Gå til innhold

Juli/Augustbruder 2003....


monja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi gifter oss 16. august 2003. Har ordnet følgende:

Kjole (kjøpt på impuls i USA - kommer i posten hvert øyeblikk!!! GLEDER MEG!!!!)

Festlokale

Kirke

Så har jeg bestemt meg for at jeg ikke skal gjøre noe som helst mer før etter jul, men har allerede begynt å leke meg med monogram og invitasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Imax!

Hva betaler du for en USA kjøpt kjole? Vi er vel egentlig klare med det meste innen kirkeprogram, festprogram, bordkort og sånt, men har alt lagret sånn at jeg kan ta det fram om jeg vil forandre litt. Vi har roet ned det til over jul vi også, mend et er deilig å ha god tid synes jeg. Lykke til med planlegginga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prisen kom på 10 000 - men da med TRE brudepikekjoler, undertøy og slør. Har planer om å selge igjen etterpå, så blir det ikke så dyrt likevel. Bruker rundt 500 på frakt, så krysser jeg fingrene for at jeg ikke må betale toll. Må jeg det blir jo alt litt dyrere.... PS! Har fått en venninne til å sende, butikken selv shippet ikke "overseas".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte min kjole i USA i juli. Da var det salg der borte og med en lav dollarkurs betalte jeg ikke mer enn 2600 kr! Kjøpte tiara, undertøy, strømper etc og hele utstyret kom på ca. 4000 kr. Så det er mye penger å spare ved å kjøpe kjolen i USA..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann

Jeg skal gifte meg den 26.07.2003 men min kjære samboer.

Vi har ordnet følgende:

Vi har kjøpt kjolen og tilbehøret til meg, klær til brudepikene og svenn, snakket med blomster butikk ang brudebukett ol. Bestilt fest lokale, bestilt musikk, bestilt kirke, ordnet med forlovere og toastmaster. Har funnet sanger som vi skal bruke, men bli ikke å ordne de før etter jul.

Vi har også kjøpt invitasjoner, servietter og lys.

Menyen er også klar.

Har planlagt stort sett det meste til den STORE dagen. :D

Klem fra ei som gleder seg veldig masse :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miabrud

Jeg og min kjære gifter oss den 7. juni. I dag kjøpte jeg drømmekjolen min :D + tilhørende sko.

Samboeren min skal få seg sydd en smoking, vi har funnet ringene og booket sted der vielsen og festen skal være.

Ellers har vi ikke gjort stort. Har tenkt til å få booket frisør og fotograf snart, og deretter slappe HELt av til etter jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo.

Jeg og samboeren min gifter oss 16 august 03

Vi gleder oss masse.

Jeg har kjøpt drømmekjolen +sko.

Er det noen som veit om en tiara som er kronefomet?

Skriv gjerne en mail til meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gifter meg med min utvalgte 26.juli 2003. Vi har ordnet kjole til meg :D , lokale, kirke, solist, blomsterdekoratør, kokker,menyen er nesten klar, har kjøpt inn alt til innbydelser og bordkort, forlovere, gjestelista er nesten klar, frisør og sminke. Vi gleder oss over at det er en dag nærmere for hver dag som går......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss Løven, du kunne jo ha giftet deg i morra! Hva med å ha det litt morro til neste år også!

Ja, ja. Så slipper du å tenke mer på det da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2.August 2003 er den store dagen !

Ting begynner å falle på plass.. men kosetinga gjenstår.. lage invitasjoner,bordkort.. etc.

Spørsmål : Hvor mye drikke må man egentlig beregne på en 60 - 70 stk ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal gifte oss 6 sept-03. Vi , eller dvs. æ har så vidt begynt å se etter kjole, og dere har allerede ordna masse. Å begynne ca 1 år i forveien skulle nok være lurt, for det e jo så masse som skal ordnes. Ble nesten stressa nå. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vi gifter oss 2. august 2003 :D

Gleder meg no helt enormt!

Men blir litt stressa når alle har ordna så mye allerede...

Har bare ordna kirke og toastmastere. Og nesten kokk.

Men leter veldig etter lokale...

Noen tips. skal være i Trondeim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blir nesten litt stresset av å høre at alle har kjøpt kjole allerede... Har planer om å ta av ca 10 kilo før den store dagen, og har derfor lagt hele kjole-hysteriet litt på hylla til etter jul. Er det kanskje en dom idè??? Har tenkt å få den sydd, siden jeg vet akkurat hvordan den skal se ut. Det som er ordnet hittil er:

-kirken

-festlokaler

-kokker

-gjesteliste

-forlovere

-toastmaster

-frisør

Er det noe dere anbefaler at jeg må gjøre nå med en gang, eller er jeg någen lunde ajour?? Det er jo første (og siste) gang jeg gifter meg, så jeg har ikke akkurat erfaring i dette.... :wink:

Håper å ha litt kontakt med folk som skal vies i samme periode som meg. Send meg gjerne pm!!!

Klem Klem :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...