Gjest u Skrevet 5. mai 2006 #581 Skrevet 5. mai 2006 Shikli fatt dame da Huu bør gå ned minst 20 kilo lizm http://www.mote.no/viewtopic.php?t=12726&start=0
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2006 #582 Skrevet 5. mai 2006 Guuuuuu, også striper på tvers a?!?!. Er man ikke feit fra før lizzm.....
Gjest Bellatrix Skrevet 5. mai 2006 #583 Skrevet 5. mai 2006 Les denne tråden. Gå deretter hit og tenk på hva du leste i den første tråden. Morsomt. ←
Gjest -eline- Skrevet 5. mai 2006 #584 Skrevet 5. mai 2006 Les denne tråden. Gå deretter hit og tenk på hva du leste i den første tråden. Morsomt. ←
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2006 #585 Skrevet 5. mai 2006 Hakke tenkt så mye på den sessonge lizm, men det nærmer seg azz, kuuult med den du nevnte der da - du kommer til å ruuuuuuuuuuule skik. azz Tenker tanken kring 17 azz, lurer på om jeg ska kj. litt nye bukser lizzm , men ikke så alt for dyre azz da ...vet noen om fine bukser til bare 4000-5000 kroner?? helst drainpipes azz Bilett mrk. takknemlig mote.no ← Yeah, tenkte og på drainpipes lizzm, men så så jeg dette fra en av babene på forumet: "Ååh, draipipes er LOVe<3 men for all del, disse buksene er forbeholdt de som har en relativt bra og smal kropp, og som ikke har lovehandles og brede lår, Sorry J.LO!!" Og jeg som er 25 kg lizzm. SÅÅÅ feit azz. Lurer på om jeg greier å gå ned 10-20 kg før den 17 azz. Leste at Nicole hadde begynt på en ny diett som skulle være så bra lizzm. Hun spiser en neve rosiner pr dag. Jeg trodde det var jææævlig mye kalorier i rosiner azz, men de virker visst som avføringsmiddel og sånn at man ikke blir feit. Tro om jeg skal kjøpe en annen farge en hvit på drainpipesene. Hadde jo vært megaflaut om uhellet var ute lizzm. Skal henge med gjengen fra første på videregående den 17 lizzm og der er det noen uberhåtte gutter..... KLEEEEEEEEEMMZZZZZ
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2006 #586 Skrevet 5. mai 2006 ha! så en guy igår som gikk m drainpipes! han var iokken tjukk.. men lårene var def. for store til å bruke drainpipes.. så skikkelig mongo ut.. jeg synes gutter må være ganske så pip legged hvis de skal bruke drainpipes! jenter er annerledes..
Gjest gjest1 Skrevet 5. mai 2006 #587 Skrevet 5. mai 2006 går han under navnet buksemannen i kristiansand?
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2006 #588 Skrevet 5. mai 2006 Jeg har vært der før. I ca halvannet år. Nå er jeg bannlyst fordi jeg ble lei da en bruker kalte meg øyenbrynshore. ← med grunn da eller?
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2006 #589 Skrevet 5. mai 2006 Yeah, tenkte og på drainpipes lizzm, men så så jeg dette fra en av babene på forumet: "Ååh, draipipes er LOVe<3 men for all del, disse buksene er forbeholdt de som har en relativt bra og smal kropp, og som ikke har lovehandles og brede lår, Sorry J.LO!!" Og jeg som er 25 kg lizzm. SÅÅÅ feit azz. Lurer på om jeg greier å gå ned 10-20 kg før den 17 azz. Leste at Nicole hadde begynt på en ny diett som skulle være så bra lizzm. Hun spiser en neve rosiner pr dag. Jeg trodde det var jææævlig mye kalorier i rosiner azz, men de virker visst som avføringsmiddel og sånn at man ikke blir feit. Tro om jeg skal kjøpe en annen farge en hvit på drainpipesene. Hadde jo vært megaflaut om uhellet var ute lizzm. Skal henge med gjengen fra første på videregående den 17 lizzm og der er det noen uberhåtte gutter..... KLEEEEEEEEEMMZZZZZ ← f.flate azz, du bør komeræ ned brenkvikt til den vekta azz, bælfeit nå lizm Den derre dietten til Nc med rosiner bare ruuuler azz, må prøve lizm De uberhåtte gutta, erem såpass gml sm 13, 14 ell, kan jeg komme, ska hapå uberhåte nyinkjøpte dyre jeans azz???
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 5. mai 2006 #590 Skrevet 5. mai 2006 Jeg er fjorten år.. men ikke fjortiss! nOoO WaAy LiZzOm :grine2:
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2006 #591 Skrevet 5. mai 2006 :grine2: ← direkte sitert fra mote.no sin side faktis
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 5. mai 2006 #592 Skrevet 5. mai 2006 direkte sitert fra mote.no sin side faktis ← Det er det som er det beste av alt... Hurra for mangfoldet, sier jeg bare.
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2006 #593 Skrevet 5. mai 2006 Towelie: har du også sett han buksemannen med de trange jeansene?
Gjest gjest1 Skrevet 6. mai 2006 #594 Skrevet 6. mai 2006 Jupp! Siden jeg er så "heldig" å være russ i år, skal jeg fri til han med ring fra Nille. Det er ingen annen mann jeg vil være med. Hvor er han å finne? :D Sørlandsenteret?
Gjest Miloine Skrevet 6. mai 2006 #595 Skrevet 6. mai 2006 Hallo! Småberter, hva skjer a lizm? Kom å diskuter med ei gammal røy på 35 år?
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2006 #596 Skrevet 6. mai 2006 Jeg har vært totally bad og fått i meg over 300kalorier i dag. So not sexy. Tror dere den rosindietten kan hjelpe? Siden det funker som avføringsmiddel lizzzzzzm? proud mote.no medlem
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2006 #597 Skrevet 6. mai 2006 Jupp! Siden jeg er så "heldig" å være russ i år, skal jeg fri til han med ring fra Nille. Det er ingen annen mann jeg vil være med. Hvor er han å finne? :D Sørlandsenteret? ← Tror han er å finne på Sørlandssenteret ja!
Gjest gjest1 Skrevet 6. mai 2006 #598 Skrevet 6. mai 2006 Hahahha tror du ikke jeg fant han idag :D Men han var vekk da jeg hadde kjøpt ring
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2006 #599 Skrevet 7. mai 2006 Fant du han, Towelie? På sørlandssenteret? Synd du mistet han da!
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2006 #600 Skrevet 7. mai 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=115630 Adriana Lima vil ikke ha seks før hun gifter seg. Hallooo lizzm. Jeg pleide å digge henne, men nå vet jeg ikke azz. Jeg mener...lizzm... hvordan skal du da få folk til å like deg lizzm.... mote.no
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå