Gå til innhold

pris på brudekjole


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hvor mye må man regne med at en kjole koster?, og er det så mye billigere å kjøpe kjole i Danmark som folk sier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg skal gifte meg 3.mai neste år og har sjekket en del rundt brudekjoler i Norge opp mot Danmark. Her er det stor prisforskjell. Men så må man huske på at man bruker penger på reise osv...

Vi er så heldig at vi blir spandert tur på til Danmark- slik at jeg får kjøpt meg en kjole. Sett en helt nydelig en til ca 3000,- !! UTROLIG BILLIG!!! :P

Så om du har anledning til å dra til Danmark og får tak i en billig bilett er det absolutt og anbefale!!

LYKKE TIL!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leide kjole her i Norge, betalte 6500 for leien. Skulle jeg kjøpt kjolen hadde det blitt det dobbelte +++. Man hva skal du da egentlig med kjolen ETTER bryllupet. Håpe på at du får en datter som kan bruke den, noe hun mest sannsynlig ikke vil. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei

Jeg har sett en kjole jeg virkelig likte, og tenkte jeg skulle sjekke hva den kostet i Danmark.

I Norge koster kjolen 9600,- og i Danmark koster samme kjole 6400,-! :o

Så hvis du alikevel skal til Danmark, eller ønsker en tur, så kan det være greit å vurdere å kjøpe der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...