Gå til innhold

noen med råd?

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er egentlig fornøyd med vekta (162 og 56 kg) men kroppen min ser ikke ut!!!!! Jeg har fått litt ekstra på hoftene, og rumpa, men ribbeina vises, så jeg vil ikke slanke meg!! Har også selulitter på hofter og lår. Hvordan blir jeg kvitt "lårene" uten at jeg blir tynnere??? Jeg trener lit styrke et par ganger i uken, og går tur en halvtimes tid noen dager. Jeg HATER å jogge!!!! Og det er ikke noe treningssenter i nærheten.

Jeg spiser sunt, hver 4. time, men spiser litt snop nesten hver dag, og jeg drikker masse vann.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Foreslår at du fortsetter å spise som du gjør. Eventuelt at du begrenser godterispisingen til en eller to ganger i uka. Styrketrening kan du gjøre hjemme, trenger ikke nødvendigvis et treningssenter for det. Kjøp eventuelt noen manualer. Hvis du leter litt rundt på nettet, finner du sikkert noen fine øvelser. Kunne forklart noen her, men andre har sikkert gjort det bedre enn meg... Prøv f. eks. www.trim.no eller www.trening.no Her finner du også noen styrkeøvelser: http://www.aftonbladet.se/vss/halsa/story/...,162722,00.html

Lykke til! Og du: Ikke bekymre deg så mye for hvordan du ser ut. Du er sikkert kjempefin. Rett deg opp og vær stolt av kroppen din. En god holdning gjør mye for utseende ditt.

• 2 uker senere...
Skrevet

slutt å spise snop hver dag du! d er rett og slett ikke sunt for deg. Når det gjelder vekt så skal du ta høyden og trekke fra 10, dvs. at hvis du er 1.65 høy så skal du veie 55 kg....sånn cirka da.

• 5 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...