Gå til innhold

Vet du hvor gammel du er?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis noen spør deg om hvor gammel du er, kan du svare med en gang eller må du tenke deg om?

Jeg vet hvor gammel jeg er - hvis jeg tenker meg om. Men det er ikke noe jeg tenker på i hverdagen, så jeg må alltid tenke noen sekunder før jeg husker det, litt sånn som dette: "hvor gammel er jeg nå igjen ... 36, 37? La oss se, nå er det 2021, så da er jeg 38!"

Er det flere som sliter med det samme? 🙈

Anonymkode: 45f5c...c67

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nylig hatt bursdag. Hver gang jeg drikker glemmer jeg alderen min, og sier den alderen jeg nettopp hadde. 

I tillegg ser jeg ut som en ungdom😂Så når jeg er med unge folk og de spør, er du 02, 05? Svarer jeg noen ganger ja🙈 

Anonymkode: 62eba...ccf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg svarer med en gang, men så kommer jeg på at erm, det var enten et eller to år feil det. Som når jeg leste spørsmålet, tenkte jeg 37! Også hmm, nei, 38 er det nå. 39 snart faktisk. Jaja :P

Anonymkode: 267d2...e9d

AnonymBruker
Skrevet

De gangene jeg spør om alder, er når jeg kjøper alkohol eller skal inn på et sted det er aldersgrense.

Da blir jeg alltid satt ut at jeg nøler med å svare. Men når jeg først får summet meg og sier alderen, får jeg bare latter tilbake og ser nøye på legitimasjonen min. 

Anonymkode: 73749...2e0

Skrevet (endret)

Må tenke litt selv..

Hjernen min: :balltre:

Endret av Kenelz
  • Liker 1
Skrevet

det høres ut som enkelte bør skrive det inn i handa si

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det sliter jeg ikke med slik som dere «ungdom». Jeg er 55 år, trenger ikke å tenke en gang for å huske det.

Anonymkode: 135e5...4e5

Skrevet

Det er mye jeg må tenke meg om før jeg svarer på, men alderen har jeg full oversikt over. :)

AnonymBruker
Skrevet

Har bare sånn ca peil. 

Forrige bursdag fant jeg ut at jeg i et helt år hadde trodd jeg var et år eldre enn jeg var... 

Anonymkode: 538ba...aa3

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Hvis noen spør deg om hvor gammel du er, kan du svare med en gang eller må du tenke deg om?

Jeg vet hvor gammel jeg er - hvis jeg tenker meg om. Men det er ikke noe jeg tenker på i hverdagen, så jeg må alltid tenke noen sekunder før jeg husker det, litt sånn som dette: "hvor gammel er jeg nå igjen ... 36, 37? La oss se, nå er det 2021, så da er jeg 38!"

Det jeg lurer på er alderen på KG-brukere? Ser ut som alle her er 37 -40 år?

AnonymBruker
Skrevet

Har full kontroll over hvor gammel jeg er. 

Anonymkode: 4a5dd...9e5

AnonymBruker
Skrevet

Det har jeg aldri hatt problemer med. 

Anonymkode: e2ad6...09c

Skrevet (endret)

Jepp det vet jeg. Men jeg måtte tenker etter 🙈

Endret av Sylvelin
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Ikke på meg selv, men slektninger og venner så må jeg tenke etter. Det blir sånn "skal vi se XXX er født i 1970.. og vi er i 2021.. så da er XXX 41 år!" :skya:

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Selvsagt vet jeg det, er da ikke helt senil.

Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg har nylig hatt bursdag. Hver gang jeg drikker glemmer jeg alderen min, og sier den alderen jeg nettopp hadde. 

I tillegg ser jeg ut som en ungdom😂Så når jeg er med unge folk og de spør, er du 02, 05? Svarer jeg noen ganger ja🙈 

Anonymkode: 62eba...ccf

Rart det, alle på kg ser visst ut som ungdom og blir spurt om leg på polet etc 🤣

Anonymkode: dc5ad...7e8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg må tenke meg om.

Jeg har i alle år hatt en tendens til å si hvor gammel jeg blir i løpet av året med en gang vi har passert nyttår, ikke hvor gammel jeg er akkurat nå.
Hvis noen spør meg om hvor gammel jeg er må jeg tenke meg om "er jeg xx, eller blir jeg xx?"-

Anonymkode: f0359...261

AnonymBruker
Skrevet

Kort tid etter bursdag trenger jeg et nanosekunds tenkepause.

Anonymkode: 5a5a3...926

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...