Pasha Skrevet 4. september 2005 #1 Skrevet 4. september 2005 Hva trur dere lønner seg? Et bra hotell med standard rom, eller et litt dårligere hotell med større rom? Tenker på når jeg skal til New York neste år. Forrige gang vi var der bodde vi på et 2 stjerners hotell..og det var kjempefint og sentralt (liten lobby,,men det er jo ikke der man oppholder seg da). Da hadde vi 2 soverom , stort bad og stor stue. (var jo 5 personner da) New York er jo en dyr by når det gjelder hotellpriser, så jeg vil jo gjerne prøve å få mest mulig for penga. Da gjerne mulighet for kjøleskap og mulighet for å lage mat på rommet (frokost ute i 10 dager blir dyrt i tilegg til lunsj og middag).. Så kom gjerne med tips dersom dere har det. Og gjerne med hva det ksoter også
Mona Skrevet 6. september 2005 #2 Skrevet 6. september 2005 Nå har ikke jeg vært i New York da, men her i Norge er det sjelden du får større rom på dårligere hotell enn om du bor på et ordinært. I alle fall har ikke hotell med mindre standard vanligvis større rom enn de med høyere standard! Men det er selvsagt unntak.
Pasha Skrevet 6. september 2005 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2005 det jeg tenkte på var at på billigere hotell kan man kanskje bestille større rom (ala suite) og ende opp med samme pris som på et vanlig rom på et bedre hotell... men er da denne suite/rommet så bra at det lønner seg
Mona Skrevet 8. september 2005 #4 Skrevet 8. september 2005 Jeg for min del ville valgt det billigste for å få større plass. Så sant det er rent, er vel det greit, en oppholder seg jo svært lite på rommet!
Gjest Gitte Skrevet 9. september 2005 #5 Skrevet 9. september 2005 Leilighetshotell er kanskje vanskelig å finne i New York, men det er det jeg anbefaler ihvertfall. Bare å kunne lage seg mat er et stort + hos oss. Slipper å gå på restaurant for alle måltider.
Pasha Skrevet 10. september 2005 Forfatter #6 Skrevet 10. september 2005 det var det vi ønsker oss også. 3 måltider ute (evt snacks) kan fort bli dyrt når man skal være der i 10 dager. har satt ei vennine som jobber med dette på saken. så får vi se
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå