AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #1 Del Skrevet 16. mai 2021 Litt teit spørsmål, men hvordan uttaler man egentlig HIIT? Som "hit" i ett ord (som jeg hører mange gjør på engelsk), eller hver bokstav for seg? Jeg skal kjøpe sko til HIIT og har ikke lyst til å si noe dumt i butikken. 🤭 Anonymkode: bc8f0...90f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #2 Del Skrevet 16. mai 2021 Du kan si «jeg skal kjøpe sko som jeg skal bruke til høy-intensitets intervalltrening» ☺️ Anonymkode: 9ee3d...e74 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #3 Del Skrevet 16. mai 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Du kan si «jeg skal kjøpe sko som jeg skal bruke til høy-intensitets intervalltrening» ☺️ Anonymkode: 9ee3d...e74 Hehe, jeg er så nervøs og klumsete at tungen kommer til å krølle seg. Anonymkode: bc8f0...90f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #4 Del Skrevet 16. mai 2021 Uttales «hit». Men er nok like greit å bare si at du skal ha sko til innendørs cardio. Anonymkode: 7013f...693 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå