Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

jeg er på jakt etter en ny jeansjakke. Mange år siden jeg hadde det nå. Men jeg vil at den skal være blå-blå, litt sånn mørk, og ikke sånn bleik, om dere skjønner. 'Jeg har kraftige armer og stor byste, men trenger ikke lukke jakka, det er mer for å ha på seg til diverse antrekk. 

Jeg har sett litt på zalando og ser at  ONLY Carmakoma har en fin en. Har 0 erfaring med det merket, er det noen som kjenner til det? 

Og Evans er jo alltid en slager, men blir det fryktelig mye ekstra dersom man bestiller fra utlandet nå?  De har mye evans på zalando men ikke akkurat det jeg ser etter nå (som jeg har sett da) 

Tips mottas med takk :) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en fra Levi's, den er utrolig god. :) 

AnonymBruker
Skrevet

Zalando har plus size levis også

Anonymkode: 69410...5e0

Skrevet

Ja ser de har fra Levis, men det var med pris da.. 

Skrevet
Måneskinn skrev (1 minutt siden):

Ja ser de har fra Levis, men det var med pris da.. 

Den jeg har er et par år gammel men den holder godt altså så jeg synes den var en god investering til tross for prisen. :P 

Hvor mye tenker du å bruke da? Jeg har et par fra Zizzi og de tror jeg var rimerligere..

Skrevet
FrøkenMånestråle skrev (1 minutt siden):

Den jeg har er et par år gammel men den holder godt altså så jeg synes den var en god investering til tross for prisen. :P 

Hvor mye tenker du å bruke da? Jeg har et par fra Zizzi og de tror jeg var rimerligere..

ja du sier noe. Det er jo gjerne et plagg som holder lenge, så blir jo mer en investering ja.  Nei har ikke tenkt så mye på pris egentlig, bare inni hodet mitt at jeg syns det blir mye når det bikker 800 liksom. Men nå er det salg på levis da, så kanskje bare slå til. 

Jeg er også litt sær på jakker, spesielt fordi jeg er så kraftig i overkroppen, så sjelden noe sitter fint syns jeg selv da.  :P 

Skrevet
Måneskinn skrev (1 minutt siden):

ja du sier noe. Det er jo gjerne et plagg som holder lenge, så blir jo mer en investering ja.  Nei har ikke tenkt så mye på pris egentlig, bare inni hodet mitt at jeg syns det blir mye når det bikker 800 liksom. Men nå er det salg på levis da, så kanskje bare slå til. 

Jeg er også litt sær på jakker, spesielt fordi jeg er så kraftig i overkroppen, så sjelden noe sitter fint syns jeg selv da.  :P 

Jeansjakker passer alle også oss som er store her og der. 😄  Du kan jo kjøpe og eventuelt levere tilbake?  Men de fra Zizzi funker og fint, jeg har den jeg linket til i lys og mørk farge. Og så har jeg en mørk trucker fra Levi's, men den tror jeg ikke de har lenger, bare den lyse de har nå. Denne https://www.zalando.no/levis-plus-original-trucker-jeansjakke-light-blue-denim-l0m21g00b-k11.html og den er helt ok men den mørke som jeg har er bedre. :P 

Så du spurte etter erfaringer fra Only karmakova og de er ikke så generøse i størrelsene sine synes jeg så alt jeg har kjøpt der har jeg måttet levere tilbake. Men jeg har aldri prøvd jakkene deres da. 

Skrevet

Ja skal sjekke ut zizzi og cellbes, det kan og funke. Kjøpte en sånn fake skinnjakke derfra for noen år siden, aldri fått så mye skryt noen gang 😄 

ellers har de en sånn  heritage trucker levis på zalando da, den ser veldig fin ut og har den mørke fargen jeg liker. 

AnonymBruker
Skrevet

Bubbleroom har jeansjakker i extended sizes, altså opp til 52, så sjekk ut om der kan være noe. Boozt har også jeansjakker i store størrelser.

Anonymkode: 74513...594

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte min på H&M 

Anonymkode: 52bba...2d8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte en blå jeans jakke fra Mango Violetta. Myk og god, og fin retro blå farge. 

Anonymkode: e6cfd...561

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...