AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #1 Skrevet 13. mai 2021 Fikk plutselig elveblest rundt lårene, ved armhulen, litt av armen og brystet. Hatt det en gang før på ryggen i 2018 men det var fordi jeg reagerte på zyrtec. Men nå har jeg ikke tatt noe for at huden skal reagere eller verken kom borti som jeg husker da. Tenkte å kjøpe hydrokortisonkrem, har fått brukt lipid krem for det var det jeg hadde hjemme men den dempet litt av kløen. Burde jeg dra innom legen eller heller kjøpe hydrokortisonkrem? Anonymkode: 4a40f...702
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #2 Skrevet 13. mai 2021 Hvis det vedvarer er det jo greit å finne ut hva du reagerer på. Har du byttet vaskemiddel eller bruker du vaskemiddel/skyllemiddel med parfyme? Om du bruker med parfyme kan du ha utviklet parfymeallergi. Har du spist noe kanskje som du ikke pleier å spise til vanlig? Kortisonkremen vil bare dempe utslettene, men vil ikke fjerne årsaken eller histaminene. Om du ikke tåler cetirizin må du isåfall få en annen antihistamin av legen din. Anonymkode: 040eb...9a3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå