Gå til innhold

bensinprisen hos deg idag?


Gjest bensin

Anbefalte innlegg

Bensinprisen er på (statoil) på jæren 12,26 kr

300 meter unna ligger bensinprisen på(SMART)på 10,99 kr

shell ligger ganske likt statoil.

Esso har jeg ikke fulgt med på.

UNO X er vel ganske rimelige i forhold til disse bensinstasjonbutikkene.

Hva liger den på hos dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg fylte for 11.47 på esso skårer i går, men på esso alnabru var det 11.82 10 min senere.

Veninna mi holdt på kjøre av veien en dag denne uken da hun kjørte trondheimsveien og så at det var rundt 8 kroner på unox! :ler:

Jeg bryr meg ikke så mye om prisene nå lenger jeg heller. Men i de periodene jeg fyller 1 tank i uka banner jeg høyt over bensinprisene. Men nå blir det 1-2 tanker i måneden og da er det overkommelig. med min 60 liters tank er det mye å spare når bensinen koster 9 kr istedet for 12..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Varg-Menja

Her jeg bor er det alltid billigere enn andre steder, uten at jeg helt skjønner hvorfor. Nå koster det vel 9,80 igjen på de biligste stasjonene, og det har bare vært over 10 kroner en eneste dag siden dette styret begynte. Men vi har inntil 2 kroner i lokale variasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i Østfold like ved Sverige holder prisene seg fint på 8,50,- pr. literen-. Det er flott å bo så nære Sverige for det virker som om de ikke øker prisene såfremt de ikke ..

Og det med rette: for haldenserne og andre østfoldinger handler vin og mat i Sverige til den store gullmedaljen. Det akter vi å fortsette med så lenge Norge skal være så moms-og avgiftskåte. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...