Gå til innhold

Depresjon av stilnoct?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok  for første gang 5 mg stilnoct igår kveld. Nå sitter jeg her med en ekstremt dypt svekkende depresjon i kropp, ikke så mye psykisk når det gjelder tanker, mer som at hjernen brenner fordi den ikke fungerer. Jeg sliter ikke med depresjon og hadde HELT glemt hvordan det føles psykisk og fysisk. Er det noen andre som har opplevd dette etter å ha tatt stilnoct. For eks noen som sjenerelt ikke sliter med depresjon fra før. For jeg tror jeg ikke hadde sammenkoblet at det var stilnocten hvis jeg hadde vært deprimert fra før av 😯

Anonymkode: 300b6...e46

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

?

Skrevet

Aldri merke noen ting med Stilnoct

AnonymBruker
Skrevet

Tror neppe du får slike bivirkninger etter å ha brukt det en gang🤷‍♀️

Anonymkode: 6d6f7...f09

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Brukt Stilnoct i lang tid. Har ingen bivirkninger. 

Anonymkode: c7859...034

AnonymBruker
Skrevet

Gått på det fast i åresvis. Ingen bivirkninger. 

Tviler på at du får så sterke depresjonssymptomer av EN tablett på 5mg.

Anonymkode: 122b9...77f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg tok  for første gang 5 mg stilnoct igår kveld. Nå sitter jeg her med en ekstremt dypt svekkende depresjon i kropp, ikke så mye psykisk når det gjelder tanker, mer som at hjernen brenner fordi den ikke fungerer. Jeg sliter ikke med depresjon og hadde HELT glemt hvordan det føles psykisk og fysisk. Er det noen andre som har opplevd dette etter å ha tatt stilnoct. For eks noen som sjenerelt ikke sliter med depresjon fra før. For jeg tror jeg ikke hadde sammenkoblet at det var stilnocten hvis jeg hadde vært deprimert fra før av 😯

Vet du egentlig hva en depresjon er? For det første så er depresjon fysisk og for den andre er ikke depresjon en en dagsgreie

Anonymkode: 36067...206

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Vet du egentlig hva en depresjon er? For det første så er depresjon fysisk og for den andre er ikke depresjon en en dagsgreie

Edit:skulle stå psykisk 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...