Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hei, jeg er selv 36 år men tenner på damer som er eldre enn meg. Under 50😁 hvor kan man sjekke opp damer i den alderen? 
*endret teksten litt😅

Endret av Noname1
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Cougars og milf er betegnelser som er helt ute, fordi de er med på å kaste skam over kvinners seksuelle relasjoner til yngre menn. Så glem først og fremst dem. Ellers er det bare å ha vide aldersdefinisjoner og si at du liker damer som er litt eldre enn deg rett ut. Det blir mer og mer vanlig at kvinner er åpne for vide alderskategorier, det er bare psykologer og forskere (såkalte datingeksperter) som prøver å få oss til å tro det er uvanlig. 

Anonymkode: b6d0b...173

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Alder er bare et tall. Det er din genetiske alder som teller. Snakket med en dame som jobber i en kles butikk. Trodde at hun var en fyldig kvinne på ca 40 år men hun sier at hun er 60 år!!! Enda hun ser 20 år yngre ut. Mens andre damer i 40 årene ser ut som de er 57-60 år. Så du kan treffe kvinner som ser eldre eller yngre ut enn sin alder... 

Anonymkode: ec1ef...a60

• Liker 4
Gjest Fnuggolina
Skrevet
Noname1 skrev (På 14.5.2021 den 16.39):

Hei, jeg er selv 36 år men tenner på damer som er eldre enn meg. Under 50😁 hvor kan man sjekke opp damer i den alderen? Noen nettsider? Er det cougars eller milf...

Ehm.....10-15 år eldre enn deg er da ikke «eldre damer». 

Ingen kvinner som er sammen med menn som er eldre kaller det noe som helst, hvorfor denne nedsettende betegnelsen på kvinner? 🤷‍♀️

AnonymBruker
Skrevet

Tror du kan finne de damen på vanlige nettdating sider. Jeg er selv i 40 årene, og dater 10 år ned eller opp.

Anonymkode: 31556...cae

• Liker 3
Skrevet (endret)

Milf er en dame som er gammel nok til å være din mor og en cougar en kvinne på over 40 som ligger med menn i 20-årene. Så du har misforstått betegnelsene.

Endret av Sophie-Ann
  • Liker 5
Gjest Alterego666
Skrevet

Bare vær tydelig på preferansene dine. Jeg leser fra tråden her at du bør være forsiktig med merkelapper, og det er nok alltid et godt råd.

AnonymBruker
Skrevet
Sophie-Ann skrev (6 minutter siden):

Milf er en dame som er gammel nok til å være din mor og en cougar en kvinne på over 40 som ligger med menn i 20-årene. Så du har misforstått betegnelsene.

MILF er ei som er mor til et eller flere barn, og som fremdeles er knullbar og sexuelt atraktiv

Anonymkode: 5d379...58e

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

MILF er ei som er mor til et eller flere barn, og som fremdeles er knullbar og sexuelt atraktiv

Nei, dette kommer fra American Pie, hvor alle tenner på Stiflers mamma, ergo gammel nok til å være moren deres 

• Liker 1
Skrevet

Hei, jeg er selv 36 år men tenner på damer som er eldre enn meg. Under 50😁 hvor kan man sjekke opp damer i den alderen? Noen nettsider? Er det cougars eller milf...

Vær så snill å ikk kall oss Cougar eller milf.

AnonymBruker
Skrevet

Call me Hot Mama.

Anonymkode: c2418...3c7

AnonymBruker
Skrevet

Liker du eldre menn..? I bukser som gir stram og formfull rumpe

Anonymkode: c49e8...c43

Skrevet
Fnuggolina skrev (6 timer siden):

Ehm.....10-15 år eldre enn deg er da ikke «eldre damer». 

Ingen kvinner som er sammen med menn som er eldre kaller det noe som helst, hvorfor denne nedsettende betegnelsen på kvinner? 🤷‍♀️

Mente ikke noe negativt eller nedsettende om kvinner.. så der tolket du meg feil.

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Tror du kan finne de damen på vanlige nettdating sider. Jeg er selv i 40 årene, og dater 10 år ned eller opp.

Anonymkode: 31556...cae

Takk. Noen tips til nettsider?

Gjest Fnuggolina
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

«Som fremdeles er liggbar tross at hun er mor».... 🤣 Asså.

Fy dæsken så nedsettende. 

AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, O.G. said:

Vær så snill å ikk kall oss Cougar eller milf.

Slapp helt av, du er ingen av delene.

Anonymkode: edaf8...a76

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Slapp helt av, du er ingen av delene.

Anonymkode: edaf8...a76

Mens du er begge delene?

AnonymBruker
Skrevet
O.G. skrev (3 timer siden):

Mens du er begge delene?

Du trenger ikke bekymre deg du er en pen dame. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du trenger ikke bekymre deg du er en pen dame. 

Takk. ;)

Skrevet

Hei, jeg er selv 36 år men tenner på damer som er eldre enn meg. Under 50😁 hvor kan man sjekke opp damer i den alderen? 
*endret teksten litt😅

Smart av deg å endre teksten, du kjente trykket det en stund?,😅😂😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...