Gentleman59 Skrevet tirsdag kl 19:13 #21 Del Skrevet tirsdag kl 19:13 AnonymBruker skrev (På 16.5.2021 den 9.58): Hei! Noen som kan anbefale duftpinner/ekstrakt til å ha dem i? Jeg pleide å kjøpe en type fra skeidar som var SÅ god, med vaniljeduft, men det ser ikke ut til at de selger den mer og jeg huske dessverre ikke hva den heter... Kjøpte en annen som var billigere, men den var MYE mindre drøy og alt var brukt opp etter en knapp måned... Anonymkode: 07f22...2a5 Handler hos Rituals, fornøyd, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happyflopp Skrevet tirsdag kl 19:29 #22 Del Skrevet tirsdag kl 19:29 Ikke for å være hysterisk , men det er funnet at slike duft greier er kreftfremkallende .. Google det så får dere forskning og artikler på.det . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:36 #23 Del Skrevet tirsdag kl 19:36 Happyflopp skrev (2 minutter siden): Ikke for å være hysterisk , men det er funnet at slike duft greier er kreftfremkallende .. Google det så får dere forskning og artikler på.det . Har de gått vekk i fra melk, vann og gav ikke også gulrøtter kreft og over til duftpinner nå 🤷♀️ Jaja det er farlig å leve si Jeg er veldig glad i Early Spring fra kremmerhuset Anonymkode: adb88...657 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:40 #24 Del Skrevet tirsdag kl 19:40 Anonymkode: da9da...f7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet tirsdag kl 19:57 #25 Del Skrevet tirsdag kl 19:57 Ryddet for reklame. _popcorn_, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happyflopp Skrevet tirsdag kl 20:08 #26 Del Skrevet tirsdag kl 20:08 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Har de gått vekk i fra melk, vann og gav ikke også gulrøtter kreft og over til duftpinner nå 🤷♀️ Jaja det er farlig å leve si Jeg er veldig glad i Early Spring fra kremmerhuset Anonymkode: adb88...657 Jaja ikke klag den dagen du ligger syk med lungekreft og tror alle skal føle medlidenhet for deg ... Puste inn slike gasser . Det sier seg selv at det ikke er bra,. Kondolerer på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 00:38 #27 Del Skrevet onsdag kl 00:38 Happyflopp skrev (4 timer siden): Jaja ikke klag den dagen du ligger syk med lungekreft og tror alle skal føle medlidenhet for deg ... Puste inn slike gasser . Det sier seg selv at det ikke er bra,. Kondolerer på forhånd Oisann da, var da veldig til reaksjon og dramatisering i en tråd hvor du i realiteten ikke har noe nyttig å bidra til iforhold til trådens tema. Jeg tok deg ikke for å være hysterisk egentlig i det første innlegget ditt men dette var ganske hysterisk uten tvil. La vær å bruk duft i ditt eget hjem men denne tråden handler ikke om det og hvis en skal ungå allt som kan gi kreft kan en like gjerne ta livet sitt med en gang. Kondolerer til deg. Det er farlig å leve men vi gjør det likevel. Så står du fritt til å gjøre som du vil og resten av oss koser oss med å leve med melk, gulrøtter og duftpinner og så kan denne tråden handle om det den handler om så står jo du fritt frem til å lage en egen kreft tråd om temaet opptar deg veldig. Anonymkode: adb88...657 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 00:46 #28 Del Skrevet onsdag kl 00:46 Har denne fra Skandinavisk, Vintage Love. Den er mild og har en god duft. Anonymkode: 1b0b1...fa9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 04:09 #29 Del Skrevet i går, 04:09 Happyflopp skrev (På 1.4.2025 den 22.08): Jaja ikke klag den dagen du ligger syk med lungekreft og tror alle skal føle medlidenhet for deg ... Puste inn slike gasser . Det sier seg selv at det ikke er bra,. Kondolerer på forhånd Unders på hvorfor det alltid kommer noen slike snikende inn i slike tråder. Folk må få lov til å ha duftpinner om de vil. Vil bare understreke for deg, at om noen får lungekreft og ikke er røyker eller har arbeidet med kjemikalier i en tid uten verneutstyr, så kan ikke legene vite hva som har forårsaket lungekreften. «Ja denne type lungekreft er utviklet grunnet langvarig eksponering fra duftpinner», syns jeg hører det. Anonymkode: 2ede5...f90 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happyflopp Skrevet i går, 04:46 #30 Del Skrevet i går, 04:46 (endret) AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Unders på hvorfor det alltid kommer noen slike snikende inn i slike tråder. Folk må få lov til å ha duftpinner om de vil. Vil bare understreke for deg, at om noen får lungekreft og ikke er røyker eller har arbeidet med kjemikalier i en tid uten verneutstyr, så kan ikke legene vite hva som har forårsaket lungekreften. «Ja denne type lungekreft er utviklet grunnet langvarig eksponering fra duftpinner», syns jeg hører det. Anonymkode: 2ede5...f90 Uff .. mange bekker små ... Forstår du hva det betyr ? Folk kan røyke og tenne opp fyrverkeri og duftpinner inne for min del , men tenk på hva gasser de avgir . Dette er målt , forsket på og er sikre kilder , mens naive dumme mennesker som ... Velger ignorere advarsler og latterligjør visst alvorlige advarsel ... . Håper ikke du har barn !!!! Pust inn gassene du om du vil leve i gasskammer , sikkert like greit 🤣 Synes jeg hører deg på dødsleiet sytenog angre , jeg har hørt mange som angrer på mye rart .... Så Kom ned fra din høye hest bi.. Det er ikke noe poeng vite hvor kreften kommer fra 😂 hva som har forårsaket enten kreft , hypertensjon , smitte, psykiske lidelser spiller ingen trille ..m det er uvesentlig man kommer ikke på sykehuset for at legene skal lete , granske, og snu hver stein for å finne ut hvorfor du fikk kreft. ... Det vesentlige er å finne riktig behandling og igangsette snarest , så vet du det , du som virker svært lite opplyst viktig å vite hva som KAN disponere for kreft, .Oppegående folk velger da somregel ta forhåndsregler og unngå nettopp kilder, produkter, mat , stoffer ++++ som med KLAR og stor sannsynlighet er helsefarlig . Endret i går, 04:56 av Happyflopp 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #31 Del Skrevet 18 timer siden Happyflopp skrev (11 timer siden): Uff .. mange bekker små ... Forstår du hva det betyr ? Folk kan røyke og tenne opp fyrverkeri og duftpinner inne for min del , men tenk på hva gasser de avgir . Dette er målt , forsket på og er sikre kilder , mens naive dumme mennesker som ... Velger ignorere advarsler og latterligjør visst alvorlige advarsel ... . Håper ikke du har barn !!!! Pust inn gassene du om du vil leve i gasskammer , sikkert like greit 🤣 Synes jeg hører deg på dødsleiet sytenog angre , jeg har hørt mange som angrer på mye rart .... Så Kom ned fra din høye hest bi.. Det er ikke noe poeng vite hvor kreften kommer fra 😂 hva som har forårsaket enten kreft , hypertensjon , smitte, psykiske lidelser spiller ingen trille ..m det er uvesentlig man kommer ikke på sykehuset for at legene skal lete , granske, og snu hver stein for å finne ut hvorfor du fikk kreft. ... Det vesentlige er å finne riktig behandling og igangsette snarest , så vet du det , du som virker svært lite opplyst viktig å vite hva som KAN disponere for kreft, .Oppegående folk velger da somregel ta forhåndsregler og unngå nettopp kilder, produkter, mat , stoffer ++++ som med KLAR og stor sannsynlighet er helsefarlig . Jeg kan ikke annet å le. Aner ikke hva som er greia di. Men om ts, og samtlige ønsker å ha duftpinner, så tipper jeg de ikke får en åpenbaring om å droppe kjøpet siden du kommenterer her. Du må gjerne si at jeg er lite opplyst, men jeg jobber med kreftsyke pasienter. Vil bare si at jeg aldri har hørt noen si at de angrer på at de hadde duftpinner i huset sitt. Kreft kan ramme alle, ingen er «skyld» i å få kreft. At duftpinner er kreftfremkallende er ganske hysterisk. At man kan utvikle astma og allergi, helt klart. Jeg lever heldigvis etter «den tid den sorg», jeg lever livet mitt og gjør det som gleder meg her og nå. Ikke tanken om hva, hvis, kanskje. Anonymkode: 2ede5...f90 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #32 Del Skrevet 18 timer siden Anbefaler deg heller å bruke eteriske oljer (som er helt naturlig) i diffuser. Duftpinner inneholder dessverre mye giftstoffer og kjemikaler som ikke er bra å puste inn i det hele tatt. Anonymkode: 69113...398 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happyflopp Skrevet 18 timer siden #33 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Anbefaler deg heller å bruke eteriske oljer (som er helt naturlig) i diffuser. Duftpinner inneholder dessverre mye giftstoffer og kjemikaler som ikke er bra å puste inn i det hele tatt. Anonymkode: 69113...398 Det er noen her som er såpass enkle at det nytter ikke si noe 😅😂 å dele en opplysning om økt kreftfare falt ikke i smak 😂 de har kanskje sniffa for mye duftlys og giftige gasser , de fleste vet jo hva som skjer da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happyflopp Skrevet 18 timer siden #34 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg kan ikke annet å le. Aner ikke hva som er greia di. Men om ts, og samtlige ønsker å ha duftpinner, så tipper jeg de ikke får en åpenbaring om å droppe kjøpet siden du kommenterer her. Du må gjerne si at jeg er lite opplyst, men jeg jobber med kreftsyke pasienter. Vil bare si at jeg aldri har hørt noen si at de angrer på at de hadde duftpinner i huset sitt. Kreft kan ramme alle, ingen er «skyld» i å få kreft. At duftpinner er kreftfremkallende er ganske hysterisk. At man kan utvikle astma og allergi, helt klart. Jeg lever heldigvis etter «den tid den sorg», jeg lever livet mitt og gjør det som gleder meg her og nå. Ikke tanken om hva, hvis, kanskje. Anonymkode: 2ede5...f90 Du er så evneveik du 😂🫢 Så flaut på dine vegne .. er nok du som er pasienten i ditt liv 🤣 Man vet sjeldent hva som er den eksakte årsak til at akkurat det mennesket fikk munnhulekreft for eks , men man vet mye om antatte årsaker og hva som kan gi økt risiko. Om man da bastant trosser alle råd fordi man er så " høy på seg selv " og vet best , så får man bare sitte der , syk , angrende og skamfull for å ikke tatt litt forhåndsregler . Sååå ikke skyld på andre da , den dagen det skjer deg . 🥴🥴🥴 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #35 Del Skrevet 17 timer siden Happyflopp skrev (1 minutt siden): Du er så evneveik du 😂🫢 Så flaut på dine vegne .. er nok du som er pasienten i ditt liv 🤣 Man vet sjeldent hva som er den eksakte årsak til at akkurat det mennesket fikk munnhulekreft for eks , men man vet mye om antatte årsaker og hva som kan gi økt risiko. Om man da bastant trosser alle råd fordi man er så " høy på seg selv " og vet best , så får man bare sitte der , syk , angrende og skamfull for å ikke tatt litt forhåndsregler . Sååå ikke skyld på andre da , den dagen det skjer deg . 🥴🥴🥴 Er du 12 år gammel? Røyket sokkene dine? Drukket mye alkohol det siste 14 dagene? Glemt å ta medisinen din? Har støttekontakten din ferie? Glemte du å ta på sykkelhjelm når du syklet når du var liten og slo hode ditt? Eller heiv moren din deg ut vinduet og det er derfor du er såpass ustabil og ekkel i svarene dine? Eller elsker du deg selv så mye at du må inn i alle tråder for å svare på noe det ikke blir spurt om, du bare elsker deg selv så mye at du må trenge deg på overalt? Den eneste med pinlig oppførsel i denne tråden er du. Det er ingen her i denne tråden som skylder på andre, det er ingen som er interessert i det du ønsker å bable om, det er ingen som bryr seg, du er rett og slett ikke så viktig som du tror. Vi bryr oss om tips til god lukt på duftlys/pinner/røkelse osv. Det er det denne tråden handler om. At du har såpass svekket syn, lite leseforståelse, manglende evne til å holde deg til tema eller er såpass mentalt ustabil som du gir andre utrykk for, det må du nesten få hjelp til på andre måter enn å være totalt frastøtende i tråder om god lukt i hjemmet. Anonymkode: adb88...657 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happyflopp Skrevet 15 timer siden #36 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er du 12 år gammel? Røyket sokkene dine? Drukket mye alkohol det siste 14 dagene? Glemt å ta medisinen din? Har støttekontakten din ferie? Glemte du å ta på sykkelhjelm når du syklet når du var liten og slo hode ditt? Eller heiv moren din deg ut vinduet og det er derfor du er såpass ustabil og ekkel i svarene dine? Eller elsker du deg selv så mye at du må inn i alle tråder for å svare på noe det ikke blir spurt om, du bare elsker deg selv så mye at du må trenge deg på overalt? Den eneste med pinlig oppførsel i denne tråden er du. Det er ingen her i denne tråden som skylder på andre, det er ingen som er interessert i det du ønsker å bable om, det er ingen som bryr seg, du er rett og slett ikke så viktig som du tror. Vi bryr oss om tips til god lukt på duftlys/pinner/røkelse osv. Det er det denne tråden handler om. At du har såpass svekket syn, lite leseforståelse, manglende evne til å holde deg til tema eller er såpass mentalt ustabil som du gir andre utrykk for, det må du nesten få hjelp til på andre måter enn å være totalt frastøtende i tråder om god lukt i hjemmet. Anonymkode: adb88...657 🤣🤣🤣🤣 Så sinna da 🤣😆 Tror du allerede er nokså gasset ihjel, tenn noen flere du så gjør du mange en tjeneste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #37 Del Skrevet 15 timer siden Happyflopp skrev (Akkurat nå): 🤣🤣🤣🤣 Så sinna da 🤣😆 Tror du allerede er nokså gasset ihjel, tenn noen flere du så gjør du mange en tjeneste Tror neppe noen som kommer inn i en tråd de har null og niks å komme med rett og slett fordi de er forferdelig kunnskapsløs men må forkynne og blir så provosert når ingen gidder å lytte til de som det du viser her i tråden at du er, har noe som helst peiling på andres følelser. Nei jeg er ikke sint, du er en Fleksnes karakter og om noe er du tidvis underholdning i den måten du driter deg ut på nettet og evner å bli så forbanna over duftlys og hisse deg så mye opp at du må gå til personangrep. Du er en latterlig liten vits ingen tar seriøst, så nei sint er jeg ikke. Se bare hvor mye jeg ler av deg🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂 Nei når noen kan bli så forbanna fordi andre bruker duftlys så tror jeg du heller får logge av nettet og heller gjøre litt meditasjon for å prøve å regulere deg selv👍 Anonymkode: adb88...657 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #38 Del Skrevet 13 timer siden Happyflopp skrev (1 time siden): 🤣🤣🤣🤣 Så sinna da 🤣😆 Tror du allerede er nokså gasset ihjel, tenn noen flere du så gjør du mange en tjeneste Skjønner at du mangler et kurs i folkeskikk, men uavhengig av det, så er jeg ganske sikker på at måten du skriver på her er i strid med reglene på forumet. Du skrev til meg at du håpte jeg ikke hadde barn dersom jeg hadde duftpinner hjemme? Vel, jeg håper ikke du lærer bort slik oppførsel til dine barn. Anonymkode: 2ede5...f90 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #39 Del Skrevet 1 time siden For å holde meg til trådens tema,så likte jeg et duftlys som heter Clean cotton fra Yankie candle før. Det er lenge siden jeg har tent duftlys nå,men jeg liker milde dufter. Anonymkode: d1765...62d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #40 Del Skrevet 1 time siden Jeg liker veldig godt Diptyque sine duftlys ❤️ Cire Trudon har også mange gode. Anonymkode: f642d...08c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå