AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #1 Skrevet 12. mai 2021 Jeg har akkurat startet å date igjen, etter mange år frivillig singel. Ei venninne av meg meldte meg opp på møteplassen, og selvom det er mye rart der inne, så møtte jeg en jeg synes virket interessant. Han bor og kommer fra byen jeg studerer i, men pga korona så er jeg mye hjemme hos foreldrene mine nå i en annen by. Vi snakket på møteplassen litt, før vi tok samtalen videre på snapchat og messenger. Jeg var også innom byen hans ca 2 uker etter at vi ble kjent, og fikk da møtt han. Etter dette har vi snakket om at han skal komme på besøk, men har ikke planlagt noe spesifikt om når. Vi har små samtaler nesten hver dag på chat, men jeg vet ikke hva jeg tenker. Jeg liker han, men synes det er utrolig vanskelig å tolke interessenivå osv på meldinger når jeg ikke kjenner han så godt. Han har ikke på varsler på messenger, og det kan da enten ta lang tid før han svarer, eller så blir han plutselig borte lenge midt i en samtale. Jeg tenker at han sikkert har andre ting han holder på med, men det er fortsatt veldig frustrerende med tanke på å bli kjent. Han kan spørre hvordan dagen min har vært, eller om det var deilig med helg (når han vet klokkeslettet jeg sluttet på jobb) osv, men så føler jeg på en måte at han videre skriver små vage meldinger om noe han har gjort, uten å gi noe rom for videre samtale på en måte. Jeg har vist tydelig interesse ved å møte han, invitere han til meg, og spurt om vi skal ringes en dag. Han sier han gjerne vil komme på besøk, men vet ikke når. Ang ringing så er han også positiv, men det blir liksom ikke avtale om noe mer. Det er jo veldig mulig at jeg har vært borte fra dating verdenen litt lenge, og ikke forstår alt helt. Jeg tar litt tid før jeg interesserer meg for noen, og selvom det er en del på appen som har vist interesse, så har jeg mest lyst til å fokusere på en om gangen hvis jeg føler vi finner tonen og har kjemi. Jeg vil ikke være for pågående, men ønsker jo likevel å vite om han er verdt tiden min, og evt møtes igjen. Er det noen som har tips? Eller noen som har vært eller er i samme situasjon? Anonymkode: 19dcd...ee0
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #3 Skrevet 12. mai 2021 Vent med å foreslå å møtes igjen. Han vet at du vil når du har spurt flere ganger. Anonymkode: f38a8...0b4
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #4 Skrevet 12. mai 2021 Virker ikke interessert. Jeg har lært at menn som virker lunke, er det. Er de interessert, så merker du det. Og Møteplassen? Vet ikke om det er beste stedet egentlig..... Anonymkode: b22ce...495 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #5 Skrevet 12. mai 2021 Han bruker ikke Facebook i det hele tatt, og har sagt at han ikke har på varsler på messenger. Jeg har kun invitert han ned til meg en gang, det passet ikke den aktuelle helgen, og han sa at han gjerne ville komme en annen helg. Men jeg gidder ikke å avtale en ny helg, det syns jeg evt han kan gjøre siden jeg har vist interesse ved å inv en gang. Han virker interessert, men og travel. Han holder på med visninger og flytting osv akkurat nå. Jeg klarer ikke helt å tolke om han er i en travel periode, eller bare unnskylder. Jeg har sagt at jeg gjerne vil vite om han er interessert i å møtes mer osv, og at det hadde vært fint hvis han sa ifra hvis han ikke er. Dette har han svart på med at han vil møtes og bli kjent. Jeg skriver ikke så mye til han om dagen, og venter heller til han skriver til meg med å skrive. Det gjør han, men er ofte veldig vage spørsmål eller setninger som ikke leder noen vei, også stopper det opp. Men så kan han ha skrevet til meg når jeg står opp feks. Ang møteplassen så er jeg ikke imponert nei. TS Anonymkode: 19dcd...ee0
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #6 Skrevet 12. mai 2021 Siden han ikke har tatt initiativ / fulgt opp med et nytt møte igjen, virker det som han ikke er veldig interessert. Men det kan jo være at han er en type person som ikke er flink til å ta initiativ, eller at det faktisk ikke har passet hittil. Jeg ville foreslått å snakke med flere folk du liker på nettdatinga (er ikke kjent med Møteplassen) imens og prøv en ny date, ikke bruk masse tid på å vente på vedkommende iallefall. Hvis han insjer på noe mer er det jo bra, hvis ikke så er det kanskje ikke liv laga? Anonymkode: 05fdc...fd5
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #7 Skrevet 12. mai 2021 Det skal jo også sies at vi ikke har pratet sammen i mer enn ca 1,5 mnd, så det har ikke gått veldig lang tid liksom. Det er bare at jeg liker å planlegge, og jeg tror kanskje han er mer spontan. Men ja, jeg svarer når han skriver, så får vi se hva tiden bringer. Jeg tenkte at hvis han også betalte for møteplassen, og sa selv at han ville ha et forhold, at han faktisk var seriøs om det å bli kjent for å finne ut om vi kanskje passer sammen. Jeg skal ikke overtenke dette. Har jo ingen følelser i bildet, så det går helt fint, er nok bare jeg som endelig føler meg klar for noe seriøst igjen. Anonymkode: 19dcd...ee0
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #8 Skrevet 12. mai 2021 ABM skrev (4 timer siden): Hvorfor har han ikke varsel på messenger? Det er noko drit med varsel på alt mogeleg. Om ein ikkje slår av varsel så blir ein forstyrra heile tida. Mykje betre å slå av og kikke innom ein gang i blant og svare då. Anonymkode: ec069...011
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #9 Skrevet 13. mai 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Det skal jo også sies at vi ikke har pratet sammen i mer enn ca 1,5 mnd, så det har ikke gått veldig lang tid liksom. Det er bare at jeg liker å planlegge, og jeg tror kanskje han er mer spontan. Men ja, jeg svarer når han skriver, så får vi se hva tiden bringer. Jeg tenkte at hvis han også betalte for møteplassen, og sa selv at han ville ha et forhold, at han faktisk var seriøs om det å bli kjent for å finne ut om vi kanskje passer sammen. Jeg skal ikke overtenke dette. Har jo ingen følelser i bildet, så det går helt fint, er nok bare jeg som endelig føler meg klar for noe seriøst igjen. Anonymkode: 19dcd...ee0 Nei, dette tror jeg ikke er liv laga. Var jeg deg hadde jeg ikke lagt noe mer i dette. Det er ofte sånn som dette på nettdating: Folk betaler abonnement, er på og interessert i starten, før det dabber av. En del ønsker nok rett og slett ikke å gå inn i et forhold, men liker kontakt og spenning - og evt noe sex i ny og ne. Jeg har opplevd dette flere ganger, menn trekker seg når det blir forventninger om noe mer, og alle som en har sagt at de er seriøse og leter etter en kjæreste. Det er nok så enkelt som at de ikke føler at det er det rette og vil heller ikke bruke tid på å finne ut om det er det. Anonymkode: b22ce...495 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå