Bringebærer Skrevet 15. mai 2021 #1 Skrevet 15. mai 2021 Hei! Jeg er 23 år, og i desember 2020, fikk jeg påvist lette celleforandringer hos gynekologen. Har lest meg opp på hva det innebærer, og at det er mulig at det kan «gå over» av seg selv.. Men er det noen her som har noen opplevelser rundt dette? Kan dere fortelle litt om deres opplevelser?
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #2 Skrevet 15. mai 2021 Det har jeg hatt to ganger, gikk over av seg selv ♥️ Anonymkode: 4531e...8a5 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #3 Skrevet 15. mai 2021 Jeg har hatt det to ganger. Første gangen måtte jeg operere. Andre gangen gikk det over av seg selv. Anonymkode: 1d37f...3c2 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #4 Skrevet 15. mai 2021 Jeg ble konisert(?) da jeg hadde grad tre. De fant ingen celleforandringer i det de skjærte ut men ved 6 måneders kontrollen så hadde jeg gått ned til lette forandringer, de valgte da å følge med årlig istedenfor at jeg skulle fjerne mer. Så gikk det kanskje 3 år med celleforandringer før det plutselig var borte av seg selv. Jeg har aldri stresset med det. Når de oppdager det så tidlig så kan de følge med å de rekker å gjøre noe med det før det er for sent. Det tar lang tid før det utvikler seg til kreft og ikke alle celleforandringer blir til det heller. Koniseringen var heller ikke noe stress. Så mitt råd til deg er bare å slappe av å gå på de sjekkene de setter deg opp på, bare følg rådene deres så ordner det seg. Anonymkode: 9e25e...9ae 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #5 Skrevet 15. mai 2021 Jeg var 3 ganger til gynekolog og tok biopsi. Etter tredje gangen var celleforandringene borte. Anonymkode: f0ec9...511
Bringebærer Skrevet 15. mai 2021 Forfatter #6 Skrevet 15. mai 2021 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Det har jeg hatt to ganger, gikk over av seg selv ♥️ Anonymkode: 4531e...8a5 Det er betryggende å høre!
Bringebærer Skrevet 15. mai 2021 Forfatter #7 Skrevet 15. mai 2021 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Jeg ble konisert(?) da jeg hadde grad tre. De fant ingen celleforandringer i det de skjærte ut men ved 6 måneders kontrollen så hadde jeg gått ned til lette forandringer, de valgte da å følge med årlig istedenfor at jeg skulle fjerne mer. Så gikk det kanskje 3 år med celleforandringer før det plutselig var borte av seg selv. Jeg har aldri stresset med det. Når de oppdager det så tidlig så kan de følge med å de rekker å gjøre noe med det før det er for sent. Det tar lang tid før det utvikler seg til kreft og ikke alle celleforandringer blir til det heller. Koniseringen var heller ikke noe stress. Så mitt råd til deg er bare å slappe av å gå på de sjekkene de setter deg opp på, bare følg rådene deres så ordner det seg. Anonymkode: 9e25e...9ae Tusen takk for at dere deler❤️, det hjelper masse!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå