AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #1 Skrevet 14. mai 2021 Noen som har erfaring med Zoloft 50mg for angst? Synes det hjalp i starten men fikk vivsl for å dempe angst så nå har jeg sluttet med vival og føler på angsten igjen. Bør jeg øke til 100 mg? 5 uker siden. Anonymkode: 4d3ca...1c7
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #3 Skrevet 14. mai 2021 Kanskje jeg misforstår deg nå, men du må ikke justere medisiner uten å prate med legen din! Og ikke ta imot råd fra random folk på forum 😊 Anonymkode: 7fce9...fed
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #4 Skrevet 14. mai 2021 Jeg lurer på hvor lenge det er siden du sluttet med Vival, kanskje den økte angsten kommer pga det? Ikke så uvanlig å kjenne litt på økt angst da. Med mindre du har en avtale med legen om at du kan øke dosen så bør du snakke med legen før du gjør endringer. Og nevn gjerne at du nettopp har sluttet med Vivalen. Anonymkode: b1c2d...9ce
Gjest Skrevet 14. mai 2021 #5 Skrevet 14. mai 2021 Kjære trådstarter, Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. Med vennlig hilsen, Anki, mod
Fremhevede innlegg