Gå til innhold

Hvor mye koster 1 tannimplantant?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår ikke helt hvor mye det koster for å sette inn 1 tann. Har lest på priser osv på tannklinikkens nettsider, men jeg forstår meg ikke på alle de forskjellige navnene og antall. 

Jeg tenker å sette inn enn tannimplantant helt bakerst, en tann jeksel. Jeg hadde blitt ekstremt glad om noen som kan dette og vet sånn CA hvor mye det koster å sette inn enn tannjeksel. 

Anonymkode: 54afd...ccc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må tannlege svare på

AnonymBruker
Skrevet

Mellom 20000,- og 30000,- for et implantat 👍

Anonymkode: 65463...c7e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Mei88 skrev (Akkurat nå):

Det må tannlege svare på

Men står det ikke på enkelte nettsider om hvor mye det kan koste? Slik at jeg vet sånn ca hva det kommer til å ligge på. Om jeg ikke har forstått totalt feil på hvilken tann som koster hva, så mener jeg at det kanskje er på rundt 15-25 tusen? Men det høres veldig mye yt for bare en jeksel? Kanskje jeg har misforstått

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Mellom 20000,- og 30000,- for et implantat 👍

20-30K ?!? Fyyy søren. Så dyrt?!!! Får hjertestopp snart. Kan man spørre om nedbetaling på 3 måneder?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

20-30K ?!? Fyyy søren. Så dyrt?!!! Får hjertestopp snart. Kan man spørre om nedbetaling på 3 måneder?

Vet at du spør om prisen,men "må" du ha en tann bakerst der da? Det vises ikke om den bakerste jekslen mangler. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det tror jeg, men ja, 25 er vanlig pris. 

Anonymkode: 16244...c2c

AnonymBruker
Skrevet

På klinikken vår tar vi 30 000 kr. Alt inkl.

Anonymkode: b0f02...638

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.5.2021 den 22.47):

Alt du spør om må klinikken du bruker svare på.. vi som ikke jobber der vet ikke hvilke priser de jobber med, og hva de tilbyr av nedbetaling.......

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kommer det ikke an på hvilken type innplat du skal ha? Det er vel forskjell på kvaliteten?

Anonymkode: 78afd...39d

Skrevet

Jeg skal har tre implantat satt inn om ca 1 mnd. Vet foreløpig kun pris på skruene, da de settes inn av oralkirurg.  Resten gjør tannlegen min. Prisen for å få satt tre skruer inn i kjeven er 31 000. Så kommer selve tenner og tilpasning av disse i tillegg. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.5.2021 den 22.55):

Vet at du spør om prisen,men "må" du ha en tann bakerst der da? Det vises ikke om den bakerste jekslen mangler. 

Hadde også klart meg uten den bakerst da! Jeg har forreste 4 tenner færre enn hva som er normalt, det er alle de 4 bakerste jekslene, og det har aldri vært noe problem for min del. Får heller adri visdomstenner, heldigvis!

Anonymkode: c7739...6e9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...