Gå til innhold

Dere med IBS

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt ibs i mange år. De siste månedene har det kommet lyder ( romling) fra magen absolutt hele døgnet. Jeg våkner av det om natten og dette plager meg veldig.

Jeg har vært hos lege, men det kom ikke noe ut av det. Har man diagnosen IBS nytter det visst ikke å komme med nye symptomer. Alt til skives ibs.

Er det flere som har det på den måten? Jeg synes det er rart at magen aldri tier stille, men jamrer seg hele tiden.

Anonymkode: 2e101...9d7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan spiser du i løpet av dagen? Magen min rumler en del etter middag og etter måltider. Personlig har jeg endret spisemønster til periodisk faste, og merker mye mindre rumling og oppblåsthet etter jeg endret til det. Tror magen bare har godt av en lengre spisepause :)

Anonymkode: a5cdd...978

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvordan spiser du i løpet av dagen? Magen min rumler en del etter middag og etter måltider. Personlig har jeg endret spisemønster til periodisk faste, og merker mye mindre rumling og oppblåsthet etter jeg endret til det. Tror magen bare har godt av en lengre spisepause :)

Veldig enig i dette. Har samme erfaring som deg. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ts her

Jeg spiser helt normalt. Holder meg mest mulig unna karbohydrater og holder meg til 3-4 måltider pr dag. Jeg har heller ikke endret på noe, det er det som er så merkelig.
Jeg har tidligere sjelden hatt problemer med lyd fra mage, nå er det konstant. Merkelig.

Anonymkode: 2e101...9d7

AnonymBruker
Skrevet

Prøvd Lav Fodmap?

Her er jeg blitt myyyye(!) bedre etter jeg begynte med det. Det er fremdeles noe rumling, oppblåsthet og forstoppelse, men en ny verden.

Anonymkode: 62f37...a67

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...