Gå til innhold

Kvalitetsleker?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjøper helst litt ordentlig, mye fisher price, duplo osv 

Anonymkode: 8e614...4ae

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ostheimer og Grimms er gode merker. Har falt veldig i smak hos oss. Butikken Små Spor har masse fint. 

Anonymkode: b6506...a4a

AnonymBruker
Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Vi er mer opptatt av at barna skal få det de har lyst på enn at lekene skal komme fra bestemte merker. Det aner meg at du har veldig små barn siden du spør det spørsmålet. Synes jeg ser en forelder si til åtteåringen sin at hun ikke får det hun ønsker seg til bursdagen sin fordi mamma ikke synes kvaliteten er bra nok. 

Anonymkode: fa12b...a6b

Jeg har ikke små barn (minste er 7 år), men kan likevel skrive under på at ingen av barna her i huset har fått «det de har ønsket seg» når ønsket har inkludert (1) «plastræl», (2) dårlige/stereotype rollemodeller, (3) tvilsom miljøprofil eller (4) ting vi vet bare er en trend akkurat nå. 

Men siden vi hele tiden har vært helt åpne om hvorfor enkelte ting er uaktuelle, så har ikke barna blitt blendet av hverken markedsføring eller sosialt press rundt det å ha det, heller. 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: f6b5c...106

• Liker 3
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing,samt svar til dette.

Chantielle mod.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har ikke små barn (minste er 7 år), men kan likevel skrive under på at ingen av barna her i huset har fått «det de har ønsket seg» når ønsket har inkludert (1) «plastræl», (2) dårlige/stereotype rollemodeller, (3) tvilsom miljøprofil eller (4) ting vi vet bare er en trend akkurat nå. 

Men siden vi hele tiden har vært helt åpne om hvorfor enkelte ting er uaktuelle, så har ikke barna blitt blendet av hverken markedsføring eller sosialt press rundt det å ha det, heller. 🤷🏼‍♀️

Å gid, må selvskryte litt. Å ikke gi barn det de ønsker seg til jul og bursdag er ikkr noe jeg ser på som positivt hvertfall 

Anonymkode: 425d7...ba3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Når dere innprenter deres meninger om barneleker, kan det tenkes at barna deres ikke gidder lenger å prøve å fortelle hva de ønsker seg? 

Anonymkode: 51873...3a4

• Liker 1
Skrevet

Kjøper leker til barnebarnet på www.lekekassen.no. Veldig fornøyd 🙂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...