AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #1 Skrevet 16. mai 2021 Jeg opplevde og få brun utflod etter samleie. Er 8 måneder etter sist sjekk hos gynekolog da var celleprøven fin og innvendig ultralyd viste ingenting galt. Jeg har hatt alvorlige celleforandringer tidligere og er konisert. Alle prøver har vært fine etter dette og har også tatt HPV vaksinen. Allikevel blir jeg nå stresset for at celleforandringene er tilbake. Eller kan det være andre årsaker til brun utflod etter samleie? Andre som har opplevd det samme? Har bestilt time hos gynekologen min, så dere trenger ikke anbefale det. Anonymkode: 63dd2...eb1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #2 Skrevet 16. mai 2021 Ettersom det er snakk om brun utflod så er det jo en blødning, men ikke en fersk en. Kan det være rester etter siste mens? Jeg har hatt brun utflod ved eggløsning. Kan også være det. Hør med legen, det er alltid det beste ❤️ Anonymkode: ccc03...669
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #3 Skrevet 16. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ettersom det er snakk om brun utflod så er det jo en blødning, men ikke en fersk en. Kan det være rester etter siste mens? Jeg har hatt brun utflod ved eggløsning. Kan også være det. Hør med legen, det er alltid det beste ❤️ Anonymkode: ccc03...669 Jeg hadde eggløsning den dagen, så kan jo være det kanskje? Anonymkode: 63dd2...eb1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå