Gå til innhold

Romduft/duftpinner - tips?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 16.5.2021 den 9.58):

Hei! Noen som kan anbefale duftpinner/ekstrakt til å ha dem i? Jeg pleide å kjøpe en type fra skeidar som var SÅ god, med vaniljeduft, men det ser ikke ut til at de selger den mer og jeg huske dessverre ikke hva den heter... Kjøpte en annen som var billigere, men den var MYE mindre drøy og alt var brukt opp etter en knapp måned... 

Anonymkode: 07f22...2a5

Handler hos Rituals,  fornøyd, 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke for å være hysterisk , men det er funnet at slike duft greier er kreftfremkallende .. Google det så får dere forskning og artikler på.det .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happyflopp skrev (2 minutter siden):

Ikke for å være hysterisk , men det er funnet at slike duft greier er kreftfremkallende .. Google det så får dere forskning og artikler på.det .

Har de gått vekk i fra melk, vann og gav ikke også gulrøtter kreft og over til duftpinner nå 🤷‍♀️ Jaja det er farlig å leve si

Jeg er veldig glad i Early Spring fra kremmerhuset

Anonymkode: adb88...657

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har denne fra Skandinavisk, Vintage Love. Den er mild og har en god duft.

Kjøp Lempi duftpinner fra Skandinavisk - NordicNest.no

Anonymkode: 1b0b1...fa9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Anbefaler deg heller å bruke eteriske oljer (som  er helt naturlig) i diffuser. Duftpinner inneholder dessverre mye giftstoffer og kjemikaler som ikke er bra å puste inn i det hele tatt.

Anonymkode: 69113...398

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For å holde meg til trådens tema,så likte jeg et duftlys som heter Clean cotton fra Yankie candle før. Det er lenge siden jeg har tent duftlys nå,men jeg liker milde dufter.

Anonymkode: d1765...62d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg liker veldig godt Diptyque sine duftlys ❤️ 

Cire Trudon har også mange gode.

Anonymkode: f642d...08c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nova white musk & warm vanilla, selges på Christiania Glass syns jeg er er god. De har både duftpinner, romspray og lys :) Duftpinnene varer lenge, mine har stått i snart ett år og avgir enda duft. Ganske så prisvennlig også, og ofte tilbud :) 

Anonymkode: 2ede5...f90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg skal ta meg et avslappet bad eller det har vært en stri dag og jeg føler jeg må slappe av med alle sanser før leggetid så tenner jeg meg denne røkelsen 

Screenshot_20250404_214359_SamsungInternet.thumb.jpg.e1e2ce3fdeea40f08ef72bc510afa036.jpg

Den er litt kraftig (ergo brukes den ikke til vanlig), men jeg liker den godt 

Ellers har jeg DIS Midnight Jasmine på en hylle i stuen, svak og mild og langtidsvarende. Merker den ikke så mye i det daglige. Har hatt mine i godt over et år og fremdeles er det mye igjen.

Av duftlys (som jeg ikke bruker sånn veldig ofte men innimellom) er jeg glad i dette

Screenshot_20250405_111101_SamsungInternet.jpg.5ee7cea1a939bd531d8ea344dd0d3f72.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerangrep,brukerdebatt,latterliggjøring,avsporinger,samt svar til dette.

Chantielle mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...