QzEKeNU7waAtSREALw_wcB&gclsrc=aw.ds&is_retargeting=true&pid=googleadwords_temp Blir ikke de veldig varme? Jeg har et headset fra bose, det sitter bra på, men blir fryktelig varmt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #10 Del Skrevet 20. mai 2021 Har også små øreganger. Jabra sport elite sitter godt på meg. Har aldri ramlet ut, selv ved vigorøs løping. Mannen har jabra active, oog synes de er gode. Anonymkode: 6593c...565 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #11 Del Skrevet 20. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 17.5.2021 den 14.50): Jeg bruker airpods(ikke pro, men de vanlige)og er fornøyd med de. Har små ører og kan kun ha flate propper så disse passer bra. Anonymkode: 31f30...679 Enig, jeg hadde aldri trodd de skulle sitte så godt som de gjør! Anonymkode: dece9...763 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #12 Del Skrevet 20. mai 2021 Jeg har små ører og bruker Jabra Elite. Syns de løsner fort og har mistet et par ganger. Vil ikke anbefale de til små ører. Jeg tør ikke bruke trådløse, så bruker bare helt vanlige plugger med ledning (Apple sine). Anonymkode: 30fdc...69e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 20. mai 2021 #13 Del Skrevet 20. mai 2021 Diamant20 skrev (4 timer siden): Blir ikke de veldig varme? Jeg har et headset fra bose, det sitter bra på, men blir fryktelig varmt. De blir tidvis varme, det kan bekreftes. Sånn sett er nok plugger bedre. Liker bare headsets veldig godt. Adidas sitter også meget godt, til både styrketrening og jogging/løping. Men tar dem av innimellom, det hjelper. Å bli varm om ørene tror jeg er uunngåelig med headsets. Er strålende fornøyd ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå