Gå til innhold

Hadde avtale, men ble ditchet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er lei meg, skulle gå tur med noen på fredag..vedkommende dro ut å spiste isteden. Kunne blitt med, men var innstilt på tur og hadde handlet inn til det. Igår skulle jeg treffe ei venninne, avtalte det på fredag. Hun svarte ikke på meldingene mine igår, føler meg så dum og ensom

Anonymkode: c0cdf...779

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var det skogstur /fjelltur med f.eks grilling eller var det en gåtur i nærområdet? Det har alt å si.Å avlyse  en godt planlagt utflukt en biltur unna, er noe litt annet enn å avlyse en tur man kan ta igjen når som helst en annen dag 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går an å ta turen en annen dag, men det går an å dra ut å spise en annen dag også. Tror problemet er at jeg har lite nettverk og dårlig økonomi så føler meg ganske ensom.

Anonymkode: c0cdf...779

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å synes synd på seg selv funker dårlig.

Dette må du takle, en del av livet det. 

Få deg litt selvtillit, jobb med deg selv mentalt. Søk hjelp hos noen om du føler for det.

Anonymkode: 916b5...c38

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mr Bergen
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er lei meg, skulle gå tur med noen på fredag..vedkommende dro ut å spiste isteden. Kunne blitt med, men var innstilt på tur og hadde handlet inn til det. Igår skulle jeg treffe ei venninne, avtalte det på fredag. Hun svarte ikke på meldingene mine igår, føler meg så dum og ensom

Anonymkode: c0cdf...779

Dårlig stil av de to. Å oppleve at avtaler brytes to dager på rad gjør at man lett tenker over hvorfor det ikke var så nøye med avtalene med deg☹️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mr Bergen skrev (3 timer siden):

Dårlig stil av de to. Å oppleve at avtaler brytes to dager på rad gjør at man lett tenker over hvorfor det ikke var så nøye med avtalene med deg☹️

Takk for forståelsen :) Jobber med å få større nettverk så tror det blir bedre fremover

Anonymkode: c0cdf...779

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det sypmati du fisker etter?

Dette er en del av voksen livet, finn på noe annet. :)

God kveld!

Anonymkode: 25a05...fe2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...