AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #1 Skrevet 16. mai 2021 Hei. Trenger så sårt noen råd. Har en mor som er hardnakket vaksinemotstander og covidfornekter. Hun er i risikogruppen og hadde ikke overlevd om hun fikk sykdommen. Har prøvd og prøvd å få henne på bedre tanker, men til ingen nytte. Guruer/bedrevitere på YouTube vet best! Dette er så frustrerende! Hun bruker ikke munnbind og reiser og besøker folk ofte. Anonymkode: 1885f...a56
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #2 Skrevet 16. mai 2021 Bare å holde seg unna sånne folk. Surt det er familie. Men hadde aldri tatt risikoen og smittet andre når hun er så idiot Anonymkode: b7236...321 3
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #3 Skrevet 16. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei. Trenger så sårt noen råd. Har en mor som er hardnakket vaksinemotstander og covidfornekter. Hun er i risikogruppen og hadde ikke overlevd om hun fikk sykdommen. Har prøvd og prøvd å få henne på bedre tanker, men til ingen nytte. Guruer/bedrevitere på YouTube vet best! Dette er så frustrerende! Hun bruker ikke munnbind og reiser og besøker folk ofte. Anonymkode: 1885f...a56 Jeg ville kuttet alle bånd. Anonymkode: efb30...5f9
Humas Skrevet 16. mai 2021 #4 Skrevet 16. mai 2021 Jeg har også nært familiemedlem som er der. Har erfart at de er så skråsikre på at de har rett at ingenting nytter. Hun nileser på nett snart nonstop, tror hun føler seg spesiell 'som har skjønt sannheten' og jeg tror hun synes det er utrolig spennende også. Familie og venner blir fjernere og hun får nye venner (på nett..). Har lite kontakt, og hun vet mitt standpunkt. Sårt å miste familie på den måten, men man må innse at man ikke får slike folk på andre tanker med mindre de vil det selv. Blir de syke så blir de det, dødsriskoen er lav her i Norge, og skulle hun havne på sykehus og ev i respirator, så kanskje hun innser at dette kan være veldig mye verre enn en vanlig influensa. (Jeg kjenner fler som har vært veldig syke og innlagt på sykehus)
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #5 Skrevet 16. mai 2021 Jeg har også et familiemedlem som nekter vaksine. Jeg holder meg unna de. Heldigvis har vi en stor familie som er ferdig vaksinert som vi kan omgås. Anonymkode: 056a7...9aa
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #6 Skrevet 16. mai 2021 Er det så rart at de nekter vaksine da, etter alt som har fremkommet i media? Jeg vil påstå det er snakk om rimelig pålitelige kilder her, ikke lugubre guruer på nett. Anonymkode: 1ab0e...5ed 1
norw Skrevet 16. mai 2021 #7 Skrevet 16. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er det så rart at de nekter vaksine da, etter alt som har fremkommet i media? Jeg vil påstå det er snakk om rimelig pålitelige kilder her, ikke lugubre guruer på nett. Anonymkode: 1ab0e...5ed Ja, det er rart. Fremkommet i media? Ingenting i mediene som taler for å droppe vaksine.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå