Menemen Skrevet 15. mai 2021 #21 Skrevet 15. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Søk på natural remedy bacterial vaginosis så får du opp mange naturlige ting du kan gjøre hjemme uten medisin. Anonymkode: 044ea...5bd Det er vel ingen grunn til at TS skal styre med hjemmeremedier om hun har tilgang på helsehjelp. 5
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #22 Skrevet 15. mai 2021 Jeg fikk det etter å ha ligget med en mann som luktet rart der nede, fikk resept på antibiotika gel mot bakteriell vaginose og det forsvant, ikke fått igjen heldigvis. Ofte er det bakterieflora eller mismatch med bakterieflora til mannen og/eller sæd som gir deg denne ubalansen Anonymkode: fc56b...3cc 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #23 Skrevet 15. mai 2021 Just now, MonaSunde said: Det er vel ingen grunn til at TS skal styre med hjemmeremedier om hun har tilgang på helsehjelp. Pluss at det ikke fungerer. Melkesyrebakterier kan hjelpe på ubalanse, men ved full BV må antibiotika til Anonymkode: fc56b...3cc 3
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #24 Skrevet 15. mai 2021 MonaSunde skrev (5 minutter siden): Det er vel ingen grunn til at TS skal styre med hjemmeremedier om hun har tilgang på helsehjelp. Er vel ingen grunn til å putte i seg medisiner som er kjemisk fremstilt ned bivirkninger når hun kan bruke naturlige hjelpemidler som er mer skånsomt for kroppen. Naturen har alt man trenger. Anonymkode: 044ea...5bd
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #25 Skrevet 15. mai 2021 Just now, AnonymBruker said: Er vel ingen grunn til å putte i seg medisiner som er kjemisk fremstilt ned bivirkninger når hun kan bruke naturlige hjelpemidler som er mer skånsomt for kroppen. Naturen har alt man trenger. Anonymkode: 044ea...5bd Jeg prøvde alt som var å prøve før lokal antibiotika-gel, det gjorde faktisk problemet enda verre Anonymkode: fc56b...3cc 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #26 Skrevet 15. mai 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Pluss at det ikke fungerer. Melkesyrebakterier kan hjelpe på ubalanse, men ved full BV må antibiotika til Anonymkode: fc56b...3cc Det vet du ingenting om. Men folk for proppe i seg så mye medisiner de vil. Anonymkode: 044ea...5bd
Menemen Skrevet 15. mai 2021 #27 Skrevet 15. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det vet du ingenting om. Men folk for proppe i seg så mye medisiner de vil. Anonymkode: 044ea...5bd Å ta antibiotika for BV er ikke akkurat det samme som å proppe i seg medisiner. Det får være måte på hysteri. 3
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #28 Skrevet 15. mai 2021 13 minutter siden, MonaSunde said: Å ta antibiotika for BV er ikke akkurat det samme som å proppe i seg medisiner. Det får være måte på hysteri. Pluss at behandlingen ofte er lokal og mer skånsom Anonymkode: fc56b...3cc
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #29 Skrevet 15. mai 2021 18 minutter siden, AnonymBruker said: Det vet du ingenting om. Men folk for proppe i seg så mye medisiner de vil. Anonymkode: 044ea...5bd Vet jeg ingenting om det? Jeg prøvde jo alt da jeg hadde BV, fra yoghurt til eplesidereddik. Endte da opp med svie i tillegg til BV. Men er enig at ved mild ubalanse så kan man forsøke melkesyrekapsler som kan ha god effekt Anonymkode: fc56b...3cc 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå