AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #1 Skrevet 13. mai 2021 fastlegen hadde klart å få meg inn på sykehuset og jeg hadde et ørlite håp. Det stod at jeg skull på utredning i hudsykdommer, og hadde fått tildelt en lege jeg visste var veldig grei og flink. rett før timen før jeg beskjed om at jeg må inn til en annen lege, og jeg faller bare sammen. legen er ung, dansk og klarer ikke se helheten av problemene. hun undersøker ikke huden ordentlig i lys. sier bare imot meg når jeg prøver å si hva problemene består av. hun skriver ut en tablett kur . ingen diagnose, og ingen info om hva som er problemet her. spør om hun skal ta biopsi, men nei...får heller ikke oppfølgingstime. er så sliten av hudleger som sitter og synser på 1 m avstand. bitter og tenker på at det hadde kanskje gått bedre med den andre legen Anonymkode: 02842...d15 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #2 Skrevet 13. mai 2021 Det er mulig å gå privat om du ikke er fornøyd med det offentlige tilbudet Anonymkode: 852bc...827
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #3 Skrevet 13. mai 2021 Merkelig .. jeg har gått til hudlege til og fra gjennom mange år, og har alltid fått den hjelpen jeg behøvde. Hyggelige pleiere også på poliklinikken . Hadde du tenkt ut på forhånd hva slags behandling du ville ha og forventet å få ? Anonymkode: b155d...102 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #4 Skrevet 16. mai 2021 Hmm. Så du knakk sammen da du fikk vite at du skulle til en annen lege? Kanskje du var litt forutinntatt og allerede hadde bestemt deg for at legen ikke var flink? Det er ikke du som skal fortelle legen hva som er problemet, det er omvendt. Anonymkode: ccd33...f5e 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå