AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #1 Del Skrevet 14. mai 2021 Hvor streng er billettkontrollørene? Pleier de å sjekke alder? Noen med erfaring? Anonymkode: 044e2...14e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #2 Del Skrevet 14. mai 2021 Om barnet åpenbart er under aldersgrensen vil dere nok bli stoppet! og du, husk at det er grunn for aldersgrensen, og for barnets del bør den overholdes! Anonymkode: 5b22a...8cb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #3 Del Skrevet 14. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Om barnet åpenbart er under aldersgrensen vil dere nok bli stoppet! og du, husk at det er grunn for aldersgrensen, og for barnets del bør den overholdes! Anonymkode: 5b22a...8cb Fint med aldersgrenser ja. Vil nødig sette barna mine i fare. Jeg anser dette tilfellet som trygt. Barn er forskjellig😊 Jeg har to store barn og ett på 5 år. Vi tenker å se en film med 9 års aldersgrense. Man må egentlig være 6 år i følge med voksen. Anonymkode: 044e2...14e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #4 Del Skrevet 29. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 15.5.2021 den 0.56): Fint med aldersgrenser ja. Vil nødig sette barna mine i fare. Jeg anser dette tilfellet som trygt. Barn er forskjellig😊 Jeg har to store barn og ett på 5 år. Vi tenker å se en film med 9 års aldersgrense. Man må egentlig være 6 år i følge med voksen. Anonymkode: 044e2...14e Hvordan gikk det TS, kom dere inn? Vi tenkere også å dra på 9-årsfilm med 5-åringen vår (Sonic 2). Bumper tråden i tilfelle flere har erfaringer 😊 Anonymkode: 3b6b9...71a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå