Gjest Gentleman59 Skrevet 1. april 2025 #21 Skrevet 1. april 2025 AnonymBruker skrev (På 16.5.2021 den 9.58): Hei! Noen som kan anbefale duftpinner/ekstrakt til å ha dem i? Jeg pleide å kjøpe en type fra skeidar som var SÅ god, med vaniljeduft, men det ser ikke ut til at de selger den mer og jeg huske dessverre ikke hva den heter... Kjøpte en annen som var billigere, men den var MYE mindre drøy og alt var brukt opp etter en knapp måned... Anonymkode: 07f22...2a5 Handler hos Rituals, fornøyd,
Happyflopp Skrevet 1. april 2025 #22 Skrevet 1. april 2025 Ikke for å være hysterisk , men det er funnet at slike duft greier er kreftfremkallende .. Google det så får dere forskning og artikler på.det .
AnonymBruker Skrevet 1. april 2025 #23 Skrevet 1. april 2025 Happyflopp skrev (2 minutter siden): Ikke for å være hysterisk , men det er funnet at slike duft greier er kreftfremkallende .. Google det så får dere forskning og artikler på.det . Har de gått vekk i fra melk, vann og gav ikke også gulrøtter kreft og over til duftpinner nå 🤷♀️ Jaja det er farlig å leve si Jeg er veldig glad i Early Spring fra kremmerhuset Anonymkode: adb88...657 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2025 #26 Skrevet 2. april 2025 Har denne fra Skandinavisk, Vintage Love. Den er mild og har en god duft. Anonymkode: 1b0b1...fa9
AnonymBruker Skrevet 4. april 2025 #27 Skrevet 4. april 2025 Anbefaler deg heller å bruke eteriske oljer (som er helt naturlig) i diffuser. Duftpinner inneholder dessverre mye giftstoffer og kjemikaler som ikke er bra å puste inn i det hele tatt. Anonymkode: 69113...398 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2025 #28 Skrevet 5. april 2025 For å holde meg til trådens tema,så likte jeg et duftlys som heter Clean cotton fra Yankie candle før. Det er lenge siden jeg har tent duftlys nå,men jeg liker milde dufter. Anonymkode: d1765...62d 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2025 #29 Skrevet 5. april 2025 Jeg liker veldig godt Diptyque sine duftlys ❤️ Cire Trudon har også mange gode. Anonymkode: f642d...08c 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2025 #30 Skrevet 5. april 2025 Nova white musk & warm vanilla, selges på Christiania Glass syns jeg er er god. De har både duftpinner, romspray og lys Duftpinnene varer lenge, mine har stått i snart ett år og avgir enda duft. Ganske så prisvennlig også, og ofte tilbud Anonymkode: 2ede5...f90
skreppamedleppa Skrevet 5. april 2025 #31 Skrevet 5. april 2025 Når jeg skal ta meg et avslappet bad eller det har vært en stri dag og jeg føler jeg må slappe av med alle sanser før leggetid så tenner jeg meg denne røkelsen Den er litt kraftig (ergo brukes den ikke til vanlig), men jeg liker den godt Ellers har jeg DIS Midnight Jasmine på en hylle i stuen, svak og mild og langtidsvarende. Merker den ikke så mye i det daglige. Har hatt mine i godt over et år og fremdeles er det mye igjen. Av duftlys (som jeg ikke bruker sånn veldig ofte men innimellom) er jeg glad i dette
Chantielle Skrevet 5. april 2025 #32 Skrevet 5. april 2025 Tråden er ryddet for brukerangrep,brukerdebatt,latterliggjøring,avsporinger,samt svar til dette. Chantielle mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå