AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #1 Skrevet 13. mai 2021 Kort fortalt Jeg fikk panikk angst kastet på meg som 15 åring. Har gått til psykolog i 20 år. har fullført skolegang, tatt utdannelse og har fast jobb. Er gift og har barn. Jeg fikk diagnosen PTSD har alltid vært i jobb, men har i små perioder vært sykmeldt. Blir fort sliten av hektiske hverdager over lang tid. har fått veldig god hjelp av psykolog, EMDR osv. angsten er mindre, og egentlig fraværende, men kan kjenne på indre uro i enkelte situasjoner og har fremdeles ting som kan trigge angsten. Har jeg fremdeles PTSD? Ingen som har sagt at jeg fortsatt har det, eller er kvitt det? hvordan fungerer dette? Anonymkode: 9f390...95b
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #2 Skrevet 14. mai 2021 Høres ikke ut som du har det. Det du beskriver er helt normalt. Anonymkode: 3fc66...9ca 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #3 Skrevet 14. mai 2021 Hei Kjenner meg igjen her. Man kan være friskemeldt fra ptsd. At du hadde engang betyr ikke du alltid har det. Sånn forklarte psykologen meg. Men vi kan ha triggers og bli lettere urolig / stresset i belastende situasjoner eller situasjoner lik fortiden . Anonymkode: 557fa...3b4 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #4 Skrevet 14. mai 2021 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Hei Kjenner meg igjen her. Man kan være friskemeldt fra ptsd. At du hadde engang betyr ikke du alltid har det. Sånn forklarte psykologen meg. Men vi kan ha triggers og bli lettere urolig / stresset i belastende situasjoner eller situasjoner lik fortiden . Anonymkode: 557fa...3b4 Skal ha siste time hos psykolog neste gang, avslutningstime. Tenker å spør da. Greit å vite liksom Anonymkode: 9f390...95b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå