AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #21 Skrevet 15. mai 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ja, man kan bli skikkelig dårlig med feber ved første herpesutbrudd. Såå spørs om ikke du har fått av ny partner? Anonymkode: 772e3...c3d Fysh for noe ekle greier. Legen trodde det var det jeg hadde. Svir noe helt forferdelig når jeg tisser, holder faktisk på å dø. Feber og høy puls. Fikk antibiotika for det så håper det hjelper fort. Anonymkode: c2926...ed2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #22 Skrevet 15. mai 2021 Det kan være alt fra klamydia, til skjedebetennelse eller tricomonasinfeksjon. Jeg fikk sistnevnte i 2019, det var et helvete og forstod ikke hvorfor samleie gjorde så vondt. Det var visstnok ikke farlig, men det var ekstremt smertefullt! Brennende svie som du sier. Det er tvilsomt det du har da, ettersom det er relativt få tilfeller av tricomonas. Du har sjekket at du ikke har urinveisinfeksjon? Hvis det er bakterier i underlivet ditt, så kan det fort dukke opp både urinveisinfeksjon og skjedebetennelse. Anonymkode: 5ba1f...7f1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå