Gjest Anonymous Skrevet 1. oktober 2002 #1 Del Skrevet 1. oktober 2002 heisann! skal komme meg litt bort om noen dager og tenkte å prøve ut sverige! vet at her er dte ikke fullt så dyrt og det kan være godt å komme litt ut av norge! men jeg vil ikke så langt, bare litt innenfor grensen,kanskje strømstad-men vil heller ikke inn iden stooore folkemassen! vi drar over svinesund. er det noen som vet om noen hoteller med en real pris om ikke er altfro ille!? har søkt på internett, men fant ikke noe jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. oktober 2002 #2 Del Skrevet 1. oktober 2002 vet ikke om noe men vil for det ønske deg god tur.. neon er i det gode humør idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufus Skrevet 1. oktober 2002 #3 Del Skrevet 1. oktober 2002 Det finnes flere steder nedover svenskekysten som er veldig koselige... :D Grebbestad (Tanumstrand m/badeland og golf tror jeg...), Fjellbäcka, Smögen osv...Det er jo litt lenger enn Strömstad, men veldig koselige steder... :D Lenge siden jeg har vært der, men jeg tror ikke det tar så lang tid fra Strömstad...ca 30 minutter...max 1 time... Fant denne siden - jeg har ikke brukt den, men du kan jo se litt på den selv....http://cityguide.se/ Ellers skal det være et hytteområde/camping el som heter Capri ikke langt fra grensen, men det fant jeg ikke noe om på nettet... God tur!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paprika Skrevet 1. oktober 2002 #4 Del Skrevet 1. oktober 2002 Vet ikke hvor lenge det er til du skal reise, men på www.qxl.no auksjonerer de for tiden bort en hel haug hoteller bl. a. i Norge, Sverige og Danmark. Auksjonen går ut om 24 dager, så det er jo siste dagen det gjelder å legge inn bud på hotellet en ønsker. Lykke til i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. oktober 2002 #5 Del Skrevet 1. oktober 2002 jeg skal sjekke ut denne siden men skal reise om 7 dager! er det ingen som vet om noen hiteller eller lignende som jeg kan søkepå nettet og finne sted og priser! slikt er så lett i norge da kommer det opp en haug med opplysinger om sted og pris! vart litt vanskeligere med sverige! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 2. oktober 2002 #6 Del Skrevet 2. oktober 2002 Gå inn på www.telefonkatalogen.no og søk etter Sveriges turistråd i Oslo. De kan helt sikkert hjelpe deg. God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå