Gå til innhold

Hvorfor ser jeg ut som en gutt?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ei jente på 24 år, og til tider så ser jeg ut som en mann. Spesielt om jeg har spist lite, sovet lite og om jeg generelt er sliten så ligner jeg på en mann. Til og med familien min har påpekt dette. Jeg er ganske feminin de dagene jeg er opplagt, glad og tar vare på meg selv. Jeg syns det er så fælt å ligne på en mann i ansiktet. Er det noe jeg kan gjøre for å få mer av kvinnelig hormoner? Jeg er altså 100% biologisk jente. Er det noe som gjør at kroppen kan se mannelig ut? Trenger seriøse svar..

Anonymkode: 0df08...9c0

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sikkert fordi du er høy. Jeg syns alle litt kraft kvinner over 175 kan se ut som menn. 

Anonymkode: e3ba3...ee7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kraftige

Skrevet (endret)

Du kan slappe av med den du er. Det er in å se litt androgyn ut, og mange synes det er sexy. Lek med kjønnsuttrykket ditt. Jeg f.eks som er høy og slank kan gjerne gå rundt og ønske meg at jeg var en 150 cm lav jente med store pupper. Imidlertid er det umulig, og de typene som ønsker seg slike petite vidundere som passer inn i franske og italienske klesstørrelser, vil for alltid se andre veier enn der jeg går. Da må man leve med dette, og godta at naturen er slik den er. Noen typer liker sikkert deg akkurat slik du er. Flørting og seksualitet er jo nettopp spennende fordi alle er så forskjellige. Mote og skjønnhetspleie også...

Endret av Olaug Olsen
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Sikkert fordi du er høy. Jeg syns alle litt kraft kvinner over 175 kan se ut som menn. 

Jeg er 163, er tynn og har kvinnelig former. Det er bare ansiktet mitt som er mandig

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Androgynt utseende er jo kjempesexy!

Mange menn som synes det...

Anonymkode: 80602...df0

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Jeg er 163, er tynn og har kvinnelig former. Det er bare ansiktet mitt som er mandig

Hvis du er tynn som i undervektig eller i nærheteb av undervekt, kan det hjelpe om du legger på deg noen kilo :)

Anonymkode: 3919c...113

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Mandig bredt ansikt her også. Har langt hår da..

Anonymkode: 269db...6a3

Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

sikker på at det ikke er det

Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Hva legger du i at du ser ut som en mann i ansiktet?

AnonymBruker
Skrevet

Det enkleste må vel være å sminke seg litt..? 

Anonymkode: 4ac18...e21

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser også ut som en mann. Både med og uten sminke. For meg blir det litt som å sminke en bæsj, så nå gidder jeg ikke det lenger. Menn har aldri likt meg uansett, så hvem bryr seg. Deilig å slippe å stresse med den sminka.

Anonymkode: 33b02...38c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

du kan ha pocs men da får du skjegg og kviser..

Anonymkode: e520d...fe7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...