Øyenbryn Camilla Skrevet 4. mai 2006 #1 Skrevet 4. mai 2006 Nei, ikke jeg. Jeg mener disse menneskene som skriver "Jeg er 2 år, snart 3." Hva er vitsen? Ingen bryr seg vel om hva de snart er? Er de flau over sin lave alder? Alle driter i hva de snart er, da vettu. Fordi det er kun denne dagen som teller. Ikke hvor gammel du er om 4 måneder! Pappskalla!! Det skulle da finnes en lov mot dette? Selv sier jeg at øyenbrynene mine ikke er fjernet på snart 2 dager. Men det er nærmere tidsrom enn da en person befinner seg i januar måned og sier h*n er 16 år snart (fyller i november, h*n!!) SKJØNNER!?!?!?!
Gjest Gjesta Skrevet 4. mai 2006 #3 Skrevet 4. mai 2006 disse menneskene som skriver "Jeg er 2 år, snart 3." ← Hvis sønnen min (snart 3, faktisk) hadde skrevet dette, hadde jeg strengt tatt blitt dødelig imponert. Selv lærte jeg ikke å skrive før jeg var 5 år, snart 6.
Øyenbryn Camilla Skrevet 4. mai 2006 Forfatter #4 Skrevet 4. mai 2006 Å drit a!!! Hilsen øyenbryns camilla
Ciara Skrevet 4. mai 2006 #5 Skrevet 4. mai 2006 Hvis sønnen min (snart 3, faktisk) hadde skrevet dette, hadde jeg strengt tatt blitt dødelig imponert. Selv lærte jeg ikke å skrive før jeg var 5 år, snart 6. ←
Ellisiv Skrevet 4. mai 2006 #6 Skrevet 4. mai 2006 Frem til man er 18 er det gangske viktig å understreke at man er snart.. sånn har det alltid vært for meg da jeg var flere måneder yngre enn mine venninner (Ja tenk måneder!!) så frem til jeg var 18- 20 var jeg ... snart et år mer enn jeg var Nå er jeg 27 - nærmere 26
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2006 #7 Skrevet 4. mai 2006 Dette stedet minner mer og mer om et reality-show, der attention whores kan leve ut sine hemmelige drømmer om OPPMERKSOMHET.
Gjest Gjesta Skrevet 4. mai 2006 #8 Skrevet 4. mai 2006 Dette stedet minner mer og mer om et reality-show, der attention whores kan leve ut sine hemmelige drømmer om OPPMERKSOMHET. ← Gratulerer, du fikk nettopp dine fire sekunder.
Øyenbryn Camilla Skrevet 4. mai 2006 Forfatter #9 Skrevet 4. mai 2006 Dette stedet minner mer og mer om et reality-show, der attention whores kan leve ut sine hemmelige drømmer om OPPMERKSOMHET. ← Kalleru meg hore, skjømannsjøge?!?
Fantasia Skrevet 4. mai 2006 #10 Skrevet 4. mai 2006 Jeg er enig. I slike "hvor gammel er du?"undersøkelser er det alltid mange som skriver "jeg blir blablabla". De kunne like gjerne skrevet "jeg var blabla-år i fjor"... like teit. Omg.
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2006 #11 Skrevet 4. mai 2006 Det er faktisk en regel mot orddeling, Øyenbryn Camilla.
Gjest Gudrun Skrevet 4. mai 2006 #12 Skrevet 4. mai 2006 Gratulerer, du fikk nettopp dine fire sekunder. ← Det var vel det du sa til din kjære, første gangen dere hoppet i høyet.
Gjest Gjesta Skrevet 4. mai 2006 #13 Skrevet 4. mai 2006 Det var vel det du sa til din kjære, første gangen dere hoppet i høyet. ← Nei, dét ville vært å overdrive. Første gangen nøyde jeg meg med å få henne til å tro at en fyrstikk er 17 centimeter lang.
Gjest Miloine Skrevet 4. mai 2006 #14 Skrevet 4. mai 2006 Å drit a!!! Hilsen øyenbryns camilla ← Hvor gammel er du SNART da? Jeg er snart 36 (tror jeg) ihvertfall om 5 mnd.
Little sister Skrevet 4. mai 2006 #15 Skrevet 4. mai 2006 Nei, dét ville vært å overdrive. Første gangen nøyde jeg meg med å få henne til å tro at en fyrstikk er 17 centimeter lang. ←
*melis* Skrevet 4. mai 2006 #16 Skrevet 4. mai 2006 Det er jo ganske vesentlig noen ganger da. Dersom man bare sier at man er 16, så vet jo ikke folk om man akkurat har blitt det eller om man blir 17 i år. Det er 1 år forskjell. Jeg setter i alle fall pris på infoen
Gjest Skya Skrevet 6. mai 2006 #17 Skrevet 6. mai 2006 Det er jo ganske vesentlig noen ganger da. Dersom man bare sier at man er 16, så vet jo ikke folk om man akkurat har blitt det eller om man blir 17 i år. Det er 1 år forskjell. Jeg setter i alle fall pris på infoen ← Men dette kommer kanskje an på i hvilken situasjon man på opplyse om alderen sin.
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2006 #18 Skrevet 7. mai 2006 Nei, ikke jeg. Jeg mener disse menneskene som skriver "Jeg er 2 år, snart 3." Hva er vitsen? Ingen bryr seg vel om hva de snart er? Er de flau over sin lave alder? Alle driter i hva de snart er, da vettu. Fordi det er kun denne dagen som teller. Ikke hvor gammel du er om 4 måneder! Pappskalla!! Det skulle da finnes en lov mot dette? ← Og dette er noe og iritere seg over. Vet du hva som iriterer meg folk som kaller seg Øyenbryn Camilla.
Gjest gjest1 Skrevet 7. mai 2006 #19 Skrevet 7. mai 2006 Og dette er noe og iritere seg over. Vet du hva som iriterer meg folk som kaller seg Øyenbryn Camilla. ← Og jeg, derimot, irriterer meg over folk som, ikke klarer å, bruke komma, riktig.
Gjest Bellatrix Skrevet 7. mai 2006 #20 Skrevet 7. mai 2006 Og jeg, derimot, irriterer meg over folk som, ikke klarer å, bruke komma, riktig. ←
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå